Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 kedelig dag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:03

Morgan træk på skulderne og tænkte lidt over det
"det ved jeg ikke" sagde han
og gik bare videre og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:09

Eno tænkte sig lidt om og løb så efter ham igen. han sprang op på ryggen af Morgan "det er ikke noget ordenligt svar" sagde han og holdte sig fast til hans ryg. han var på ingen måde bange for ham længere, da han jo havde sagt han ikke ville gøre noget ved Andys venner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:11

Morgan stoppede op og lo lidt af ham
"skal jeg så svare ja, men hvad nu hvis jeg ikke havde voldtaget dig. skal jeg så svare nej, hvad nu hvis jeg ikke havde voldtaget dig" sagde han
og viste ikke hvad han skulle svare, han rystede på hovedet af ham og begynde at gå igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:25

Eno lyttede til ham og tænkte lidt over det han sagde "du skal svare sandfærdigt...havde du tankt dig at voldtage mig eller bare bide mig...eller havde du bare tænkt dig at snakke?" spurgte han og holdte sig forsat fast til hans ryg om han så gik eller stod stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:28

Morgan træk på skulderne
"det ved jeg ikke endnu" sagde han
og fugtede kort sine læber og tænkte lidt over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:32

Eno tænkte sig lidt om og knugede sig tættere på hans ryg "sig det hvis du finder ud af det...jeg vil vide det" mumlede han og lænede stille sit hovede mod hans "du er en sær person....hvorfor overvejer du overhovede at voldtage folk?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:35

Morgan stoppede med at gå og vende sit blik ned mod jorden, han kunne ikke lide at han klamrede sig sådan på ham
"jeg er kold og følelseløst, jeg kan godt lide at gøre ting folk ikke vil havde" sagde han
og smilte bare ved tanken om det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:44

Eno lukkede sine øjne hårdt sammen og tænkte sig om "hvorfor holder du dig så tilbage bare fordi jeg er venner med Andy..hvid du er i så kold og følelsesløs?" spurgte han og vidste godt det måske kunne irritere vampyren lidt, men han fattede det bare ikke helt. han holdte sig stadig fast.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:49

Morgan tænkte lidt over det og tog sin pakke smøger op af lommerne, han tog en smøg i munden og tænde den og lag pakken tilbage i lommen
"fordi han er nået særligt, og hans venner betyder nået for ham" sagde han
og hævede det ene øjebryn, og tog sin smøg mellem to fingere og pustede røgen ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:53

Eno åbnede sine øjne da han kunne lugte røg og snuste stille ind. han lyttede til hvad han sagde og begyndte at smile "du er ikke kold og følelsesløs...du har massere af følelser..du tør bare ikke vidse dem.." sagde han roligt og betragtede røgen lidt. han lod sig stille glide ned på jorden og stå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:00

Morgan hævede det ene øjebryn og vende sig om mod ham, han tog fat i ham og puffede ham op mod muren. han lod sin hånd glide ned mellem hans ben
"jeg kan da godt voldtage dig" hviskede han
og så koldt på ham og pustede ham i hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:05

Eno fik et stort chok da han pludselig mærkede muren mod sin ryg. han tog hurtigt fat i hans hånd og stirrede på ham "det...det var ikke det jeg mente" sagde han stille og sank stille en klump "jeg sagde jo bare...at..du har følelser" hviskede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:07

Morgan lag sit hoved på skrå
"jeg har ingen følelser, jeg er ligeglad med andre" sagde han
og begynde at nusse ham mellem benene og grinte lidt af ham, han kastede sin smøg væk og så ned på ham
"jeg kunne jo også bide dig og voldtage dig, to fluger i et smæk" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:11

Eno så op på ham og rystede kort på hovedet "okay okay jeg giver dig ret..bnare stop" bad han og prøvede at få ham til at stoppe, men han kunne ikke lade være med at nyde det bare lidt. han bed sig hårdt i læben og rystede på hovedet "nej...du skal ikke gøre nogen af delene..jeg har gevet dig ret i at du ikke har følelser er det ikke godt nok?" spurgte han og prøvede stadig at fjerne hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:15

Morgan stoppede med at nusse ham, men lod sin hånd forblive der nede
"måske skulle jeg bare gøre det" sagde han
og kyssede ham en enkel gang på munden, inden han træk sig tilbage og tog sin smøg i munden. han begynde at gå igen og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:23

Eno mærkede han stoppede og blev helt lettet indeni. han lukkede øjnene hårdt sammen da han kyssede ham på munden og vendte blikket mod jorden selvom han havde lukkede øjne. han lod sig stille glide ned af væggen og træk sine ben op til sig. han lage armene om sine ben og så lidt efter Morgan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:25

Morgan vende sig mod ham og lag sit hoved på skrå
"det er en dårlig idé at sidde der" sagde han
og kørte sin smøg fra side til side
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:27

Eno så hen mod ham og rystede stille på hovedet "hvad skulle jeg ellers gøre?" spurgte han stille og vendte blikket ned. han havde det stadig som om han kunne mærke hans hånd mellem benene og havde det ikke så godt med det. han rystede kort igennem kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:29

Morgan gik stille hen til ham og satte sig ned på hug foran ham
"rejse sig op og slå mig eller nået" sagde han
og så på ham med store øjne og smilte stort så han viste sine tænder frem, han lag sin ene hånd på hans ene ben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:32

Eno så stille op på ham og tænkte lidt over det han sagde "jeg...jeg er imod vold...jeg slå ikke andre" sagde han stillle og stirrede ind i hans øjne. han så så på hans smil og rykkede stille hovedet tilbage, da han så hans tænder. han lage sin hånd på hans og skubbede den helt stille væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:35

Morgan så på ham og rystede sig op igen
"det var også selv uden om det" sagde han
og rakte sin hånd ned til ham og smilte koldt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:38

Eno rystede stille på hovedet "hvorfor var jeg selv uden om det?" spurgte han stille og så op på ham. han så på han hånd i lidt tid, men tog den så tøvende. han var ikke sikker på det var sikkert at rehse sig op, men han gjorde det nu alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 01:04

Morgan træk ham stille op og stå og tog sin hånd til sig
"du ville ikke tro at jeg var følelsesløst" sagde han
og lag sine arme over kors
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:23

Eno så lidt ned, men vendte sdå blikket op på ham igen og gemte sine hænder bag hans ryg "nej...det var lidt svært at tro...men nu tror jeg dig" sagde han stille og stirrede lidt på ham. han var ikke overbevist om at Morgan var følelsesløs, men han ville ikke irri tere ham mere, så han gav ham bare ret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:37

Morgan nikkede og vende sig om og begynde at gå, han træk sine hænder længere ned i lommerne og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kedelig dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kedelig dag
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» kedelig dag
» kedelig dag//April//
» Alt for kedelig dag -Eric.
» kedelig aften
» Kedelig aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: