Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 A rather intresting meeting. (Lorcan)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A rather intresting meeting. (Lorcan)   A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 06:45

Lucifer havde bare ventet på at han henventdte sig til ham. "Det kaldes muskler, knægt", sagde han med et let lille smil over sine læber, da han vendte sig om og så ned på den lavere dreng. "Hvad er dit navn egntlig, lille mand?", sagde han i sin dybe, dog naturlige stemme, og så nærmest ud som om at han morede sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A rather intresting meeting. (Lorcan)   A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 06:55

Lorcan skar en grimasse. "Åh gud, kald mig alt andet end det!" jamrede han og overvejede om han skulle gå tilbage til at kalde varulven for gamle mand. "Men navnet er Lorcan" fortsatte ´han uanfektet. "Lorcan Grey. hvad er dit?" spurgte han nysgerrigt.

//wow den var kort - sorry ><'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A rather intresting meeting. (Lorcan)   A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 07:04

//ja det var denxD//

Lucifer løftede lidt sit brune øjenbryn over hans navn, varmpyre havde altid de sjoveste navne. Han havde faktisk mødt nogle varmpyre engang, som havde valgt at blande deres gammeldags fødenavne, med "ny mordernes", navne, hvilket betød at det endte med navne som, "alfonso jackson", eller det. "Lucifer, Lucifer romen", sagde han i en tone som betød, at han ikke rigtig fandt sit navn intrersandt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A rather intresting meeting. (Lorcan)   A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 07:09

//Jeg smutter ud på min daglige aftentur nu inden det er for sent - er nok på igen om 30-45 min x)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A rather intresting meeting. (Lorcan)   A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 11:04

'Er du så rommer?' fik han lyst til at spørge, bare for at drille, men tog sig i det.
Han smilede og gik op på siden af Lucifer. "Hvor er du på vej hen?" spurgte Lorcan ham og fik sit tempo til at matche Lucifers. Han havde besluttet sig for at følge varulven mest fordi han kedede sig og fordi han var i humør til at irritere nogen. Lorcan lagde hænderne over hinanden på bagsiden af hans nakke i en afslappet kropstilling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A rather intresting meeting. (Lorcan)   A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 11:21

Lucifer bemærkede at Lorcan gik i samme tempo som ham selv, og da han svang sine arme bag sit hoved i an afslappet manner, kunne Lucifer se at hans håb om at slippe af med denne yderst morsomme varmpyr, vist var knust. "Jeg skal hjem i min lejlighed?", sagde han som om at det var åbenlyst, og så ned på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A rather intresting meeting. (Lorcan)   A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 00:46

"Hyggsomt" svarede Lorcan kort og fortsatte uanfektet af den nye information. Han havde alligevel ikke andre steder at tage hen, så hvorfor ikek besøge en varulv? *Bare ikke han har store, stærke og pissed off venner - en irriteret varulv er nok* Kommenterede han tavst og forsvandt ind i sine egne tanker og spekulationer uden rigtig at have syn på omverdenen. Det eneste der holdt ham til den, var deres lavmældte skridt og vindends susen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A rather intresting meeting. (Lorcan)   A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 05:17

Lucifer fandt denne Lorcan mere og mere intresandt for hvert minut der gik. Han var helt sin egen, og det med at han fandt på sine egne ord som Hyggsomt, morede blot den store og stærke Lucifer mere. "Jeg regner ud at du bare invitere dig selv med?", sagde han efter lidt tid. De stod foran hovedøren til et ret stort lejlighedscomplex.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A rather intresting meeting. (Lorcan)   A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 05:26

"Selvfølgelig" svarede Lorcan uden at tøve. Han betragtede det store lejlighedscomplex med et nygerrigt blik. Han havde aldrig set en lejlighed indefra. Lorcan boede selv i en stor villa ude ved skoven. Hans Mester (som han kalder den person der gjorde ham til vampyr) havde eget det inden han døde. Det endte med at blive Lorcan der overtog det. Der var både bibliotek og kontor, samt andre mere almindelige rum. Han havde ingen have men store dele af skoven hørte med villaen. Han havde aldrig været hele området igennem, men han vidste at det var stort eftersom der befandt sig to ulveflokke i det store område.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A rather intresting meeting. (Lorcan)   A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:17

Lucifer sukkede blot, men åbnede døren med en nøgle han havde fisket op af lommen imens de gik. Han holdte ikke just døren for Lorcan, men han åbnede den nok til at han kunne nå med ind. Han gik hen til elevatoren, og trykkede på knappen. Han boede oppe på 10 sal, nået som han sagtens kunne klare op af trapperne, men han havde forvandlet sig igår, så han var øm i bene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A rather intresting meeting. (Lorcan)   A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:28

Lrocan tøvede foran elevatoren. *Tiende fucking sal?!* Lorcan havde ektrem højdeskræk og tiende sal lød svimlende højt. Han overvejede om varulven var besværret værd og kastede et granskende blik op mod Lucifer. *Ja* besluttede han. *Jeg skal bare holde mig fra vinduerne* overbeviste han sig selv om. Hvor svært kunne det være?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A rather intresting meeting. (Lorcan)   A rather intresting meeting. (Lorcan) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A rather intresting meeting. (Lorcan)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Havnen.. (Lorcan)
» Hvorfor er jeg altid så dum var?! - Lorcan ^^
» Sulten og Aggressiv. Pas på (Lorcan)
» Månen og vandet (Lorcan)
» Jeg skulle måske bare være blevet hjemme.. Shit! - Lorcan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: