Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Udenfor TRC (Fie)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 18:09

Fie grinede lidt, og så op på ham. "Tak for lort!"Sagde hun stille, og grinede lavt igen. Hun pustede lidt til han hår og smilte. Hun lod ham trække hende op og sidde og der efter op i sofaen igen. Hun grinede da han uglede hende hår. Hun smilte, bed sig i læben. "Du ved godt jeg tar hævn ik?"spurgte hun drillende, og lagde sig lidt på hans mave.
Fie så lidt på hans hår og nikke til da han sagde med at hun var en tossed vampyr. "Ja, men jeg er også søøøøøøøød!"grinede hun, og prillede ved hans hår inden hun begyndte at ugle det, så det strittede ud til alle sider! Fie smilte, og lagde så sig hage på hans mavde imde hun lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 8 Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 09:55

Theo smilede kærligt til hende, noget som kun Fie fik glæden af at se, Theo smilede som regel aldrig hvis han kunne få lov at slippe, og hvis han gjorde, så var det enten ondt, eller hånende, eller drilsk. Han grinede lidt af det "årh du skal ikke tage det så tungt" drillede han, og fnøs let da hun pustede til hans hår, og rynkede på næsen. Han så lidt på hendes næse, og brummede et eller andet om at spise den, og smilede drilsk.
"Du kan da bare komme an lille Fie?" sagde han roligt, og lod hende ligge sig på hans mave, og slappede af. Han så lidt på hende igennem sit mørke pandehår "Hrmm.." brummede han lidt uenigt og grinede lidt, og fornemmede at hun uglede det "aj din fiskerumpe! Kan du så holde op!" sagde han, og forsøgte at få fat i hendes hænder, og så lidt på hende da hun lagde sig mageligt til rette på hans mave, og rystede let på hovedet af hende "ååh lille Fie altså.." sukkede han roligt, og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 8 Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 10:10

Fie grinte glad over hans små kommentare. "Ej jeg ved du eeeeeeelsker lille mig"sgrinede hun, og smilte til ham. Hun tog gerne kampen op mod ham når det handlede om at ødelægge hinandens hår! Hun smilte lidt over de øgenavne hun havde fået med tiden, men fiskerumpe slog nu det meste. Det passede hende nemlig ikke hvis det stod til hende selv! Hun havde dog ikke noget imod det overhovedet. "Jeg syntes det klær dig utrolig godt med en fugleredde som hår"sagde hun drilsk imens hun åbnede øjnene igen og betragtede ham. Hendes blik gled hurtigt forbi hans øjne, og ned på hans mund så Theo ikke skulle bruge så mange kræfter på at undgå hendes øjne. Hun ville helst gøre det så let som muligt for ham.
Fie bed sig lidt i læben, og smilte roligt til ham. Hendes vejrtrækning stoppede, da hun ikke gad bruge kræfter på det længere. Hun havde tit tænkt over at lade hver for altid, men hun havde droppet tanken hver gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 8 Icon_minitimeOns 17 Nov 2010, 04:29

Theo fnøs, og så på hende med et lille grin "tosse.." drillede han bare, og lagde sig roligt ned igen. "Ja det sys' du vel" himlede han sarkastisk, og uglede hendes hår. "Nææh, se hvem der ligner en heks der er stukket af fra anstalten.. så kan jeg være fuglereden og du kan være fiske-hekse-rumpen fra anstalten" grinede han, og syntes at joken begyndte at blive trukket lidt ud.. men sort humor havde jo aldig slået nogen ihjel.. det var da så hyggeligt.
Han mærkede at hendes åndedræt stoppede, men spurgte ikke til det, hun behøvede jo ikke sidde og trække vejret.. eller rettere ligge.
"Hva.. hygger du dig?" mumlede han og trykkede hende på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 8 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 03:34

Fie så på ham, og grinede lidt af ham. Hun fik store øjne, og rakte tunge af ham. "Hvor du oooond"pev hun for sjovt, og gemte sit ansigt ind imod hans brystkasse. Hun lyttede til ham, og brød så ud i grin over hans spørgsmål, ikke fordi det var sjovt eller noget, og det var nu heller ikke fordi hun ville være ond, det skete bare.
Fie så på ham igen, og smilte sødt til ham. "Jae"sagde hun, og nussede ham lidt på maven med den ene hånd. "Jeg hygger mig da altid når jeg er sammen med dig"sagde hun glad, og rettede på sit hår så det ikke strittede så meget mere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Udenfor TRC (Fie) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Udenfor TRC (Fie)
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: