Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 minderne (Andy)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 01:43

David nød at Andy nussede ham på låret og var egentlig også ret ligeglad med at hans bukser var blevet våde. han kunne vel altid bare rene rundt med underbukser på hvis det ville blive et problem. det ville jo nok ikke genere Andy og han havde jo det mange gange før, så. han masserede blidt sæben ind i Andyøs hår og lyttede til hvad Andy sagde. igen kom en rød farve frem på hans kinder "du minster mig heller aldrig.. jeg kommer aldrig af med mig..du er den mest fantastiske person jeg kender" sagde han mrf et blidt smil og kyssede ham kørt på nlsen. han så lidt ned på sine bukser, men så efter op på Andy igen "skøld" sagde han kort og hentyede selvfølgelig til at Andy skulle skølde håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 01:56

Andy så stille på ham med et kærligt blik, han var sikker på at han ville gå helt ned hvis han miste David. han havde det som om at han var den bedre halvdel af ham, den aller bedste ven man bare venter på skal komme og Andy var så heldig at havde fundet sin. han sagde dog ikke nået og sukkede bare mens han lod sig synke ned i vandet igen, han pustede nået luft ud af sin mund så der kom nogle bobler op. han var nød til at trække sin hånd væk fra hans lår, selv om han slet ikke havde lyst til det og vaskede sæben ud af sit hår med begge hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 03:26

David så på Andy og smilte blidt til ham. han tog næste flaske og ventede på Andy kom op igen. han så lidt rundt på bade værelset og tankte på alt dethan havde lavet med Andy den tid de havde kendt hinanden. det var efter hånden mange tingt og de havde efterhånden kendt hinanden i lang tid. han kunne næsten ikke huske hvordan det var før han kendte Andy. han var virkelig glad for at havde mødt Andy og kunne slet ikke klare tanken om at skulle miste ham, så han håbede aldrig den dag ville komme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 03:43

Andy kom lidt efter op af vandet igen, og kørte sine fingere igennem sit hår igen. han så over på ham og smilte og bøjede sig hen mod ham "du er smuk" hviskede han og lag sine hænder på hans kinder, og træk ham hen til sig "mig lyst til at kysse dig" sagde han stille og kunne ikke lade være med at smile inden han kyssede hans læber, han synes jo at David var utrolig og kunne ikke holde sig tilbage i at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 08:27

David smilte til Andy da han kom op og rødmede lidt igen. han bedsig hårdt i læben og så genert ned "ikke lige så smuk som dig" hviksede han og lænedce sig forsigtigt frem mod ham. han betragtede hans ansigt og rødmede lidt mere opver det han sagde. han lukkede stille sine øjne da han mærkede Andys læber mod sine og lagde stille sine hænder i hans hår, hvorefter han igen sæbede de3t ind, imens han holdte kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 08:40

Andy nød at mærke hans læber og blev ved med at kysse hans læber, han lod sine øjne forblive lukkede og nød at få vasket sit hår. han lod sine hænder finde ned til David's bukser, og videre hen til kanten og begynde at åbne hans bukser. mens han bare blev ved med at kysse det bløde læber som sad på David, han satte sig op på sine knæ mod fronten mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 08:52

David nød kysset meget og syntes som altid at kysse Andy var som en drøm. han elskede virkeligt at være sammen med Andy og mærke hans læber. han sæbede stille hans hår ind, men stoppede stille da han mærkede Andy åbnede hans bukser. han blev nu lidt nervøs over hvad Andy havde tænkt sig, men han ville ikke stoppe Andy. han havde jo ikke noget imod det. han lænede sig stille tættere på Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 09:06

Andy smilte og slap kysset og træk sig tilbage når han havde åbnet sine bukser "rejse dig op" sagde han stille og kunne ikke lade være med at smile, da han jo bare ville havde ham tæt på sig og kunne holde om ham. selv om han endelig et eller andet sted havde lyst til sex, men så var han alt for træt til det og ville bare ham tæt på sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 09:13

David så på Andy med et lidt tænksomt blik og rejste sig stille op. han så lidt ned på sine bukser og kunne godt mærke de var ved at falde ned fordi de jo var åbne. han ville gerne være tæt på Andy og havde intet imod at skulle være tæt på ham overhovede. han kom til at tænke på da han boede ved de redsomme mænd, men prøvede at slå dem ud af hovedet igen, da han ikke vil til at vænne tiæbage til sin frygt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 09:32

Andy så på ham med et smil og træk langsomt hans bukser og underbukser ned, "så tag trøjen af og kom i" sagde han stille og ville bare kramme ham ind til sig, han elskede ham virkelig meget og kunne ikke tænke sig at få nogen bedre bedsteven. han tog sine hænder til sig og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 10:31

David så uskyldigt på Andy, da han træk bukserne og underbukserne af ham og bad ham komme i. han så på ham med et lidt genert blik, men nikkede så stille og trak sin trøje af. han så lidt ned af sig selv og tænkt elidt over hvad han lige skulle stille op med sig selv. men han ville meget gerne sidde tæt på Andy så han satte sig ned i badekaret ved Andy og så ind i hans øjne med sine skindene grønne øjne og et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 10:35

Andy så stille over på ham og kunne ikke lade være med at smile, han lag sine hænder på hans kinder og kyssede ham igen når han var kommet i "så kan jeg være tæt på dig" hviskede han og træk ham stille op på sit skød, han lag sine arme omkring ham og trykkede ham ind til sig. han lukkede sine øjne i og lag sit hoved på hans brystkasse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 10:39

David så på ham og smilte glad. han lod sig komme op til hans skød og trykkede sig forsigtigt mod Andy. han nussede ham blidt i det våde hår "og eg kan være tæt på dig..." hviskede han og kyssede ham blidt på kinden. han lukkede stille sine øjne og kunne mærke han havde savnet at være tæt på Andy på den måde. han var jo van til at han bare kunne sidde ved Andy som han nu havde lyst til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 10:42

Andy så stille på ham og smilte, han lod sine våde fingere glide hen over hans kind. han kunne ikke forstå at man kunne havde sådan et skønt venskab til nogen, som han havde det sammen med David. han viste at han kunne fortælle ham alt mellem himmel og jord, og han ikke ville gøre andet end at lytte på hvad han sagde. han lag sine arme om ham og smilte stort, mens han lukkede sine øjne i "du er virkelig en bedre halvdel af mig" hviskede han og begynde at nusse ham med sine fingere på ryggen af ham, han tog en dyb indånding af ham og elskede virkelig meget den duft af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 10:54

David glemte alt andet og alle andre når han var sammen med Andy. han elskede virkelig at være i hans arme og lytte til hans vejr trækning. han mærkede godt hans arme om sig og holdte blidt om hans nakke "umuligt...du er allerede så rar, dejlig og sød... og smuk" sagde han og kyssede ham blidt på kinden igen. David nød at blive nusset på ryggen og følte sig utrolig godt tilpas og tryg. der var ikke rigtig andre der havde fåer lov til at komme så tlt på siden alt det med mændene, men han havde bare fra starten af stolet på Andy og vidst at han var den bedste ven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 11:01

Andy sad bare helt stille og kunne falde i søvn, da han følte sig tryg når han var sammen med David. han lyttede på hans ord som lød musik i hans ører, det fik et smil frem på hans læbe og han blev nød til at trække sit hoved tilbage og så på ham "Andy træk på skulderne.. det har jeg ikke altid været, og havde nok blevet den gamle hej hvis ikke jeg havde haft dig" sagde han og prøvede at fortælle ham hvor meget han betød for Andy, men det var ikke til at beskrive det. det var virkelig som en drøm at nogen kunne betyde så meget, han kunne ikke huske sin familie og havde det som om at David havde blevet nået af hans familie. og han kunne ikke tænke sig at få en bedre end den han havde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 11:09

David tænkte lidt over det han sagde og kunne godt huske hvad han havde set af Andyøs fortid da han havde brugt sine evner til at finde ud af hvad Andy's mor hed "jeg håber ikke du bliver sådan igen nogensinde... det er ikke en særlig fornuftig måde at leve på" sagde han stille og så på Andy med et lille smil "men jeg ved jo så også at du altid vil være her for mig så du kan vel ikke blive den gamle sg..vel?`" spurgte han forsigtigt. han ville lige være sikker på at Andy ville være den Andy han elskede og holdte af så længe som hans liv varede. David kunne tydeligt huske sin familie, men prøvede at fortrange den da den kun gav ham dårlige minder, da alle de gode minder var sunket i grus. nu så han Andy som sin familie, som den han altid kunne komme til og føle sig godt tilpas hos.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 11:15

Andy så stille på ham og lyttede på hvad han sagde, han viste ikke om han ville blive den gamle. selv om han kunne mærke at den ville op i ham, han tænkte lidt over om det ville være en god ting at fortælle David det. eller om han bare skulle holde det for sig selv og håbe på det bedste "jeg kan mærke han vil frem i mig.. har lyst være gang jeg er alene at gå ned og drikke mig stiv og glemme alt omkring mig, jeg savner at blive elsket og føler slet ikke jeg gør det.. jeg savner Dean" sagde han og sukkede og vende sit blik væk fra ham, da han ikke kunne få sig selv til at se på ham imens. det var forkert i hans hoved at gøre det imens, da han jo ikke havde lyst til at blive den gamle Andy igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 11:22

David så på ham og lagde hovedet forvirret på skrå. han tænkte over det han sagde og sukkede stille "men...jeg elsker dig jo...det er der også andre der gør...men.. var Dean ikke kommet tilbage?" spurgte han lidt forvirret og var ikke helt sikkert på om han havde misforsteået det med Dean. han rettede sig lidt op og så på ham med et forsigtigt blik "Andy se på mig...vil du ikke godt være sød...at gøre alt for ikke at blive den gamle Andy igen...jeg vil ikke miste den du er..jeg syntes du er sådan en fantastisk person.." sagde han og mente hvad han sagde, han ville helst ikke havde at Andy forandrede sig. da det var den Andy han havde lært at kende og virkelig elskede. han kærtegnede blidt Andy over kinden og bed sig nervøst i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 11:27

Andy vende langsomt sit blik mod ham og sukkede, han så ind i hans øjne og viste ikke hvad han skulle sige "jeg har ikke set ham siden flere uger inden min fødselsdag.. og han er ikke til at finde" sagde han og ville jo helst undgå at blive den gamle Andy igen, men han var sikker på at han snart ville blive det. og det gjorde ham virkelig nervøs i det, da han ikke havde lyst til at drikke hele tiden igen og ikke kunne huske nået den korte tid han ikke er fuld længere. han trykkede sig ind til ham og sukkede og prøvede at smile igen "lad os snakke om nået andet" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 08:17

David lyttede til hvad Andy sagde og så ind i hans øjne med et bekymret blik "det er længe siden...hvorfor er det mån sådan" sagde han stille og puttede sig forsigtigt tættere ind til Andy. han håbede virkelig ikke Andy forandrede sig. han elskede jo den Andy som han var nu. den søde og hjælpsome. den der driller ham på en kærlig måde. David følte sig altid sp godt hjemme i så længe han var tæt på Andy. han nikkede stille til det han sagde "ja...lad os det" sagde han stille og så lidt ned. han var bange for hvad der kunne ske for han ville jo bare havde Andy blev hos ham og holdet af og om ham som altid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 08:23

Andy så på ham og og prøvede at finde på nået andet at snakke, han fingere nussede hans kinder og han smilte lidt mens "du er så smuk" hviskede han og kyssede hans læber en enkel gang for at snakke om nået andet, han kunne bare ikke finde på nået og prøvede at gøre nået ved det. han viste virkelig ikke hvad han skulle sige eller gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 08:33

David så på ham og smilte stille tgil ham. han nød kysset og lænede sig stille frem mod ham "de er du virkelig også" sagde han blidt og kyssede Andy på panden. han lukkede sine øjne og lagde sig godt ind til Andy "jeg holder så meget af dig.. jeg vil aldrig kunne leve uden dig" sagde han stille, hvorefter han kyssede ham på hagen med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 08:53

Andy smilte lidt af ham og lænede sig op af kanten når han mærkede ham ind til sig, han begynde at nusse ham på ryggen og lyttede på hvad han sagde "jeg ville heller aldrig kunne leve uden dig" hviskede han og nød kysset på sin hage, det fik smilet til at blive lidt større på hans læbe. mens han nussede ham videre på ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 09:09

David nød at blive nusset på ryggen og følte sig utrolig tryg i Andy's favn. han smilte glad og så op på Andy med et uskyldigt blik "så lov mig du altid vil være i mit liv" sagde han og nussede på Andy op af maven om i nakken. han så op på ham og smilte stille. han ville bare havde Andy var tæt på ham så meget som muligt og altid være i hans liv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





minderne (Andy) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: minderne (Andy)   minderne (Andy) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
minderne (Andy)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Minderne er lidt tåget //Privat :: Altair//
» nothing else to do.. #Andy#
» til Andy.. ^^
» Who's that boy? (Andy)
» Gå gaden ( Andy )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: