Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Udenfor TRC (Fie)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 06:08

Dag + Dato: Lørdag 12 Juni
Vejr: Koldt, lettere overskyet men nogengange kigger fuldmånen ud gennem skyerne
Tid: omkring 2.. er ikke sikker
Omgivelser: En ring af mennesker og væsner, i hvertfald fra Theos synspunkt

Theo hvæsede som en gal kat, og for lige i hovedet på fyren foran ham der stod og smilede dumt. Han blev selvfølgelig hevet med ned, da den anden faldt, men det stoppede ham ikke. Han slog den anden fyr i ansigtet. Dæmon, men ikke samme dæmonrace som han selv var. Han var vist skyggedæmon, men Theo havde ikke tænkt sig at stoppe op og spørge. Han kunne ikke høre tilråbene da blodet susede i ørerne på ham. Der ville ikke gå lang tid før det hele blev sort, og han ville vågne et eller andet sted han ikke kendte, med blod på trøjen, som altid. Theo blev overvældet af at den anden pludselig satte et knæ i maven på ham og skubbede ham om på siden, så han kunne sætte sig overskrævs på ham. Nye tilråb. Han vred sig, og spyttede den anden i hovedet, og hvæsede hidsigt. Den anden fyr var uopmærksom i et par sekunder, og Theo brugte det korte tidsrum til at sætte tænderne i hans hånd. Varmt blod skyllede ind i hans mund, og han bed så det knasede. Den anden gav et hyl fra sig, og gik løs på Theo. Grunden var selvfølgelig at den anden fyr havde gjort grin med Theos højde, det og alkohol havde været nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 06:36

Fie kom gående i sine for en gangs skyld høje hæle så hun ikke lignede en lille pige på 10 i højden. Hun havde en kort sort nederdel og en stram t-shirt med et par kæmpe øjne på som print. Hun lignede alt i alt sig selv bare i høje hæle. Hun havde besluttet sig for at tage en tur i byen unden mobil så hun slap for at der var nogle der skrev eller ringede til hende. Det var eb beslutning om at blive stærkere indeni. Hun drejede om hjørnet, og stod nu foran The Reggie Club, et sted hvor folk drak, sang, dansede, havde sex, og kom op og slås. Hun sukkede stille, og så på ringen af væsner og mennesker der stod og hæppede og råbte. Det var et normalt syn. Men noget dragede hende hen til flokken, normalt ville hun havde været gået ind uden at se sig tilbage, men ikke denne gang. Hun kunne genkende en lugt ibland alt blodet og sveden. Hun kunne sagtens holde sig fra blodet, det var hun mere en god til, men det var heller ikke det hun kom der hen for. Hun maste sig ind imellem nogle fyre som faktisk ikke ville lade hende se på gund af at hun så for 'uskyldig' ud til det. Hun havde nu bare mast sig forbi dem alligevel. De skulle da ikke komme og sætte en stopper for hende ikke endnu. Hun havde næsten glemt sin usikkerhed da hun var utrolig nysgerrig. Hun så med det samme Theo ligge og slås. Hun bed sig hårdt i læben, og tænkte over hvordan fanden hun skulle stoppe det. Hun kunne ikke lade ham tæske andre eller få tæsk, men det skramte hende at se ham sådan. Hun havde mst lyst til at rive ham ud af slagsmålet, men hun turde ikke. "Theo?"sagde hun stille, med en ret usikker stemme. Han ville sikkert ikke kunne høre hende for støjen de andre lavede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 08:07

Theo sparkede efter den anden, men det gik ikke helt så godt. Pludselig kom der en hel flok af mennesker og væsener farende og væltede ned i de to der lå og sloges. Theo blev mast og himlede med øjnene *fedt nok.. nu bliver jeg også mast!* tænkte han hidsigt, og fik møvet sig ud. Mellem de sidste der stod tilbage fik han øje på en pige. Lavere end ham, en han havde set før. Han lyste op i et kæmpe smil, og hele hans hidsighed forsvandt som dug for solen. Han havde blod om munden og på tøjet, og blødte fra læben "Fie!" udbrød han glad, og kom på benene og løb hen til hende, og slog armene omkring hende, og klemte hende tæt ind til sig. "Hvor er det godt at se dig igen" sagde han muntert, ned mod det mørke, og blå hår. Så trak han hende lidt ud fra sig, og sikrede sig at han ikke havde spildt blod på hende. Det havde han ikke.. godt nok. "Hvor ser du godt ud? Skal du ind på clubben?" spurgte han, og så kort hen mod døren til The Reggie Club.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 00:07

Fie så skramt til da Theo forsvandt ind under de andre. Hun blev dog lette lidt da han kom ud igen. Hun så lidt nervøst på ham da hun så alt blodet der var på ham. Hun smilte alligevel glad da han lagde armene om hende hun lagde armene om ham, og gengældte krammet "I lige måde"hviskede hun glad, imens hun krammede ham. Hun så lidt på hans tøj imens han gla snakkede. Fie grinede lavt, og så ned af sig selv. "Tak, ehm... Ja det var min plan, skal du også ind?"spurgte hun, og smilte til ham. Hun var glad for at se ham igen, men hun skulle nu alligevel kæmpe lidt for ikke at fokusere på hans øjne, eller blodet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 04:03

Theo så lidt over på bunken af mennesker og dæmoner, de havde nok fået for meget at drikke. Han vendte blikket mod Fie igen og smilede lidt, men rystede så på hovedet "aj jeg ligner en der har myrdet nogen, så jeg tror jeg skal gjem og skifte.." mumlede han til svar, og hev lidt ud i den blodige trøje. Han sukkede stille og så lidt ned af den, pissesvært at få af, men når det slog klik tænkte han ikke så meget på at hans tøj fik pletter der ikke kunne komme af. Han så på hende igen, og smilede forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 06:55

Fie smilre lidt over det, og snuste lidt nærmer til blodet. "Tja det var et menneskes blod du har fået på dig"sagde hun, og smilte lidt uskyldigt til ham. Hun kunne godt forstå at han skulle hjem og skifte. Hun bed sig i læben, og tog fat i hans hånd. "skal jeg tage med?"spurgte hun stille, og smilte til ham. Hun var ikke så nervøs når hun hevde ham tæt på sig, men hun var alligevel nervøs og usikker. Hun så lidt på flokken der var oppe og slås. Hun rystede kort på hovedet over det, men så så igen på Theo med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 07:20

Han så lidt ned af sig "nå da.." sagde han med et lille smil, det vidste han ikke at det var, han havde ikke nået at tænke over smagen. Han så på hende og derefter lidt på deres hænder "Det behøver du ikke, jeg så lige en af mine venner gå ind.. han er bartender så det kan være han har lidt skiftetøj med så kan jeg også blive" sagde han og smilede lidt. Han så lidt hen på flokken af mennesker der tumlede rundt, og så dem blive opløst af et par vagter, og var glad for at han havde nået at forlade slåskampen, men han var ikke vild med masseslåskamp. Han gav hendes håd et lille klem, glad for at hun var ude selv, også selvom hun havde stødt ind i ham, var hun alligevel taget ud i byen med planer for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 22:13

Fie smilte lidt over hvad han sagde. Hun kunne med let hed bedømme hvad blodet var fra. "Men hvis han ikke har noget vil jeg godt tage med"sagde hun og smilte til ham. Hun mærkede klemet, og smilte glad til ham. Hun mærked etil puf i ryggen da nogle vagter kom gående forbi med en af dem der havde været oppe og slås. Hun gik et skridt til siden, og så efter dem. Hun kunne da umuligt fylde så meget at de ikke kunne komme forbi. Hun bed sig i læben, og så på ham. "Skal vi tjekke?"spurgte hun, og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 09:03

Theo så på hende "okay tak, det er pænt af dig" sagde han og smilede tilbage til hende. Han så lidt på Fie, og så at hun måtte rykke sig lidt for vagterne. Han så lidt irriteret efter dem med en svag knurren "idioter, der var sgu da masser af plads!" mumlede han irriteret, og vendte blikket tilbage til Fie. Han nikkede stille da hun spurgte om de skulle gå ind og tjekke "ja lad os det.." sagde han og smilede stille til hende. Han greb hendes hånd, og trak hende med sig hen til døren til natklubben, og trak hende med indenfor da de havde fået tjekket ID osv. Han følte straks mørket, lugten af bræk fra toiletterne og varme fra de dansende mennesker rundt omkring. Han trak hende med ud bagved baren, og så sig lidt om. Lidt efter kom en mørkhåret fyr gående, og standsede da han så Theo og Fie. Han rakte uden et ord ud efter en pose og smed den hen til Theo med ordene 'det er sidste gang det her..' og så forsvandt han ud til baren. Han vendte sig mod Fie "nå.. jamen det havde han jo så.. og det er faktisk mit eget tøj fra sidst.." mumlede han og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 09:16

Fie så på ham da han små knurrede. Hun bed sig lidt nervøst i læben, og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. Men da han trak hende med sig ind, fulgte hn villigt med ham. Hun ville helt ikke blive væk fra ham hvis hun kunne slippe. Den mørkhårede fyr skramte hende lidt, men hun prøvede at være tapper, og tage det roligt. Hun så på posen, men så Theo. "Ja, det kan jeg se"sagde hun stille, og smilte til ham. Hun var ikke helt sikker på om hun skulle foreslå ham at stoppe med at slås hvis han kunne, men hun lod hver. Hun så på ham, og sendte ham et g´lad smil, da nu kunne mærke at hun var nervøs og ikke ville bekymre ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 09:37

Han så lidt på posen og så på Fie, han overvejede lidt om han skulle bede hende vende sig om, men det var der vel ingen grund til, og det var kun trøje han skulle skifte. Han havd eikke fået blod på sine bukser. Han lagde posen fra sig og trak sin trøje af "så... hvad har du ellers gået og lavet?" spurgte han og lagde den blodige trøje ned i posen og tog den anden op. Han fik den krænget på, og så sig lidt om efter en klud til at tørre sit ansigt rent med, for han havde stadig blod om munden og på kinden, og hans læbe havde også blødt en del. Han kørte tænksomt tungen hen over det lille sår. Han fandt endelig en klud og forsøgte at tørre blodet væk fra sit ansigt "er her ikke et spejl.." mumlede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 21:56

Fie smilte lidt over at han bare sådan tog sin trøje af uden at sige noget til at hun var der. Hun tænkte kort over hvad hun faktisk havde lavet. "Tja jeg blev overfaldet af en anden vampyr som bed mig, men ud over det han det været stille og roligt"sagde hun stille, og kunne ikke rigtig komme i tanke om noget andet hun havde lavet. Hun havde ikke været så meget ude efter sidst hun havde set Theo. Hun smilte lidt over det han sagde med spejlet. Hun tog kluden ud af hans hånd, og hjalp ham med at tørre resten af blodet væk. "Så"sagde hun, og smilte til ham. "Nu er der ikke mere blod"sagde hun, og smilte til ham. Hun kunne mærke sin nervøsitet var dæmpet lidt, men der kig sikkert ikke lang tid før den ville boble op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 22:21

Theo så lidt på hende, og så lidt på hendes hals "er du okay så?" spurgte han, og lod hende tørre resten af blodet af. "Tak, det er lidt svært at tørre af når man ikke kan se hvor det er" sagde han, og så sig lidt omkring i baglokalet. Han overvejede lidt om det var en god idé at begynde at feste og drikke, han havde det jo ikke alt for godt med alkohol, da det kunne gøre ham lettere irriteret. Han rystede tanken af sig og så på Fie "skal vi gå ind igen?" spurgte han stille, og så sig kort om før hans blik igen faldt på Fie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 22:30

Fie så på ham, og smilte lidt, der var intet ar på hendes hals. Hun smilte, og nikkede. "Ja, jeg har det fint nok, jeg er bare lidt forvirret efter det skete"sagde hun, og smilte. Man kunne ikke se havde ar da hun havde brugt sin evne til at dække det, og fordi at aret alligevel var meget småt. Hun nikkede. "Såtild"sagde hun, og smilte til ham. Hun lagde kluden fra sig, og så også kort rundt. "Det kan vi godt"Sagde hun, og tog hans hånd igen. Hun bed sig kort i læben, og gav den et blidt klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 22:57

Han så på hende, og lagde hovedet på skrå da han ikke kunne se bidemærkerne "okay.. det kan jeg godt forstå" sagde han og undrede sig lidt over at arrene ikke var der. Selv havde han et par bidemærker, men de lå heldigvis så tæt på nakken så hans hår skjulte det. Det var også de eneste bidemærker, og de var fra samme vampyr, den første vampyr han var blevet bidt af. Han så lidt på Fie igen og smilede "okay fint" sagde han og hev hende med ud i clubben igen. Han fornemmede godt klemmet, og så lidt på deres hænder. Så klemte han blidt igen og så på hende "har du ellers lavet noget... ikke så blodigt?" spurgte han, og gik hen til baren hvor han satte sig på en stol og hev en ud til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 00:44

Fie smilte lidt til ham, og var meget glad for at hendes evne kunne dække mærkerne. Hun bed sig i læben, og gik med ham, ud il baren. Hun satte sig på barstolen, og smilte lidt til ham. "Nej ikke rigtigt, jeg har været der hjemme ellers og prøve at få styr på mine tanker... Jo jeg har set Dean igen"sagde hun stille, og smilte glad til Theo. Hun så lidt rundt på hvad der foregik omkring dem. FIe smilte igen til Theo, og bed sig i læben. "Hvad har du lavet?"spurgte hun stille, og mærkede at folk stirrede på hende. Hun så lidt ned, og bed sig hårdt i læben. Hun hadede at være vampyr!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 03:01

Theo så på Fie og hævede undrende et øjenbryn "Men...var det ikke ham der var død?" spurgte han stille og lagde hovedet på skrå. Han så sig kort omkring i baren "jeg er glad for at du har fået styr på dine tanker... eller at du har prøvet" sagde han og smilede stille til hende. Han så på hende, og derefter kort rundt i baren "jeg har ikke lavet så meget.. jeg har mødt min søster, efter tre år"sagde han og trak kort på skuldrende. Han lagde mærke til at folk stirrede på hende og lagde sin hånd på hendes kind så hun så på ham "du skal ikke tage dig af dem Fie.." hviskede han, og kyssede kort hendes pande.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 03:38

Fie var selv lidt forvirret over det. "Eh, jo det troede jeg også"sagde hun, og bed sig i læben. Hun smilte glad over det han fortalte. "Det lyder da dejligt"sagde hun, og smilte glad til ham. Hun bed sig i læben, og undrede sig lidt over Hvordan det måtte være at blive genforenet med sin søster eller bror. Hun så lidt ned, hun savnede sin bror meget, men hun prøvede at lade hver med at tænkre over det. Hun smilte lidt til ham, og så på ham. "Nej jeg skal nok prøve at lade hver med at tænke på det"sagde hun stille, og smilte over kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 04:23

Theo så på hende "åbenbart ikke så.." sagde han stille, og tænkte sig lidt om. Han så på hende, og lidt på hendes glade smil "ja det er .. underligt.." sagde han stille, og så lidt ned i gulvet. Han havde jo beredt sig på aldrig nogensinde at se nogen af dem igen, hvad der lige bragte Mia til Sheria den dag, hvor han så havde stået udenfor var uvidst. Men det var ikke fordi han ikke brød sig om det, det var bare underligt, og uvant. Han så lidt på hende igen og smilede stille "godt.." sagde han muntert, og så derefter på baren "er der noget du helst drikker?" spurgte han så, og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 04:38

Fie så på ham, og nikkede. Hun smilte lidt over da han sagde. Det var faktisk lidt underligt, men hun tænkte ikke så meget over det. "Ehm, jeg drikke det meste du ved... EHm, bare en cider"sagde hun og smilte det var lidt underligt at blive spurgt om, efter som at hun kunne drikke alt. Hun bed sig i læben, og smilte til ham. Hun rykkede helt hen til ham, og lænede sig kort hen til ham. "Vi bliver nidstirret"hviskede hun, og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 04:53

Theo så på hende, og smilede "okay.." sagde han så og så på bartenderen og bestilte en to cider, for han ville helst ikke blive alt for fuld, da det sikkert kunne ende ret dårligt. Han så på hende igen og smilede varmt til hende. Han lagde mærke til at hun rykkede tættere på, og lagde kort armene om hende og lyttede til det hun hviskede. Han grinede stille, og så sig kort omkring "vi er bare ligeglade.." sagde han og smilede skævt. Han lagde godt mærke til at deres drinks blev sat på bordet, men ville hellere blive i krammet, for han havde savnet Fie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 05:21

Fie smilte glad over at han lagde armene omkring hende. Hun lænede sig ind til ham. og lagde armne om ham. "Okay"hviskede hun, og smilte. Hun mærkede hvor meget hun faktisk havde savnet ham. Hun lænede sig helt ind til ham, og smilte glad. "Jeg har savnet dig, ved du det?"spurgte hun, og smilte glad. Hun så kort på de sto drinks, og smilte. "Når så kom vi alligevel ud og drikke sammen"grinede hun, og smilte. Hun følte sig tryg i han arme, et sted hun elskede at være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 05:41

Theo smilte stille, og nød kulden fra hende. Det var rart at have hende så tæt på igen, han havde savnet hendes lidt bange personlighed, og hendes trang til nærhed og kram. Han kyssede hende på håret og lukkede sine øjne "nej, men jeg ved at jeg har savnet dig.." sagde han og smilede varmt. Han grinede lidt af det hun sagde og rystede lidt på hovedet af det "jamen det er jo godt, så må vi se om jeg kan drikke dig under bordet" sagde han drillende, og trykkede hende ind til sig. Han slap hende stille igen, og så muntert på hende "jamen skål?" sagde han og tog sin cider, og rakte den anden til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 06:04

Fie smilte glad over det han sagde. Hun havde savnet alt ved ham. Han stemme, hans varme, han personlighed og også hans øjne. Hun så på ham, og slap også krammet. "Tsk tror du selv på det"sagde hun, og tog imod sin cider. "Jeg tror nu at jeg kommer til at drikke dig under bordet!"grinede hun, og smilte til ham. "Skål!"sagde hun og grinede. Hun prøvede at lade hver med at tænke på sin usikkerhed, selvom at den var der, og prøvede at presse sig ud på oversiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 06:21

Han skar en grimasse og grinede lidt "nej det gør jeg ærlig talt ikke" sagde han og smilede skævt, hvis der var nogen der skulle drikke nogen under bordet, måtte det være hende der drak ham under bordet. Han bed sig kort i læben, han vidste godt hvad han skulle gøre så, han skulle over det voldelige drikkestadie og så videre til det, hvor han mest af alt havde lyst til at falde i søvn. "Uha nu bliver jeg bange!" sagde han drillende, og grinede lidt. Han bankede forsigtigt glasset sammen med hendes, og smilede muntert "skål skål skål.." sagde han og tog en lille tår af sin cider.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Udenfor TRC (Fie) Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Udenfor TRC (Fie)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: