Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Udenfor TRC (Fie)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 06:45

Fie grinede glad over det han sagde. "Ej det er vidst også meget godt"sagde hun, og grinede lidt over det. Hun smilte til ham, og drak lidt af sin cider, smagen sagde hende ikke så meget. Men det var også ligemeget, hun kunne jo sagtens bare hygge sig sammen med ham, og drikke om det så smagte af møg. Hun smilte til ham, og så lidt rundt. "Det er faktisk længe siden jeg har været rigtig fuld, men det var også da jeg var menneske"sagd ehun, og grinede glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 02:54

Theo satte sig bedre til rette på stolen, og så på hende "ja det er det sikkert.." sagde han og smilede lidt. Han tog en lille tår af cideren, og prikkede hende så på næsen. "Hmm.. Kan du ikke blive sådan.. rigtig stiv som vampyr? Der skal nok noget stærkere til end cider, men alligevel?" spurgte han. Han skulle i hvertfald nok drikke lidt mere end ham til at starte med hvis de skulle følges ad og blive fulde sammen. Han grinede lidt "jeg tror hvis du skulle blive fuld af cider, kunne du drikke det i en evighed" sagde han og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 02:58

Fie smilte og nikkede. "Ja, der skal noget meget stærkere til end cider, men jeg har det fint nok med ikke at være fuld"sagde hun, og grinede lidt. Hun bed sig i læben, og så på ham. Han havde ret, og hun var ikke helt sikker på om det var en god idé at være stiv sammen med ham, men hun kunne nu alligevel godt tænke sig at prøve. Hun drak resten af sin cider rimlig hurtigt bare for at drille ham. "Det bliver en dyr aften"sagde hun, og smilte skævt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 04:02

Theo så på hende, og nikkede "man kan også sagtens have det sjovt uden alkohol.. men alkohol giver det en slags overlallet pift" sagde han og grinede lidt, da han godt kunne forestille sig Fie fuld. Men i hans tanker kunne han kun se hende meget glad som fuld, og det kunne jo godt være at hun blev anderledes når hun var fuld, ked af det, træt eller noget i den stil "ja det må man da sige" sagde han og smilede muntert, og så hendes cider forsvinde ud af glasset og ned i hendes hals. Han smilede skævt og fulgte hendes eksempel og bundede sin cider, og satte glasset på baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 05:00

Fie smilte og nikkede. "Ja det kan man, og man kan huske hvad man har lavet dagen efter"sagde hun glad og grinede. Hun rykkede sin stol og sig selv lidt tættere på ham da en lille gruppe af varulve kom op til baren, de var vidst meget fulde. Fie så kort på dem, men så på Theo, og smilte over han også drak sin cider ret hurtigt. Hun så på ham, med et drillende men stadig let usikkert smil. "Undskyld, men kan vi får to vodka?"sagde hun, og smilte tjeneren, hun så så på Theo og grinede lidt. "Tja det er lidt stærkt men godt" grinede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Jun 2010, 04:26

"Det er rigtigt.." sagde han og grinede lidt, det var ikke altid han kunne huske hvad han havde lavet aftenen før når han vågnede om morgenen og troede at der var nogen der havde samlet et heavy band i hans hoved. Han skar en grimasse, tømmermænd var ikke hans yndlings følelse. Han så lidt på varulvende og derefter på Fie, og smilede roligt. Han nikkede "vodka smager af dårligt mundskyld, men det er meget virksomt hvis man skal blive fuld... vodka shots bliver man bims af" sagde han, og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Jun 2010, 17:02

Fie smite, og så lidt på de to glas der blev stilt på barens glatte bor. Hun så så op ham og smilte. "Det smager af møg, men der er flere procenter i"sagde hun glad, og smilte skævt. Hun skubbede et af glasene over til ham, og smilte glad til ham. Hun lænede sig over til ham, og lagde armene blidt om ham, da hun kort ville have et kram, så hun kunne indånde hans duft, det beroligede hende, og hun syntes det var dejligt at hun for en gangs skyld kunne være næsten helt rolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 03:29

Theo så på hende og smilte lidt "præcis.." medgav han, og rakte ud efter glasset, og tog en tår af den klare men ikke så lækre væske. Han skar kort en grimasse, og så så på hende da hun lænede sig ind mod ham. Han lagde armene om hende og gav hende et lille kram. Det føltedes godt, da det jo var et stykke tid siden de havde set hinanden. Heldigvis kom hun lidt ud, og det var han glad for det ville nok hjælpe lidt på hendes nervøsitet, og så ville hun møde en masse andre mennesker.. Men hun ville altid være den lille nervøse Fie i hans øjne, det var jo sådan hun havde været da de mødtedes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 17:19

Fie smilte og nikkede. Hun tog også selv en lille tår, men hun reagerede ikke så meget på det, da alt ud over blod smagte dårligt for hende. Hun smilte glad, og holdt krammet lidt, imens hun nød det. Hun bed sig så i læben, og så på ham da hun langsomt slap det. Hun ville utrolig gerne af med sin usikkerhed, og hvis hun kunne det ved at går i byen og sådan så gjorde hun det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 07:01

Theo smilede til hende, og slap hende derefter stille. Han tog en lille tår mere af vodkaen og smilede lidt til hende. "Hvordan går det med at danse?" spurgte han, da de jo havde snakket om hvordan hun tjente penge sidst.. eller de havde mere snakket om at hun sang godt, men at hun aldrig ville kunne stille sig op på en scene. Han lænte sig lidt tilbage, og forstod det stadig ikke, men hvis hun var genert var det som det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 07:25

Fie smilte til ham, og så lidt på sit glas med vodka. "Jeg har ikke danset så meget på det sidste"sagde hun stille, og bed sig i læben. hun havde holdt en lille pause, da hun ikke havde haft lyst. "Hvad med dit job?"spurgte hun, og var faktisk bekymret over hans, da hun jo havde fået ham til at gå tideligt da hun havde været med ham. Hun bed sig i læben, og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 07:44

Theo så på hende og lagde hovedet på skrå "hvorfor ikke?" spurgte han undrende. Han var van til at arbejde ofte, men han gik jo også som det passede ham hvilket kunne irritere Björn voldsomt meget. "Det går stille og roligt... jeg driver stadig Björn til vanvid" sagde han og smilte muntert, og drak lidt mere vodka. Han stilte vodkaen fra sig på bar bordet, og rakte ud og strøg kort noget hår fra hendes ansigt om bag hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 07:53

Fie smilte lidt forlegent over hans spørgsmål. "Jeg har ikke haft lyst til det"sagde hun og bed sig i læben. "Jeg har ikke kunne få mig selv til det... Jeg har kun været ud en gang og danse, og det var da jeg mødte Dean igen"sagde hun stille, og så ned. Hun smilte dog alligevel over at han sagde at han stadig drev Björn til vanvid. Hun grinede lidt over det, og så på ham. Hun bed sig kort i læben da han rykkede håret ombag hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 08:12

Theo så på hende og smilede, og så på hendes forlegne smil og grinede "du behøver ikke blive forlegen du kan bare bede mig om at holde kæft hvis jeg spørger for meget" sagde han. Han lyttede "nå.. jeg troede godt du kunne lide det?" sagde han. "Er det længe siden så?" spurgte han, og tog igen glasset, med vodka og drak lidt mere. Han strakte sig, og så sig lidt om på clubben, der var en masse af de mennesker man ofte så sådan nogen steder, de meget fulde, de meget billige, de cool og alle de andre, og så var der masser af usikre mennesker. Perfekt for vampyrerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 08:20

Fie bed sig i læben, og nikkede. "Det ved jeg, men jeg har ikke særlig meget lyst til at sige hold kæft til dig"sagde hun, og smilte til ham. Hun bed sig nervøst i læben, og så på ham. "Jo jeg elsker at danse, men nogle gange har jeg bare ikke lyst"sagde hun stille, og så på ham. "Nej en uges tid siden"sagde hun stille, og smilte. Hun så lidt rundt på de forskellige, imens hun drak lidt af sin vodka.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 08:43

Theo grinede lidt og trak på skuldrende "jeg er ikke så fintfølende.." sagde han, og så lidt på glasset der stod på baren. Det var lidt klamt at tænke på hvor mange der sikkert havde drukket af det samme glas, men heldigvis blev han jo ikke så let syg. Han så efter et par fyre der skubbede til hinanden, men valgte at koncentrere sig om det Fie sagde istedet "Nej det er også fair nok.." sagde han så. Han nikkede "okay.." sagde han så lettere tænksomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 05:56

Fie smilte til ham og bed sig i læben. "Fintfølende"sagde hun stille, og smilte. "Tror du overhovedet at du ville kunne blive sur på lille miiig?"spurgte hun drillende, og så på ham med et sødt smil også for at drille ham. Hun grinede så lidt, og lyttede til hvad der blev sagt omkring dem. Hun grinede kort over noget af det der blev snakket om, men hun endte alligevel op med at blive lidt nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 01:16

Theo smilede skævt "eller måske nærmere sart" sagde han med et lille grin, han skubbede sit glas hen af disken og nikkede til ham i baren som fyldte glasset igen. Cider.. vor herre bevares. "Nej det ville nok være svært.. eller jeg tror det er muligt at jeg kan blive sur på de fleste men det ville nok være en udfordring med dig" sagde han, og betragtede hendes søde smil, og tjattede drillende til hendes skulder. Han var ikke i tvivl om at hun var hundrede gange stærkere en ham, så hvis hun slog igen kunne det godt være det var lidt hårdere end hans bløde dask til hendes skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 09:29

Fie grinede lidt af ham. "Ja, måske var det nærmere sart"mumlede hun, og smilte. Hun så lidt på hans glas. Hun så så lidt på sit eget, og bed sig i læben. Det var tomt... Meeeeen, skulle hun nu prøve at drikke sig små fuld, det var nok bare en god idé at holde sig lidt ædru når det var med Theo. Hvis han nu selv blev for fuld så han kom op og slås. Hun smilte stadig sødt til ham imens hun grinede lidt. "Jeg tror jeg ville besvime hvis du blev sur på mig"sagde hun og grinede lidt over det. Hun menste det forsjovt, for hun kunne jo ikke besvime, hun kunne ikke engang sove... Men hun ville nok blive skræmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 06:03

Theo så på Fie og smilede "vil du have noget mere?" spurgte han og nikkede mod hendes glas "du kan bare få noget cider" sagde han drillende og rakte tunge af hende. Han tog sit glas og drak noget af det. Han trak sine ben op til sig og grinede "ville du besvime?" spurgte han og måtte kvæle latteren lidt for at høre hendes svar "men søde skat du er jo tre-fire gange stærlere end mig, måske mere? Du ville tæve mig hvis jeg lagde op til noget" sagde han og grinede, selvom han udemærket vidste at hun ikke ville kunne angribe ham, eller slås med ham, højst for sjovt ligesom med Angelie. Han satte glasset fra sig igen, og så kort ud på dansegulvet med sine røde øjne. Han holdt sig helst til baren når han var ude, for han kunne ikke danse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 22:33

Fie så lidt på sit glas og smilte, "Tjoo, lidt"sagde hun og smilte til ham. Hun ville ikke så meget som prøve på at dikke sig selv fuld, for hvis nu at Theo blev for fuld skulle der jo være en til at holde ham i ro. Hun ud pegede hurtigt sig selv til det. FIe så på ham ig og fniste kort over hvad han sagde. "Tja jeg kunne tæve dig, men ville jeg nu også gøre det, jeg holder jo meget af dig!"sagde hun, og så på ham. Hun smilte glad og prikkede ham kort på næsen. Hun betragtede han lidt imens han så væk. Hun smilte glad over at se ham sidde og se på hvad de andre lavede. Fie ryggede sig igen hen til ham, og lænede sig ind til ham. Hun indånede kort hans duft, og mærkede igen sine nerver der roligt faldt på plads igen. Hun syntes selv hun var blevet bedre til at slappe af og ikke være for usikke nå hun var i byen, men hun var dog ikke sluppet helt af med det. Hun så lidt op på ham, men solg så blikket ned på sine hænder igen, da hun ikke ville friste ham for meget til at se hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 05:29

Theo regnede ikke ud at Fie ikke ville drikke sig i hegnet med ham, fordi hun ville passe på ham. "Hmm.. så du banker mig kun hvis du skal banke noget fornuft ind i mig?" spurgte han med et lille grin, men det var jo egentlig ret pænt af Fie at hun gad bekymre sig for ham. Han kunne godt forestille sig at Fie måske ville blive vred på ham hvis han gjorde noget dumt, men tæve ham? Aj det gjorde hun nok ikke. Han rynkede på næsen da hun prikkede til den, og grinede lidt før han prikkede hende tilbage på næsen. Han så lidt rundt igen, og lod mærke til at hun flyttede sig tættere på. Det var iorden med ham, hvis det havde været en anden havde han nok været lidt betænkelig, men Fie betød mere for ham end så mange andre. Han lagde en arm om hende og trykkede et lille kys mod hendes hår, før han igen så sig lidt om, det var rart at vide at Fie var tryggere nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 05:38

Fie smilte glad og så på ham. "Jeg kunne ikke finde på at banke dig, så ville jeg jo bare få dårlig samvittighed bagefter, men måske prikke"sagde hun og grinede lidt over det. Hun ville ikke kunne få sig selv til at slå på ham. Hun Var glad for at have ham tæt ved sig, og der var ingen tvivl om at hun ikke ville kunne holde sig selv ud hvis han kom til skade på grund af hende. Hun grinede lidt da han prikkede til hende. Hun rakte kort tunge, men smilte så bare glad til ham. Hun mærkede hans arm, og smilte stort. Hun mærkede hans læber, og blev kort forlegen over det, men det var overstået så hurtigt som det var kommet. Hun lænede sig helt ind til ham og nød at være så tæt på ham igen. Hun havde savnet at sidde hos ham og slappe af. Det var nok en følelse som hun elskede mere en så meget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 05:59

Theo grinede lidt "jeg ville nu sikkert tilgive dig, jeg kan garanteret ikke engang slå tilbage" mumlede han, for han var utroligt dårlig til at slå på piger de var altid så gode til at forsvare sig med klynken og tårer, og hjerteløs var han jo ikke. Han rakte tunge tilbage af hende, og smilede muntert. Nogen gange havde han ondt af Fie at hun var nødt til at være vampyr, for hvad han havde forstået var hun vist ret utilfreds med nogen gange. Huin virkede heller ikke som en vampyr, hun ville hellere sulte sig end overfalde nogen for blod. Han sukkede stille af hende, kunne hun ikke bare få det overstået sådan noget? Selv nød han jagten, han fandt det utroligt morsomt. Han holdt fortsat om hende og smilede skævt af hende. Han trak hende tættere ind til sig så han næsten fik hevet hende op på sit skød, og nød kulden fra hende i det varme rum.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 06:05

Fie smilte glad over hvad han sagde. "Jamen jeg ville stadig ikke slå p dig, ejg ville jo kunne komme til at slå dig ihjel"sagde hun, og blev helt tavs bagefter, tanken havde ikke været der før nu. hun kunne jo så let som ingen ting slå ham ihjel. Hun bed sig hårdt i læben, og brød sig ikke om tanken. Hun ville ikke gøre ham noget aldrig! Hendes blik blev lidt fjernt imens hun tænkte, men hun rettede hurtigt sin opmærksomhed mod ham igen, da han næsten hev hende over på sit skød. Hun smilte så drillende, og rykkede sig over i hans skød bare for at drille ham, og for at være så tæt på ham som muligt. Hun lænede hovede ind mod hans skulder, og smilte glad. Det kunne nok godt se lidt forkert ud for andre som ikke lige kendte Theo og Fie, men det tænkte Fie ikke over.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Udenfor TRC (Fie)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: