Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 kedelig dag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 13:25

Eno så på ham og rystede på hovedet "jeg er altså uenig..." sagde han med et skævt smil og så så ned på sine hænder igen. han tænkte sig lidt om og nikkede stille til det Morgan sagde "okay..hmm men altså de er sammen igen...og det virker til de elsker hinanden meget.." sagde han med en lidt tænksom tone og vendte blikket på vampyren igen. han blikkede lidt overrasket med øjnene og skulle tænke lidt over spørgsmålet "forelsker i ham..hmm nej det vil jeg ikke sige...han er sød og alt så men...jeg er ikke forelsker" sagde han og så på ham imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 13:29

Morgan træk bare lidt på skulderne og så på ham
"ja det gør de måske" mumlede han
og var ikke glad for kæreste nået som man godt kunne se på ham, han fugtede kort sine læber og tænkte lidt over hvad han skulle sige
"godt" svarede han bare
og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 13:33

Eno så på ham og kunne tydeligt se det ikke var noget han var glad for "er du...forelsket i ham?" spurgte han forsigtigt. han regnede med et nej, men villealligevel være helt sikket. det kunne jo godt være et selvom han ikke var til hverken det ene eller det andede at han var forelsket i Andy. det kunne jo godt tyde på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 13:34

Morgan åbnede det ene øje og hævede øjebrynet
"nej jeg holder bare meget af ham, jeg har kendt ham i mange mange år" sagde han
og smilte svagt og lukkede sit øje i igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 13:37

Eno så på ham og nikkede stille "okay...skulle bare være sikker" sagde han og hoppede ned på jorden. han regnede ikke med at der ville ske meget mere nu i denne gyde, så han ville gerne væk. han brød sig nemlig ikke ret meget om gyden. han så på Morgan "holder du dig væk fra de piger...og alle andre?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 13:40

Morgan åbnede sine øjne og så efter ham
"jeg er stadig ikke kæreste typen" sagde han
og tænkte lidt over det og rystede på hovedet og grinte lidt af ham
"det skal du ikke regne med" indrømmede han
og blev bare siddende

//jeg logger//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 13:47

Eno træk på skuldrende og så på ham "kan jeg så godt se.." sagde han stille og puttede sine hænder ned i sine bukse lommer. han sukkede dybt over det han sagde og rystede til på hovedet "så kan jeg ikke gå..." mumlede han stille. han vill ikke havde morgan skulle gøre nogen noget bare fordi han selv ville hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 23:08

Morgan hoppede ned og begynde at gå ud af gyden
"ja ikke ? det kan alle bare ikke fatte" sagde han
og lag sine hænder ned i lommerne og stoppede ude på gaden, og vende sit blik ned af gaden mod pigerne. han træk lidt på skulderne og så tilbage på ham
"nej" svarede han
og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:35

Eno går hurtigt med dig og smilte stille "jeg fatter det godt" sagde han lidt stort og så på ham. han stoppede op og lagde hovedet svagt på skrå. han sukkede stille og træk på skuldrende "så vil jeg have lov til sidde på din ryg igen" sagde han bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 09:25

Morgan tænkte lidt over det og nikkede "hvis jeg må nusse dig på lårene" sagde han og rakte tunge af ham og hævede det ene øjebryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 03:26

Eno så på ham med et overvejende blik, men nikkede så "okay..det ville jeg jo alligevel ikke kunne stoppe dig i" sagde han med et lille skulder træk og prøvede at virkeligglad. han stirrede lidt på hans tunge og kunne ikke rigtig lade være med et grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 03:38

Morgan nikkede og vende sig som "så hop op" sagde han og grinte lidt imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 03:43

Eno så på ham og smilte lidt. han gik lidt tilbage og løb så mod ham, og sprang op på hans ryg. han tog fat om hans hals og slog benene om livet på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 11:18

Morgan smilte lidt og lag sine hænder på hans lår og nussede dem lidt mens han begynde at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 05:31

Eno smilte stille for sig selv. han var blevet så van til at Morgan nussede ham at han var begyndt at nyde det "Morgan?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 13:28

Morgan så stille tilbage på ham og hævede det ene øjebryn "ja hvad er der ?" spurgte han stille om og smilte svagt til ham mens han bare gik videre og var ligeglad med de mennesker, der gik forbi dem og så sig tilbage efter dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 10:15

Eno smilte stille og så å¨ham med et lille tænksomt blik. han så frem og tænkte lidt over hvordan han skulle formulere sit spørgsmål "øhm...hvorfor ville du egentlig ikke voldtage mig?...er jeg ikke god nok til det eller er det bare fordi jeg er venner med Andy?" spurgte han og lukkede stille øjnene. han viste det var et underligt spørgsmål, men han ville nu gerne vide´det allivevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 10:18

Morgan gik bare videre og lyttede på hvad han sagde mens han blev ved med at nusse hans lår "der er to grunde, jeg har endelig ikke lyst til sex i nat mærkelig nok også er du Andy's ven.. jeg ville aldrig gøre nået der kunne såre ham" sagde han og vende sit blik frem for at se hvor de gik hen, det var næsten som om han fløj over gaderne. da hans sko næsten ikke røre jorden og sagde derfor ingen lyde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 10:25

Eno tænkte sig lidt om og lyttede til hvad han sagde. han lukkede sine øjne i og der gik lidt tid før han sagde noget "okay..så hvis vi havde mødes en anden nat ville du ikke voldtage mig fordi jeg kender Andy..men hvad hvis jeg ikke havde kendt Andy ville du så havde voldtaget mig?" spurgte han og åbnede øjnene igen, hvoefter han så på ham. han nød Morgan nussede ham da han egentlig godt kunne lide det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 10:28

Morgan lukkede ikke lade være med at grine af det han sagde "det ved jeg ikke, hvis ikke det havde virket at flirte med dig som det gør med alle andre.. så havde jeg nok" sagde han og var ikke bange for at indrømme sandheden, og var ikke sikker på om Eno blev bange eller ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 10:31

Eno nikkede stille og så på ham imens "okay..så det har faktisk også noget at gøre med jeg ikke hopper på din flirt?" spurgte han og smilte stille. han var på ingen måde bange, da han ikke syntes Morgan var uhyggelig eller farlig længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 10:50

Morgan hævede det ene øjebryn "jeg flirtede ikke med dig ?" sagde han og grinte lidt mens han gik videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 10:59

Eno tænkte lidt over sin formulering "det var ikke det jeg mente..jeg mente at hvis jeg ikke kendte Andy og det ikke var den her nat...og jeg så heller ikke hoppede på din flirt hvis du altså havde tænkt dig det..så ville du stadig ikke havde voldtaget mig eller?" forklarede han så godt han nu kunne, men havde lidt svært ved at finde rundt i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 11:05

Morgan stoppede op og så tilbage på ham og gav et nik fra sig "ja det ville jeg nok havde gjort" indrømmede han og bed sig i læben inden han gik videre igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 11:07

Eno mærkede han stoppede og så sig så om. han så på ham igen og lage hovdedet svagt på skrå "altså du ville ikke havde voldtaget mig?" spurge han for at være helt sikker, da han syntyes det hele var blevet lidt inviklet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kedelig dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig dag   kedelig dag - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kedelig dag
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» kedelig dag
» kedelig dag//April//
» Alt for kedelig dag -Eric.
» kedelig aften
» Kedelig aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: