Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Are you gonna go my way

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 31  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:07

Morgan bed sig kort i læben da han mærkede hendes hånd under sin trøje "måske ikke, men hun kan godt lide at lege med mig" sagde han og nussede hende videre på lårene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:10

"Ja.. mig kan hun godt lide og se dø.. og nårh hun finder du af jeg lever.. ja så er jeg ikek i fred mere" sagde hun lavt og nussede ham vider på ryggen og kyssede ham tre gange på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:12

Morgan lag sine arme tæt omkring hende "Elisa jeg vil gøre alt for at der ikke sker dig nået" hviskede han og trykkede sine læber mod hendes hår og lukkede sine øjne hårdt i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:14

Hun bed sig hårdt i læben og lagdehovedet imod hans hals og trykkede hovedet blidt imod hans hals og hviskede, "Der skal ikke ske dig noget.. begrund af mig.. det tillader jeg ikke!" sagde hun bestemt og alvorligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:20

Morgan træk på skulderne og var ligeglad med sig selv "Elisa det er dig der ikke skal ske nået med" hviskede han og kyssede hende i håret igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:24

"Ikke i mit hovede.. men det vejler sikkert også noget" hun rejste sig roligt op og kunne mærke sine ben og smiled.e hun rakte håndne ned imod ham. "Kom.. gider ikek og ligge her mere.. " hun trådte ud af badet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:28

Morgan rejste sig stille op og gik bare med hende og bed sig i læben samtidigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:39

Elisa tog sine nat bukser af og smed dem ned i vaske kurven.. og sukkede men gik så ind på værelset og åbnede skabet og tog det sidste sæt på, hun havde af nattøjog kiggede lidt på tvet hvor musikken spillede.


TØj:

Are you gonna go my way - Page 16 7901
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:41

Morgan gik stille efter hende og lag sig i sengen, han så over på hende med store øjne "ej Elisa, du ser alt for godt ud i det der" sagde han og lukkede sine øjne i, selv om han ikke kunne lade være med at smile af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:44

Elisa smilede og kiggede hurtigt over på ham men så så genert over på tvet.. "Det kan du kun takke dig selv for.. alt mit andet nattøj har du gjort vådt så det er smidt til vask" hun smilede og kiggede hen på ham. men lukkede så skabet og gik hen til sengen og lagde sig ved sidden af ham.. og kiggede lidt på tvet men lukkede så øjne i..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:47

Morgan gav et grin fra sig "du kan jo også lige så godt være nøgen, du tænder mig ligemeget hvad med det der eller uden" sagde han og åbnede langsomt sine øjne og så over på hende, han lag sig stille oven på hende. med sin vægt på sine hænder som var nede i sengen på hver side af hende, han så ned på hende med et smil "hold kæft du ser godt ud" hviskede han og bøjede sig stille ned og kyssede hende vådt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:52

Elisa grinede lidt og åbnede øjne og kiggede hen på ham da han sagde det han. "Hmm.. nu kan jeg jo godt lide og have tøj på" sagde hun og smilede og kfulgte ham med blikket da han læagde sig oven på hende.. hun lagde hændenre på hans arme og nussede ham roligt på armene.. "Jamen tak" hviskede hun og lukkede øjne let i og kyssede ham vådt tilbage men slap så stille kysset.. "Har du ikek fåret nok" spugerte hun drillene og kyssede ham vådt på mundne igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:57

Morgan så bare ned på hende og blev ved med at kysse hende, han så kort ned af hende "kan man få nok når du ser sådan ud ?" spurgte han om og kyssede hende en sidste gang, han lag sig stille ned ved siden af hende igen "men kan godt prøve at holde igen" sagde han og lukkede sine øjne lidt i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 08:01

Elisa fugtede kort sine læber imens han sagde det han sagde og kyssede ham tilbage og kiggede kort efter ham da han hoppede af og svarede først da han havde sagt det sidste.. "Det ved jeg ikke om man kan.. kan godt tag noget andet på vis det er" hun kiggede hen på ham. men havde ikek lyst til at han holdte sig tilbage.. "Du kunne også lade værer.. for jeg vil ikek ahve dug holder dig tilbage" sagde hun med en fræk tone ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 08:08

Morgan så over på hende og smilte og rystede svagt på hovedet "jeg kan godt lide det" sagde han og tog stille hendes hånd i sin og kyssede den blidt, han lag den stille på sin mave og flettede deres fingere sammen "ej skal jo heller ikke bolle dig så meget at du ikke kan gå tilsidst" sagde han og så bare over på hende med et smil og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 08:14

Elisa smilede og kiggede kort ned af sig selv og lagde hovedet svgat på skrå men vendte så blikket hen på ham. "Men vis du kan lide det.. tager jeg ikek noget andet på" hun smilede og kiggede hen på ders hænder og lod ham flette ders finger sammen.. hun nød at han havde hendes hånd og kunne desværre ikke holde et sødt grin tilbage da han sagde det sidste.. "Tak.. for at godt lide og gå" hun smilede og så på ham.. men lukkede så øjne og lyttede til musikken.

//Ryandan: Tears of an angel //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 08:23

Morgan smilte lidt af det hun sagde "jamen så skal du også regne med at jeg vil gå efter dig som en liderlig hund" sagde han og grinte lidt af det og prøvede at stoppe, selv om det ikke gik så godt. han nussede blidt hendes hånd og nikkede "jamen det er jo heller ikke meningen at jeg skal gå med dig på ryggen over det hele, bare fordi jeg har bollet dig for meget" grinte han og åbnede sine øjne lidt og så hen på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 08:33

Elisa lyttede til havd han sagde og grinede og kiggede kort over på ham men så så over på tvet og nød at ahn nussede hendes hånd. "Jamen så renger jeg med det.... det kan da også være hyggeligt" sagde hun og grinede lidt mere men kiggede så rolgit hen på tvet og lyttede kort til sangen og musik videoen og rykkede sig tætter på ham. men lyttede så til hvad han sagde. "Jo.. Jo det lyder som en god ide... så bol mig" hun kiggede på ham og smilede og nikekde kort ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 08:38

Morgan grinte lidt af hende og rystede på hovedet af det "ja sikkert, men ikke for mig så bliver jeg sku bare kaldt et liderligdyr" sagde han og så bare på hende med et kærligt blik og kunne ikke lade være med at smile, han stoppede dog lidt efter og hævede det ene øjebryn "det skal du ikke sige en gang til" sagde han og mente det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 08:43

Elisa smilede stort og nikkede. "Nej.. før jeg går ikke ud sådan her... så det er kun mig der kan kalde dig det.." hun smilede og gav hans hånd et blidt klem og kiggede kærligt og forelsket tilbage på ham..
Elisa bed sig hårdt i læben da ahn stopepde med og smile.. "Hvorfor må jeg ikek sige bol mig?" spugerte hun og nussede hans hånd og kiggede på ham med uforståene blik.. hun havde bare lige glemt at hun faktsik lige havde sate det igen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 08:50

Morgan træk lidt på skulderne "jamen du vil jo bare kunne lide det så derfor ville du nok ikke kalde mig det" sagde han og gav stille slip på hendes hånd, han lag sig over hende og satte sine hænder ned i sengen "jeg sagde at du ikke skulle sige det 2 gange" hviskede han og lukkede sine øjne og og begynde at nusse hende på brystet udenpå hendes natkjole
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 08:53

Elisa kiggede på ham og trak selv på skulderne. "Det her du nok ret i.. lide det.. ja det kan jeg love dig for" hun smilede og kiggede underne på ham da ahn slap hendes hånd og lyttede til havd han sagde, "Ups.. min fejl" hviskede hun og nød hans nussen--

//Skal farve hår xD /
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 08:58

Morgan smilte lidt af ham og gad ikke svare på hvad hun sagde, han begynde at kysse hende på halsen og lod sin hånd glide ned på hendes lår. han stoppede dog op og rykkede sit hoved op og så ned på hendes ansigt "undskyld, jeg kom bare endelig til at tænke på nået" sagde han og lag sig ned ved siden af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 09:14

Elisa smilede og kiggede på ham og nød hans kys og strakte halsen og lagde hænderne på hans lår.. Hun så så underne på ham, "Hvad er der galt?" spugerte hun og så roligt på ham. hun tog roligt hans hånd og flettede ders finger sammen og nussede roligt hans hånd og lagde ders hænder på hans mave. "Hvad tænker du så på" spugerte hun ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 09:22

Morgan grinte lidt og så på hende, han vende sit blik væk og rystede på hovedet "tænkte bare på at vi har aldrig brugt beskyttelse"grinte han stort og rystede på hovedet "ej man" sagde han og stoppede hurtigt med at grine "håber sku ikke jeg allerede er far" sagde han så og så stift op på loftet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Are you gonna go my way - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 16 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Are you gonna go my way
Tilbage til toppen 
Side 16 af 31Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 31  Næste
 Lignende emner
-
» what we gonna do here-Maija
» Im gonna eat you! //Zachieboy <3.
» Im gonna miss you
» what we gonna do? (samata-privat)
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: