Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Udenfor TRC (Fie)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 09:13

Theo grinede og så på hende og rystede på hovedet "du er tosset lille vampyr" sagde han kærligt, og nussede hende i håret. "Nej føj det skal du ikke!!" advarede han, og blottede sine tønder for at skræmme hende væk, men det skete jo selvfølgelig ikke. "Hold nu kæft med det der..." stønnede han opgivende og rystede på hovedet "ellers så bider jeg dig igen" sagde han advarende og nappede hende i spidsen af næsen, med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 09:27

Fie smilte og grinede lidt. Hun lukkede øjnene og kom med et lavt støn af tilfredselse da han nussede hende i håret. Hun smilte glad, der var kun en ting der overgik at blive nusset i håret, og det var at blive nusset på maven.. Eller det mente hun. Hun grinede af og prikked ham på næsen imens hun smilte.
Fie så på ham, og bed sig i læben. "Jamen.."sagde hun stille. Fie havde lidt af anoreksi imens hun var menneske og det hang stadig lidt på hende selvom hun var vampyr. Hun så sig stadig som alt for tyk, og hun kunne ikke gøre for det. "Jamen, Theo jeg er tyk"sagde hun stille, og så på ham. Hun smilte dog alligevel over han lille nap.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 09:38

Theo så på hende med et lille smil, og lyttede til hendes støn af nydelse "såså lille ven.." grinede han og kærtegnede hendes kind.
Han rynkede på næsen og fnøs kort med et lille skævt smil "det er min næse" sagde han og så kort rundt i lejligheden før han satte sig op "Fie du er ikke tyk, du vejer jo nærmest det halve af mig! Piger skal ovenikøbet veje mere!! Du ved...bryster og sådan noget.. og børn" sagde han. For det skulle jo fedt til at lave mælk til når kvinder pludsleig skullle have børn, det havde han hørt noget om i skolen i hvertfald. Han smilede til hende og satte sig overskrævs på hendesnederste del af maven og nussede hendes mave "prøv at se der er jo intet fedt" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 09:51

Fieså på ham, og smilte bare glad. Hun så på ham, og bed sig i læben da han begyndte at prøve at forklare hende at hun ikke var tyk. "Theo.. jeg kan ikke få børn"sagde hun stille, og så på ham med et roligt smil. Hun smilte sageligt da han begyndte at nusse hendes mave. "mmmmmh!"lød det sageligt fra hende. Hun eeeeelskede at blive nusset på maven. Hun lukkede øjnene og blev helt slap. "Deeeejligt"lød det glad fra hende imens hun stadig smilte sageligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 09:56

"Meeeen hvis du var menneske, hvilket du har været kunne du sagtens få børn!" invendte han "og hvem ved? Måske er din livmor ikke død" sagde han og så på hendes mave som om han lkunne se om den var død eller ikke død. Han nussede hende fortsat på maven, og så på hendes ansigt. "Tosse.." grinede han og så lidt hen på vinduet, og tænkte sig om. Han tog en dyb indånding og kærtegnede hendes mave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 10:02

Fie så på ham, og smilte lidt over hvad han sagde. "Theo, jeg har aldrig kunne få børn... "sagde hun stille, og så på ham. hun havde faktisk slet ikke lyst til at snakke om det. Men som altid kæmpede Theo for at få ret. Hun smilte bare over det, og så på ham. Hun rakte ud efter hans ene hånd imens han nussede hendes mave. Hun bed sig blidt i læben, og nød den blide nussen af handes mave. Det føltes gudeskønt for hende. Hun lukkede igen sine øjne og smilte glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 10:15

Theo skulle til at sige noget, men lod så være, der var ingen grund til at tvære i det. "Nå.. okay.." sagde han stille, og nussede hendes mave. Hun virkede til at kunne lide det. "Er du stadig kælen?" grinede han, og lod sin hånd glide ind på hendes kolde mave "jeg havde aldrig forestillet mig at du blev sådan en kælepot når du bliver fuld" grinede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 10:20

Fie smilte til ham, og grinede lidt. "Kælepot?... det kender jeg ikke noget til"sagde hun kælent og smilte til ham. Hun bed sig blidt i læben da hun mærkede hans varme hænder mod sin kolde hud. Deeeeejligt! Hun aede ham blidt op og ned af underarmen imens hun så på ham med et roligt smil. "Du ved godt at du gør mig mere.. kælen ikke?"spurget hun stille, og smilte sødt imens hun nød hans nussen. Hun fandt det svært at holde lysten til at kysse ham tilbage, men hun gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 10:34

Theo så på hende og lagde hovedet let til siden "nej så siger vi det" drillede han. Han mærkede hendes hænder på sin underarm og nød det. Han havde glemt alt om de stadig var i undertøj. Han hævede overrasket et øjenbryn "virkelig? er det så godt eller skidt?" mumlede han drillende og så på hende med et lille smil, og betragtede det søde smil hun sendte ham. Fie var sød, sukkersød han havde aldrig troet at der fandtes vampyrer der kunne være så menneskelige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 10:41

Fie smilte og bed sig blidt i læben imens hun smilte til ham. "Tja det kommer an på hvad du selv mener"sagde hun, og smilte igen sødt. Fie var desværre meget kælen, og hun kendte intet bedre end at ligge og nusse. Hun så op på ham, blev ved med blidt at stryge sine finger op og ned af hans underarm. Hun kunne ikke såså meget andet, så det var hans underarm der blev nusset. Hendes mavne hævede og sænkede sig roligt imens han nussede den.
Fie havde også selv glemt alt om at hun faktisk kun lå i trusser og en t-shirt, som efterhånden ikke lå over hendes mave mere, hvilket ikke irriterede hende spor. Det var kun dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 02:24

Theo så på hende og skævede kort hen til døren. Hvorfor vidste han ikke, men det var vel mens han tænkte over det "hmm.. ville nu ikke sige det ligefrem var en dårlig ting.. spørgsmålet er bare hvordan det ville påvirke.. os som venner". Han nussede hende fortsat på maven og så lidt på hendes ansigt, dog uden at møde hendes øjne. Han nød det blide fingre mod sin underarm. Han lænede sig ned og kyssede hende på næsen, han vidste ikke helt hvad han skulle sige, så han fortsatte bare med at tænke og se på hende. Han smilede lidt til hende, og lod sin pegefinger glide op over hendes mave og ned igen. Han var egentlig mere interesseret i hvad hun mente.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 02:47

Fie så på ham, og bed sig i læben. "Jeg ved det ikke helt, jeg... kan ikke helt se noget problem i det, men..."sagde hun stille, og blev forvirret over sig selv. Hun havd en utroligt stor lyst til at være sammen med Theo, men samtidig var hun bange for at det kunne komme til at ødelægge deres venskab, noget som hun ikke ville miste. Hun så på ham, og nøs den dejlige nussen. Hun rynkede kort på næsen, og så på ham med et smil. "Jeg er lidt forvirret"mumlede hun og bed sig i læben. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige til ham, eller gøre for den sags skyld.
Hun blev ved med blidt at nusse hans underarm imens hun betragtede ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 03:06

Theo så på hende og lagde hovedet en smule på skrå "mm.." lyden var bare en tænkelyd, noget han sagde - og som mange andre sagde- når de tænkte sig om. Han så på hende og sukkede stille "nej jeg.. ved heller ikke rigtigt" sagde han, han plejede ellers ikke at sige nej til den slags, men Fie var Fie, hans bedste veninde og han ville ikke skade hende. Han nussede hende på maven og grinede lidt da hunn sagde hun var forvirret "jeg ved det.. det er du ikke den eneste der er... jeg har bare altid fået at vide at det er noget rigtig lort hvis man har sex med sine venner.." sagde han tænksomt, men hvad hvis man nu prøvede at modbevise påstanden? Han nød den blide nussen på sin underarm, og sukkede stille igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 06:10

Fie så på ham og bed sig i læben. Hun støttede så lidt med sine albuer mod sofaen, så hun kom lidt højere op. "Måske var det bedst at lade hver"sagde hun stille, og så på ham. "Jeg ville aldrig kunne tilgive moíg selv hvis vores venskab bed ødelagdt"sagde hun stille, og så på ham. Hun nød stadig hans nussen imens hun betragtede ham. Hun smilte til ham, og førte blidt hans hovede ned mod hendes. "Men du undgår stadig ikke minde læber"sagde hun stille, og grinede lidt enden hun blidt kyssede ham. Han ville ikke slippe for hendes kys og kram, for sådan var hun! Hun smilte roligt og slap kysset imens hun så på ham. "Kan du overleve med det?"spurgte hun drillende, og fokuserede på hans hår så jun ikke så ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 06:31

Theo rynkede på næsen "mm.. måske har du ret" sagde han og lod blidt sin hånd glide ned over hendes hår. Han rystede på hovedet, han havde det helt på samme måde, det fortjente hverken han eller Fie ikke, venskaber var svære nok at holde i forvejen. Han smilede skævt, og lyttede "hvem siger også at jeg vil undgå dem?" spurgte han kærligt, og mærkede hendes læber mod sine, og lukkede sine øjne. Han mærkede kysset blev sluppet igen, og fugtede kort sine læber "nu smager jeg af dig" grinede han stille. "Ja.. bare det ikke er konstant så tror jeg godt jeg kan klare det.." sagde han med et smil. Han trak sit hoved lidt op igen og smed sig ved siden af hende og smilede let. Han ville blive sindssyg hvis han blev kysset og krammet konstant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 16:56

Fie grinede og så på Theo, "Godt"sagde hun glad. Hun fandt intet bedre end at ligge og kramme ham, han var nu nok en form for krammebamse? - Nej han va bare Fie's dejlige Theo. Hun så på ham, og grinde lidt. "Smager jeg godt?"spurgte hun drillende og smilte til ham. Hun vidste godt at hav nok ville blive ret træt af hende i længden hvis hun konstant sad med armene om ham, men det var nu heller ikke ment sådan. Hun ville ikke gøre det hele tiden, men et kram i ny og næ ville nok komme. Hun betragtede ham lidt imens hun smilte til ham. Hun bed sig blidt i læben, og lagde sig på siden så hun bedre kunne se ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 00:51

Theo så lidt på hende og smilede varmt "mm.." sagde han roligt, og tog puden og lagde den over sit ansigt da han stadig havde de der forpulede tømmermænd. Han grinede lidt under puden "mmm.. dejligt.." grinede han, og så lidt ud på hende undder puden. Han gabte stille og gned sig lidt i panden "nå.. kommer der til at ske noget spændene i dit liv i løbeet af ugen?" spurgte han så og så på hende. Ikke fordi der kom til at ske noget interessant med ham, men han havde lyst til at vide om Fie havde fundet noget at lave, eller om hun måske havde tænkt over det med at blive sanger. Han vidste dog godt at hun ikke var helt lun på tanken, så han ville spørge forsigtigt ind til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 05:35

Fie så på ham, og smilte til ham. Hun grinede lidt af ham, og smilte glad. Hun lyttede lidt til ham. "Jeg har ingen planer endnu"sagde hun stille, og bed sig i læben. "Hvorfor ? Hvad skal du da?"spurgte hun nysgerrigt og smilte til ham. Hun havde ingen planer om at bruge sit sang talent overhovedet! Hun så på ham imens hun blidt nussede hans arm igen.
Fie betragtede ham roligt imens hun smilte til ham. Hun støttede sit hovede mod sin hond imens hun blidt bed sig i læben. Hun lukkede kort øjnene imens hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 11:13

Theo kom bare med en svag mumlen til det svar han fik, og rystede lidt på hovedet "intet... var bare nysgerrig" mumlede han. Det var ikke helt sandt, han skulle selvfølgelig arbejde, drikke, i skole osv. Alt det enhver attenårig skulle. Han smilede af tanken, og blottede sine morderiske hjørnetænder "lol.." mumlede han for sig selv. Han brød sig egentlig ikke om at computersproget var begyndt at blive almindelig tale, men man kunne næsten ikke lade være med at blive smittet.
Han benmærkede den svage nussen på sin arm, og drejede hovedet lidt og så på hende. Han så lidt på de lukkede øjne, og på hendes smil, og tog en dyb indånding. Fie måtte være det eneste fornuftige væsen han kendte, og han elskede hende for det. Han kyssede hende let på munden og smilede, inden han lod sit hoved synke ned i puden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 04:04

Fie nikkede som svar på hvad han sagde. hun havde selv intet imod computersproget var ved at blive normal tale, da hun slev var dårlig til at lade hver nogle gange. Hun lod sine øjne være lukkede imens hun bare smilte, Det var hyggeligt bare at ligge sammen med Theo, noget som hun elskede meget! Hun kunne ikke forstille sig sit liv uden Theo! Han var bare en alt for stor del af hende. Hun mærkede hans læber, og gengældte blidt kysset, me lod sine øjne være lukkede hele tiden. Han hade vel ogspå brug for ikke hele at skunne koncetere sig om at kigge væk fra folks øjne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 00:53

Theo bed hende drillende i underlæben, ikke hårdt nok til at det blødte selvfølgelig. Han smilede lidt og slap hendes læbe igen, før han lagde sig ned igen. Han strakte sig lidt, og gabte. Han kom til at tænke på at han ikke var en hel normal attenårig, han gjorde en del ting som ikke var rimelig ekstreme i forhold til de menneskelige attenårige. Han jagtede adrenalin suset på en lidt anden måde en menneskene gjorde. Han gabte stille igen "føj hvor er jeg dog sløv" sagde han stille, og gned sig i øjnene. Det var ret nederen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTirs 14 Sep 2010, 07:03

Fie smilte over han nappede hende i læben. Hun smilte, og lod sit hovede glide ned fra sin håndflade så hun lå på siden og slappede af. Hun lyttede til ham, og grinede lavt. "Du har tømmermænd du skal være sløv"grinede hun, og så lidt på ham. Hun sig i læben, og var ikke helt sikker på hvad hun skulle gøre. Hun lænede sig lidt til siden, men opdagede hurtigt at sofaen sluttede der. Hun greb ud efter Theos arm enden hun fald ned fra sofaen med et lille bumb. Hun blev bare liggende på ryggen og så op i loftet.
Fie grinede bare lavt over sig selv imens hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 04:06

Theo skævede til hende "behøver jeg?" mumlede han og lød lidt som om han ikke orkede at skulle have tømmermænd. Han ville nu heller ikke have noget imod at slippe. Det var nu ikke så slemt. Han så lidt op i loftet igen mens Fie rodede lidt rundt ved siden af ham, og han fik et chok da han mærkede hendes fingre om sin arm, og derefter at hun faldt ned fra sofaen. "Hvaeh.. Fie, hvad laver du?" grinede han, og rullede om på siden og så ned på hende, med sine røde øjne der for en gang skyld glimtede af noget andet end ondskab. Han lod sin pegefinger følge hendes næsetip op til midten af hendes pande, og lyttede efter hendes svar. Fie måtte være et af Theos ømme punkter, en af de personer han holdt nok af til at beskytte, hvis det blev nødvendigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 01:50

Fie nikkede, "Ja det behøver du"sagde hun, og grinede lidt.
Hendes blik gled op på ham, da han så ned på hende. Hun smilte sødt til ham, og bed sig i læben. "Det ved jeg ikke, leger strandet hval? Tror jeg"sagde hun, og grinede lidt. Hun betragtede lidt hans ansigt imens hun smilte til ham. Hun lukkede dog så øjnene, og bed sig i pustede på ham. Hun elskede Theo meget! Han var nok den der kunne få hende til at smile lettest af ham og Dean, som ellers var de eneste der faktisk kunne fixe hende når hun var trist. Hun elskede hans selskab, også selv om hun nogle gange kunne blive lidt skræmt over ham, så gjorde han det altid godt igen. Hun bed sig i læben, og betragtede igen hans ansigt. "Hvis gulvet havde været blødere så tror jeg, jeg havde ligget godt"sagde hun og kunne godt selv høre det dumme i det hun havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 08:57

"Mmm.. men jeg gider ikke.." mumlede han og grinede stille for sig selv, og så lidt ned på hende "Du er tosset, ved du godt det?" spurgte han og lod sin hånd glide ned og prikkede hende blidt i maven. Han smilede roligt til hende, stadig uden at se hende i øjnene, det ville jo være fatalt..
"Mm.. det tror jeg også" sagde han drilsk, og grinede lidt igen "du' så dum Fie" mumlede han kærligt, og tog fat i hendes arm og hev hende lidt op og sidde, og fik så ordentligt fat i hende, før han fik hevet hende helt op til sig, og rodede hende i håret. "Tossede vampyr.." mumlede han, og smilede lidt til hende, og lænede så sin nakke mod ryglænet på sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Udenfor TRC (Fie)
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: