Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Havet som eneste ven? - Andy

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 05:00

Andy så på hende og havde det som om han var døv, men kunne høre en masse tanker i sit hoved. det gjorde ham virkelig bange og lukkede sine øjne i, mens hans øjne forblev med at skifte farve. han prøvede at slappe af, men det kunne han bare ikke. han tog fat i sengen med den ene hånd og holde trøjen med den anden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 05:12

Fie så på ham, og bed sig i læben. Hun aede ham på kinden, og stoppede med at nynne. "Dean hjælp ham"sagde hun stille, og så på Andy. Hun så nussede ham i håret, og bed sig i læben. *Andy, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre*tænkte hun, og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 05:19

Andy hørte Dean's navn og hans tåre begynde bare at løbe hurtigere ud af hans øjne, han lod sine øjne forblive lukkede da han kunne mærke hvordan de skiftede farve. han kunne ikke høre hende og det kunne han ikke lide, han ville så gerne havde det til at stoppe alt sammen. det skulle bare væk og folk skulle lægge sig til at sove, så han ikke kunne høre deres tanker mere. han træk vejret tungt og prøvede alt for at slappe af, mens han krop bare stille rystede i det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 05:26

Fie så på ham, og bed sig i læben. Hun tørede tårende væk og rykkede sig lidt længere ind til ham. Hun så på hans ansigt, og sukkede kort. "sov lidt"sagde hun stille, også selv om han ikke kunne høre hende. Hun nussede ham lidt i håret, og nynnede lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 05:30

Andy lå bare helt stille og træk vejret tungt og kunne ikke falde i søvn, eller mere fordi han var bange for at falde i søvn. bange for at drømme den samme drøm "Da..Da.. David" hviskede han og bed sig i læben og kunne svagt høre hendes nynnen, som hjalp en lille smugle dog ikke meget. det var en ting som han endelig aldrig havde fortalt nogen, men musik fik ham altid til at slappe af. men alle hans musik ting stod inde på gæsteværelset, da han havde pakket dem ned i kasser for at glemme dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 06:06

Fie så på ham, og stoppede med at nynne da hun hørte navnet. "Hvem er David?"spurgte hun stille, og bed sig i læben. Hun aede blidt hans kind, og så lidt på ham. Hun bagyndte dog igen at nynne igen. Hun nussede ham blidt i håret imens hun stadig nynnede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 06:09

Andy åbnede sine øjne da hun stoppede med at nunne, han kunne svagt høre hvad hun sagde "min bedsteven og bedstevenner" sagde han og viste godt det lød mærkeligt, men det var det han var for ham. den person der forstod ham mest og som viste mere om ham end nogen anden person, han rystede svagt videre i kroppen og kunne høre at tænkerne hos folk blev højere igen. da en stor folk unge fulde mennesker gik rundt på gaden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 06:12

Fie bed sig i læben og nikkede. "Okay"mumlede hun stille, og så på ham. Hun rykkede sig lidt væk fra ham, og lagde sig ned på sengen. Hun så lid på ham, og begyndte igen at nynne. Hun bed sig i læben imens, og var ikke sikker på om han kunne høre hende eller ej? Hun ville helst have at han blev glad igen, og at hun aldrig ville komme til at se ham sådan igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 06:17

Andy lå bare helt stille i sengen udover at han rystede som han ikke tænkte over, han blev bare ved med at bevæge sin tommelfinger på trøjen og så over på hende. mens hans øjne blev ved med at skifte farve "hvorfor sker dette for mig ?" spurgte han om selv om han ikke kunne høre hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 06:24

Fie så på ham, og trak på skulderene. "Jeg ved det ikke"sagde hun stille selv om han ikke kunne høre det. Hun begyndte stille at synge 'fix you'. Hun lukkede øjnene og blev ved med at synge roligt. *Jeg har ondt af ham*tænkte hun, og sukkede kort, men sange så vidre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 06:33

Andy lå bare helt stille og stoppede kort med at ryste i krop'en, men begynde igen dog ikke lige så meget. han åbnede sine øjne og så kort ned på trøjen, han kunne stadig ikke høre hvad hun sagde "vil du gøre en ting for mig ? behøver ikke være nu" sagde han stille og så bare på hende for at se hvis du nikkede eller ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 06:36

Fie satte sig op, og så på ham da han sagde noget. Ja"sagde hun og nikkede. Hun kunne ikke helt regne ud hvad det var, men hun ville gerne hjælpe ham. Hun bed sig i læben og så lidt ned imens hun ventede på hvad hun skulle gøre for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 06:41

Andy var ikke sikker på om hun ville gøre det for ham, han tog sin hånd ned i lommen og tog en nøgle frem "ved ikke hvis du vil, men... duften af Dean er væk fra denne og jeg kan ikke få mig selv til at gå op på båden.. vi.. vil du hente en ny trøje til mig ?" sagde han og så lidt bedende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 06:49

Fie nikkede, og rejste sig, hun tog nøglerne, og strøg ham blidt over håret. "Selfølgelig, jeg skynder mig"sagde hun, og smilte til ham. Hun gik ud fra værelset, og lukkede ind til ham. hun tog sine sko på og gik ud til trapperne. Hun skyndte sig ned af trapperne og ud på gaden, hvor der stadig var lidt mennesker rundt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 06:54

Andy så efter hende og smilte lidt, han var glad for at hun ville gøre nået sådan for ham. og mest når han ikke selv kunne gå bare et meter hen til båden, da han var bage for at græde. bange for at gå der op og ikke kunne komme ud igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 01:56

Fie så lidt rundt, da hun var kommet ud på gaden. Hun skønte sig mod båden, imens hun stille små nynnede. Da der ikke var nogle mennesker til syne, begyndte hun at løbe. Hun nåede hurtigt hen til båden. Hun låste op, og gike ind i båden. Der duftede godt af Dean, og det fik hende til at smile glad og roligt. Hun gik lidt rundt, imens hun bed sig i læben. Hun prøvede at lade hver med at tænke på at han var død. Hun tog en t-shirt der lå på sofaen, og snuste lidt til den. Den lugtede stækt af Dean, som om han lige havde haft den på eller noget. Hun bed sig i læben imens hun så hen mod skuffen hvor den halskæde Andy havde givet hende lå i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:02

Andy lå bare helt stille i sengen og var begynde at stoppe med at ryste i kroppen, selv om tankerne stadig var høje i hans hoved. han så bare hen mod væggen og nussede blidt ringene med sin tommelfinger, han havde det svært når han følte at der ikke var nået inde i sig. han kunne ikke mærke sit hjerte og følte sig som et værelse som ikke havde nogle møbler inde i, som bare var hvidt og kedeligt uden nået liv i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:05

Fie tog halskæden, og gik så ud fra båden, og låste efter sig. Hun bed sig i læben, og hoppede ned på broen. Hun bagyndte igen at løbe tilbage mod Andy's lejlighed. Hun holdt godt fats i t-shirten, og halskæden. Hun stoppede dog hurtigt med at gå da der dukkede nogle mennesker op på gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:19

Andy glædet sig til at kunne dufte Dean igen, da når hans duft ikke var i hans lejlighed og på trøjen mere. så begynde han at tvivle på om han havde været virkelig, han trykkede trøjen tætter ind til sig og prøvede at stoppe med at græde. han rejste sig stille op og gik ind i gæsteværelse, han satte sig foran en kasse mens han stadig havde trøjen i sin hånd. han lag den ned i sit skød og åbnede kassen og smilte lidt af hvad der lå der nede i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:23

Fie gik med hurtige skridt hen til Huset hvor Andy's lejlighed var. Hun låste sig ind, og løb op af trapperne, og låste sig ind af døren til lejligheden. Hun smed skoene, og så lidt rundt efter andy. "Ehm, Andy?"sagde hun og så lidt efter ham. Hun kunne snuste lidt ind, og smilte. Hun gik ind til ham på gæsteværelset, og lagde t-shirten over hovedet på ham imens hun smilte. "Her"sagde hun, og stramte grebet om halskæden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:34

Andy fik et lille chok og smilte stort da duften af Dean, han tog hurtigt trøjen og trykkede den ind til sig "tak" hviskede han og så ned på den og smilte stort, han tog sin hånd ned i kassen og tog en cd op. han så op på hende og smilte "jeg kan huske at jeg var på gå gaden og kom hen til en cd butik og fik øje på mine cd'er.. jeg gik ind og købte alle og mødte Dean, han havde troet at jeg ikke ville havde ham alligevel.. men jeg elskede ham for meget til ikke at ville havde ham, jeg sagde at han ikke måtte få en cd. men han tog bare en når jeg ikke så det.. også spurgte han mig midt ude på gaden og jeg ville komme sammen... også fik jeg også at vide efter jeg havde fortalt ham at jeg ikke ville være her mere.. at han havde kysset med dig, det tog virkelig meget på mig.. men han ville ikke give slip på mig, tror det var det eneste rigtige tidspunkt at jeg troet at han virkelig elskede mig og jeg ikke kunne andet end at tilgive ham... han er virkelig alt for mig" fortalte han og lag cd'ene ned igen og bed sig i læben, inden han lukkede den efter sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:39

Fie smilte, og lyttede til det. Hun satte sig ned på gulvet ved siden af ham, og så lidt på cd'en imens han snakkede. "Mmmh"sagde hun stille, og nikkede for at han kunne se at hun hørte efter hvad han sagde. Hun smilte til ham, og aede ham blidt over kinden. "Dean er lidt af et fjols nogle gange, men man kan ikke andet end at elske ham"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun lagde halskæden på gulvet foran Andy, og så lidt ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:44

Andy nikkede og lyttede på hvad hun sagde "ja, men jeg elsker ham alt for meget til at ikke kunne tilgive ham.." sagde han og så lidt ned på trøjen og bed sig kort i læben, han vende sit blik ned mod halskæden. han lod sin pegefinder glide hen over den "hvorfor har du taget den med ?" spurgte han om og tog sin hånd til sig igen og vende sit blik mod hende og lag sit hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:46

Fie bed sig i læben, og sukkede kort. "Jeg ved det ikke helt, det skete bare..."sagde hun stille, og så undskyldende på ham. Hun kunne faktisk ikke helt forstå det selv, hun havde bare taget den, og var så gået. Hun vidste bare at hun ikke ville lade den være i båden. "Jeg ved det ikke"mumlede hun stille, og så ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:49

Andy nikkede og tog den i sine hænder og lag den i hendes skød, hun rejste sig derefter op og gik ind i sit soveværelse og lag sig ned igen. han trække trøjen ind til sig og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Havet som eneste ven? - Andy
Tilbage til toppen 
Side 8 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Næste
 Lignende emner
-
» Det eneste sted....
» Ved havnen ved havet-Zean.
» en tur til havet -Emily
» Ensomheden ved havet -Eli
» sjæle i havet - Denice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: