Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 minderne (Andy)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 04:48

Andy så på ham og lag stille sine hænder på hans kinder, hans blik betragtede ham meget og han viste ikke hvad han skulle havde gjort uden ham, det betød alt for ham at havde David i sit liv "du kan bare ikke være stille" sagde han med et smil og rykkede sit hoved ned til hans, han betragtede ham stadig kunne ikke lade være med at smile "måske kan dette få dig til at være still" sagde han og fugtede sine læber, inden han blidt og kærligt trykkede dem ind mod hans. hans øjne lukkede langsomt i, mens han begynde at kysse hans læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010, 08:13

David mærkede Andy's hænder og betragtede hans øjne med et uskyldigt blik. han smilte stille over det Andy sagde og kom til at grine lidt "undskyld" hviskede han helt stille og betragtede ham i noget tid. han smilte skævt til ham, imens nussede Andy i nakken. David rødmede en smule over det Andy sagde og gjorde. han lukkede stille sine øjne da han mærkede Andy's bløde læber mod sine og kyssede helt forsigtigt med. han trykkede sig forsigtigt tættere på ham og havde savnet at mærke det blide kys. han elskede virkelig at være så tæt på Andy og følte det var så utrolig rart at vide nogen elskede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 02:18

Andy hørte at der blev helt stille, dog kunne han stadig høre folk tanker og lyden af et kys. et smil kom frem på Andy's læbe når David trykkede sig tætter på ham, han slap langsomt kysset og så ned på ham. hans tungespids slikkede sammen af David af på sine læber "sådan er man stille" sagde han og kørte nogle fingere igennem hans hår, han så bare ned på ham imens og smilte stort. endelig havde han savnet at kysse med David, selv om han var hans bedsteven så elskede han ham jo stadig virkelig meget "er det nået andet jeg har gjort forkert ?" spurgte han om og synes at det var stort nok at han ikke havde givet ham nok kærlighed, men han kunne jo lige så godt få alt ud af verden mens han var igang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 02:58

David åbnede stille øjnene da han mærkede de bløde læber forsvinde og så lidt på Andyøs læber. han så stille op på hans øjne og smilte stille, hvorefter han nikkede stille. han vidste ikke helt om han skulle sige noget og han var egentlig også lidt bange for at hvis han sagde noget ville den dejlige smag af Andy's læber forsvinde. han var glad for at selvom de var bedste venner at de stadig kunne kysse. det var en stor ting for David, da Andy's kys betød utrolig meget for ham. Andy betød i det hele taget meget for David og han anede ikke hvad han skulle gøre uden ham. han rystede stille på hovedet som svar på Andy's spørgsmål og lænede sit hovede mod Andy "nej der var ikke mere" hviskede han stille og lukkede sine øjne. han havde bare manglet et få bekrøftet Andy's kærlighed, så han var 100% sikker på at Andy stadig holdte af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 03:19

Yo så ned på ham og var endelig meget lettet over at der ikke var mere, han var jo allerede virkelig træt og havde endelig bare mest lyst til at ligge ned. hans læber søgte ned efter hans igen og han kyssede dem kærligt "tror jeg vil tage et bad.. flyveture tager virkelig hårdt på mig" sagde han og lød sine læber søge ned til hans igen, han begynde at kysse dem kærligt og i et roligt tempo. Han tog fat i kanten på David's trøje og træk den af ham, han tog den op til sin næse og duftede til den "mmh" sagde han og gik ud på badeværelset og tænde for vandet i sit badekar, da han endelig ikke havde den store lyst til at stå op. han holde David's trøje op til sin næse hele tiden, og elskede virkelig den duft af ham. da den aldrig var til at glemme, han så ned på vandet mens det begynde at fylde op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 03:43

David nød det kærlige kys meget og smilte stille over det. han så på Andy og nikkede til det han sagde. han blev lidt overrasket over kysset og kunne mærke det kildede i hele kroppen. han så lidt ned af sig selv, men så op på Andy igen "min trøje?.." sagde han og så hurtigt eftre Andy. han kløede sig lidt i nakken "okay..." mumlede han lidt forvirret, hvorefter han så ned af sig selv igen. han gik så stille ind i stuen og så lidt rundt, imens han gik ind på hans ærelse og han til skabet. nu når Andy havde taget hans trøje, kunne han vel godt tillade sig at tage en af Andyøs trøjer. han åbnede skabet og fandt hurtigt en t-shirt han ville havde på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 03:56

Andy så lidt ned i vandet inden han gik ind til sit soveværelse, han fik øje på David og kunne ikke lade være med at smile. han gik stille hen og lag hans trøje på sin seng, inden han gik hen og lag sine arme om livet på ham og kyssede ham kort i håret "jeg troet altid tyve tog andre's ting når folk ikke var hjemme, ikke efter de havde bundet dem" sagde han og så ind i sit skab, selv om han jo slet ikke havde nået imod at David tog hans tøj. og lag bare sit hoved ovenpå hans imens han bare blev stående og begynde at nusse hans mave med sine fingere "ikke om så længe skal jeg ud og rejste" sagde han og hentydet til om David havde lyst til at følge med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 04:23

David så idt på t-shirten og havde ikke rigtig opdaget Andy var kommet her ind. han fik derfor et chok da han mærkede Andy's arme om sig og nød kysset i sit hår. han så stille op på ham med et lille smil "jeg er ikke en helt alminelig tyv" sagde han med et lille grin og betragtede med lidt. han så ind i skabet og smilte stille. han kunne godt lide at mærke Andy tæt på sig. han lagde sin ene hånd om i Andy's hår og nussede ham blidt i håret "ud og rejse...hvornår..og hvorhen?" spurgte han og tænkte lidt over hvordan Andy mente det. han regnede med at han sagde det fordi han måske ville havde ham med. det ville han meget gerne, men han havde vidse ting der kunne forhindre ham, men der vil jo nok altid findes en løsning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 04:29

Andy smilte lidt af ham og viste jo godt at David ikke var en helt almindelig fyr, også gav det jo mening at han heller ikke var en almindelig tyv "nej det er du ikke.. opdager ikke at folk kommer ind, måske skulle du stoppe med at være en tyv.. også lave nået andet" sagde han og rykkede sit hoved ned til hans øre og kunne ikke lade være med at smile, han lukkede stille sine øjne i "måske skulle du bare smide alt dit tøj og følge med mig" hviskede han lidt drillende i hans øre, inden han lag sit hoved tilbage i hans hår igen. og ville med glæde havde David med ud og rejse, han viste at han ellers ville savne ham som en sindesyg "om en månedens tid.. til Australien" hviskede han stille og træk ham tætter på sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 06:37

David lyttede til det han sagde og smilte skævt "Andy nu er det jo sådan at jeg kun er tyv i dit hus ikke..og jeg ved du ikke vil anmelde mig" sagde han og lyttede så til hans hvisken. han rødmede utrolig meget over det han sagde "følge efter dig...hvor hen?" spurgte han med en hvisken og mærkede hans hovede mod sit. han smilte skævt til det han sagde og nussede ham blidt i håret "okay...i hvor langtid? og må jeg tage med?" spurgte han det han ville være hekt sikker på om han måtte komme med da han ikke var helt sikker på om han måtte fordi han ville meget gerne med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 06:55

Andy tænkte lidt over det og træk på skulderne "hvorfor skulle jeg anmelde dig, når jeg selv kan lave straffe" sagde han og løftede sit hoved op og slap taget på ham, inden han så hen mod døren og hævede det ene øjebryn "jeg er helt sikker på at der er et badekar der venter på mig" sagde han drillende og bøjede sig hen over ham og tog nået tøj, inden han gik et par skridt tilbage, og gik hen til døren og vende sig om "et par dage.. når jeg siger du må, så må du godt ellers tager jeg ikke afsted og optræder. også mister min manager penge af det" sagde han og havde dem endelig hvor han ville havde dem, de lyttede altid på hvad han sagde og hvis han ikke gad nået så gjorde han det ikke. han gik stille ud mod badeværelset og slukkede vandet, når det var ca. halvt fuld. han lag sit nye tøj ved vasken og begynde at tage sit tøj af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 07:18

David grinte stille og rystede på hovedet af ham "ja okay..men jeg vil nu altid være tyv i dit skab" sagde han og vente sit blik om mod ham "et badekar...det lyder hyggeligt.." sagde han stille og kløede sig stille i nakken. han fulgt eham med blikket da han bøjede sig over ham og smilte skævt over det "okay...lyder godt..så" sagde han stille og med nogle lidt sjove pauser. han så lidt ned i gulvet, men så så hurtigt efter ham med et skævt smil. han tog den t-shirt han havde fundet på og gik derefter hen til badeværelset, hvor han stilte sig i døren og så lidt hen på Andy "vent lidt" sagde han og gemte sig lidt ved dørkarmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 07:33

Andy hørte David stemme og vende sit om, han havde fået sin trøje af og var gang med at åbne sine bukser. han stod bare med sine hænder nede for at åbne dem og så lidt spørgende på ham "hvad er der ?" spurgte han om og synes det så meget sødt ud at han prøvede at gemme sig, han hævede det sit ene øjebryn af ham over at han bare blev stoppet i at tage sit tøj af. selv om han synes at det var mærkeligt at han bare kunne blive stoppet i nået, selv om det ikke plejede at kunne lade sig gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 09:07

David smilte uskyldigt til Andy og så hen på ham med et lige så uskyldigt blik "må jeg godt vaske dit hår igen?...jeg kunne godt lide at vaske dit hår" sagde han og blev lidt rød i kinderne. han synes det var en ret pinlig ting at spørge om, men han havde altså sådan en lyst til at vaske Andy's hår som da han nærmest skulle passe Andy. han blev stået gemt ved dørkarmen og betragtede Andy med stadig et uskyldugt blik. David håbede ikke Andy syntes det var dumt eller noget, men han vil selvfølgelig forstå hvis Andy ikke ville havde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 09:16

Andy så over på ham og kunne ikke lade være med at smile over hans spørgsmål, han havde jo slet ikke nået imod det og elskede når nogen gad gøre ting for ham "ja det må du gerne hvis du vil.. du kan jo også bare sige at du skal vaske mit hår, jeg har jo slet ikke nået imod det. ved jo godt at du elsker det irriterende hår" sagde han inden han hørte en hånd igennem det, selv om han for det meste elskede sit hår. han åbnede sine bukser helt og kunne ikke lade være med at smile "du ved hvor det står" sagde han og hentydet til alle sine shampoo'er, han træk sine bukser og underbukser ned. og var endelig ligeglad med at David så ham nøgen, da han jo allerede havde gjort det et par gange og Andy havde jo ikke nået imod det. han gik hen og satte sig ned i badekarret, og mærkede hvordan alle hans muskler slappede af i det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 10:11

David lyttede til hvad Andy sagde og blev meget glad over han fik lov "tak skal du havde...og dit hår er ikke irriterende.. du har noget dejligt hår efter min mening" sagde han med et lille grin og smilte glad. han nikkede stille til det Andy sagde og rettede sig stille op. han rødmede stille da han så Andys krop, men han gik dog alligevel ind og fandt shampoo'erne. for han havde jo set Andy nøgen før og derfor var det ikke noget problem for ham "hvad var det nu for en rækkefølge?" spurgte han og så hen på Andy. han gik stille hen mod Andy og stilte flaskerne. det hele minede ham faktisk lidt om den første nat han sov hos Andy og han var gået i panik over en drøm. det var første gang hav havde været nøgen over for Andy og han var blevet så bange for Andy var ude på noget. men nu var han ikke bange for Andy så hm nøgen længere og det var han meget glad for. det havde gjort mange ting en del nemmere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 10:18

Andy fulgte ham med blikket og kunne godt se hans lyserøde kinder, og han elskede jo bare at se den farve som fik ham til at smile. han havde aldrig haft nået imod at vise sin krop frem, og slet ikke til nogen som havde set den før. så at se David's kinder blive lyserøde af det fik ham bare til at blive stolt "dine kinder er lidt røde i det" sagde han som om at han ikke viste hvorfor de var det, han så ned på flaskerne og satte dem med lethed i den rigtige rækkefølge. han lod sig glide ned i vandet så hans hår blev vådt, inden han satte sig op igen og kørte sin hånd igennem sit hår. for at få sit hår væk fra sit ansigt "hvorfor synes du er mit hår er dejligt ? det er da det mest irriterende hår jeg nogensinde har mødt" sagde han og gav et grin fra sig, inden han lag sin hage mod den kolde kant. han lukkede langsomt sine øjne i og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 07:37

David blev blot mere rød i kinderne af det Andy sgade og så lidt genert ned. han synes det var pinligt han rød mede af det,d a han jo havde set Andy nøgen før "gør de?" spurgte han som om han ikke havde lagt mærke til det. David så lidt på flaskerne og nikkede "okay godt nok" sagde han med et lille grin. han kørte stille sin hånd igennem Andy's hår og tog derefter noget fra den første flaske, hvorefter han blidt masserede det ind i hans hår "fordi...jeg syntes det er så blødt og rart at røre ved. og så ser det utrolig smukt ud og det klæder dig virkelig" sagde han, imens han fortsatte med at massere sæben ind i Andy's hår. david havde et glad smil på læben og synes det var sjovty at vaske hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 07:45

Andy kunne ikke lade være med at smile af David, og viste at man ikke kunne lade være med at mærke når ens kinder blev røde "jepp.. så godt ser min krop da heller ikke ud, et par deller her og der" sagde han selv om der jo ikke var nået fedt på ham, han blev bare helt stille siddende og nød det virkelig meget. han elskede bare når folk rørte ved hans hår, og det fik ham altid til at slappe af og det var det perfekte tidspunkt til at gøre "åh så hold dog op.. jeg holder stadig af dig selv om du ikke kan lide mit hår" sagde han dog i en drillende tone, han åbnede kort sine øjne og så over på ham. han løftede sin ene hånd op af vandet og tog blidt fat i hans nakke og træk ham hen til sig, han så kort på ham inden han kyssede hans læber blidt og smilte lidt imens. han slap dog hans læber lidt efter og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:14

David sukkede opgivende af Andy og grinet lidt efter af ham "hold så din mund.. du har ingen deller det er muskler" sagde han med et lille grin, imens han stadig sæbede hans hår ind. han eleskede virkelg at pille ved Andy's hår ig syntes det var så sjovt at vaske det. det duftede også altid så godt efter Andy's mening "ti stille...jeg elsker dit hår slut... jeg syntes du har noget helt fantastisk hår og jeg elsker virkelig at Vaske det" sagde han glad og grinte lidt efter. han satte sig stille ned på knæ,l da Andy træk ham ned og kyssede stille med. han nød det blide kys og så på ham med et drømmende blik "vi skal havde sæben ud af dit hår" hviskede han stille og kørte stille sine hånder ned på hans skuldre, så sæben tegnede sig ned af hans kinder og hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:29

Andy så på ham og kunne ikke lade være med at smile, han vende sit blik op mod sit hår og sukkede og nikkede. han gad ikke diskuter og sagde derfor ikke nået til alt det andet, da trætheden havde overtaget hans krop og han gad ikke diskuter. han klemte om sin næse inden han lod sig synke ned i vandet, og lukkede sine øjne i mens vandet kom hen over hans ansigt. han brugte sin anden hånd til at få sæben ud af sit hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:59

David smilte lidt af Andy og syntes det så utrolig sødt ud at Andy vaskede sit hår rent på den måde. han satte sig helt ned på gulvet og tog noget far den næste falske så han med det samme kunne forsætte med at vakse hans hår. han så lidt rundt på bade værelset og kunne tydeligt huske alt der var sket på dette bade værelse. han havde passet Andy på flere måder og Andy havde fjernet David's skræk for samleje, hvis det altså var sammen med Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 09:20

Andy kom lidt efter op af vandet og kørte sine fingere igennem sit hår, inden han lag sin kind mod kanten igen. han så stille over på ham og kunne ikke lade være med at smile "David.. jeg ved ikke hvad jeg skulle stille op uden dig, du er virkelig min bedsteven.. og når jeg er sammen med dig så føler jeg at alt nok skal gå" sagde han stille og lag sin ene hånd ned på hans lår, selv om hans bukser ville blive våde af det. så var Andy jo ret ligeglad med det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 00:46

David så på Andy med et glad smil og forsatte med at sæbe Andys hårind igen. han lyttede til Andy's stemme og kunne mærke han rødmede mere fa det han sagde. det var ikke tit han fik sådanne ting afvide. han havde faktisk kun hørt det fra Andy, men det passede ham egentlig fint, for Andy betød meget for David og David ville umuligt kunne undvære Andy "alt skal nok også gå...så længe du holder af mig og vil være i mit selvskab..så vil vi være de bedste venner..du er den person jeg holder allermest af" sagde han blidt og så lidt nedpå sine nu små våde busker fra Andy's hpnd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 01:13

Andy så stille på ham og kunne ikke lade være med at smile, han elskede virkelig meget at være sammen med ham og havde det altid godt sammen med ham. han nussede blidt hans lår med sine fingere, og kunne godt mærke at han havde gjort hans bukser våde som han endelig var ligeglad med "der er ingen's selskab som jeg heller vil være i end dit, vi er de bedste venner og det vil vi altid være. du er en skøn person og jeg ville blive knust af at miste dig" sagde han og havde det svært med at holde sine øjne åbne, da han virkelig nød at nogen vaskede hans hår. han overvejede på et tidspunkt at ansætte nogen til at vaske hans hår, men det havde han sprunget fra igen da han ikke ville havde folk rørte hans hår uden at ville det. han så stille ned efter David's bukser og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





minderne (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
minderne (Andy)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Minderne er lidt tåget //Privat :: Altair//
» nothing else to do.. #Andy#
» til Andy.. ^^
» Who's that boy? (Andy)
» Gå gaden ( Andy )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: