Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Exploring the nightlife//Andy.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 04:21

Andy mærkede at hans hænder blev fjernet, men så ikke ned efter dem og så bare forsat på ham "jamen det ved jeg godt at jeg er, og du kan jo godt lide det" sagde han og gav et lille grin fra sig, han så kort ud på alle mennesker og viste ikke om han skulle fortælle ham eller holde det for sig selv. han havde det jo svært at give andre smerte og var altid bange for at gøre nået forkert, og han følte at han ikke kunne gøre det samme med en jomfru som han gjorde med en som havde prøvet det før. selv om han gjorde det samme ligemeget hvad, dog lag han ikke selv så meget mærke til det som han måske skulle "jeg har taget møgdommen fra en jomfru før og var virkelig bange" sagde han ærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 05:05

Adrien så på ham og så så ned igen og var stille. Han bed sig lidt i læben og så så op på ham igen. "Jeg kan godt lide sjove typer" Han smilede og kravlede op at sidde i Andy's skød. Han rødmede lidt af det han gjorde men smilede så stille. Han var lille i forhold til Dæmonen men var lidt ligeglad. Han lænede sig ind til ham og sad stille. Han lod forsigtigt sine arme glide omkring halsen på ham og sad stadig i hans skød. Han så op på ham og smilede lidt genert. "Jeg kan godt flytte mig hvis det er". han lyttede til det han sagde og nikkede forstående. "Okay" Han vidste ikke helt hvad han ellers skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 05:26

Andy så stille på ham og kunne ikke lade være med at smile af det "hvem kan ikke det ?" sagde han og kunne også selv bedst lide typer har havde nået humor, ellers var der jo aldrig nået sjovt i et forhold. han tog sine hænder ud til siderne når han så at engel satte sig op i skødet på ham, det undrede ham lidt at han gjorde det. dog ikke nået til at det gjorde ham nået, han havde faktisk ikke nået imod det og lag bare sine arme omkring ham for at han ikke skulle falde ned. han så stille på engel og smilte og rystede på hovedet "nej du må godt sidde der hvis du vil" sagde han og smilte kærligt til ham inden han rykkede sit hoved tætter på hans, han så ned på hans læber og havde lyst til at kysse dem "har du kysset en før ?" spurgte han om og kunne huske at han havde taget folks første kys før uden at få lov, og det var ret sjovt at gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 05:36

Adrien så på ham og smilede stille. Han grinede stille og lagde så hovedet på skrå. "En person uden humor?" Han grinte lidt og smilte et dejligt smil. Han lænede sig tæt ind til Andy og lukkede sine øjne "Tak fordi du er meget comfortabel at sidde på" Han så op på Andy og rødmede af det kærlige smil. Han så ned bed sig i igen. Han kunne mærke at Andy rykkede sig tættere på og han s´å op på ham. hans krystalblå øjne glødede af uskyldighed og glæde. han smilede svagt og rystede kort på hovedet. "Nej, jeg har aldrig været så tæt på en person som jeg er på dig nu" Han hviskede det stille eftersom der ikke var grund til at tale højere når de var så tæt på hinanden. Han lagde hovedet lidt på skrå og undrede sig over hvorfor han spurgte men rystede det hurtigt af sig og betragtede den flottet dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 05:50

Andy så på ham og kunne ikke lade være med at smile, han så stille på ham og nikkede langsomt "ja det er jo vildt kedeligt" sagde han og så kort på hans kinder inden han så på hans ansigt igen, han gav et lille grin fra sig af det "jamen det er jeg da bare glad for" sagde han ærligt og lag en hånd på hans kind, mens han holde ham oppe. han rykkede sit hoved helt tæt på ham og smilte "jamen så er jeg glad for at jeg bliver den første" sagde han og trykkede bare blidt sine læber mod hans i et ømt kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 06:03

Adrien smilede stille og så på ham. Han sad roligt i Andy's skød og lænede sig op af ham mens han stille lukkede øjnene. Han slappede helt af. Han åbnede sine øjne og smilede stille. "Nemlig" Han grinede stille og så så stille ned. Hans kinder stadig helt rød. Han så op på ham og lagde spørgende hovedet på skrå. "h-Hvad mener du?" Han så op på Andy og så ham i øjnene og rødmede mere hvis det overhovedet var muligt hvilket det egentlig ikke var men han følte bare han rødmede endnu mere. Han lyttede til Andy's ord og så ham i øjnene. Han lukkede stille sine øjne og lod Andy's læber kysse hans bløde dejlige læber. Adrien lænede sig en smule op mod Andy og pressede blidt sine læber imod hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 06:11

Andy kunne ikke lade være med at smile inde i sig selv, han elskede virkelig bare at stjæle folks første kys. og han viste også at nogle virkelig godt kunne blive sur over det, at han bare gjorde hvad han ville. men det var det sjove ved at gøre det at folk bare blive chokket over at han tager hvad han ville havde, og det øjeblik ville han tage engel's første kys. han nussede blidt hans kind og blev bare ved med at kysse ham, han slap lidt efter kysset og træk sit hoved tilbage. han træk ham ned fra sit skød og gik selv ned på gulvet "lad os finde et sted at være alene.. vil du med hjem til mig? jeg bor ikke så langt væk" spurgte han om og kunne ikke lade være med at smile, han havde englen hvor han ville havde ham og havde ikke tænkt sig at give slip på ham efter det uden at gøre det han vil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 06:18

Adrien kunne virkelig lide kysset og kunne mærke hvordan han blve helt varm i kroppen. Han sad stadig med lukket øjne og kyssede ham stadig men trak sig også tilbage da Andy gjorde. Han var helt rød i kinderne. Han strøg noget hår ud af sine øjne og lod Andy sætter ham ned på gulvet og betragtede den høje flottet dæmon da han selv kom ned på gulvet. Han så lidt ned, stadig helt rød i kinderne. Han så op på Andy igen da han begyndte at snakke og blev endnu mere rød i hovedet af det han sagde. Han vidste virkelig ikke om det var en god idé at tage med en helt fremmede hjem og dog var han ikke helt fremmet men han var stadig ikke helt sikker på om det var en god idé. "Ehmmm jeg ved ikke helt." Han så lidt ned og håbede lidt på Andy ville feje benene væk under ham og tage ham med hjem alligevel. Han så lidt op på ham med et lille uskyldigt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 06:22

Andy så på den usikre engel, han gav et grin fra sig og tog hans hånd i sin. han havde ikke tænkt sig at give slip på ham, og slet ikke så hurtigt da han ikke gad være der længere. han var jo heller ikke ligefrem en der havde tænkt sig at dræbe ham eller voldtage ham, sådan var Andy slet ikke og kunne ikke klare personer som kunne finde på sådan nået. det var alt for uvirkeligt i hans hoved, han flettede sine fingere ind mellem hans og begynde at gå mod døren for at komme ud og træk bare den lille engel med sig. han så kort på ham og smilte "du vil jo gerne" sagde han og begynde at nusse hans hånd med sin tommelfinger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 06:32

Adrien så ned og rødmede lidt hvorefter han så op på ham. Han smilede stille og så ned på deres hænder mens han gav den et blidt klem. Han lod igen sine øjne glide op på Andy's og følte virkelig han kunne stole på ham så han besluttede sig for at han ville tage med ham selvom han vidste han ville få sindsygt meget ballade når han kom hjem. Han strøg igen noget hår ud af sine øjne og sukkede lidt irriteret over det. Han så op på Andy da han flettede deres finger. Han klemte stille hans hånd igen og fulgte efter ham da han gik mod døren. Han så rundt på folk og så så på Andy igen og rødmede igen ved hans kommentar. Han nikkede stille ordi han vidste jo at Andy havde ret i det han sagde. Han smilede stille og nød kærtegnen af hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 06:43

Andy så stille på ham og kunne ikke lade være med at smile, han træk ham bare med ud og mærkede den friske luft mod sit ansigt. han havde mærket klemmene i sin hånd, og havde ikke nået imod det og sagde derfor ikke nået til det. han gik bare stille videre igennem gaderne og kunne ikke lade være med at smile "nu er du ikke bange vel ?" spurgte han drillende om og nussede bare hans hånd videre, da han ikke ville havde at han skulle være bange for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 06:50

Adrien så op på Andy og smilede stille, hans smil fortryllende og charmerende på hans uskyldige måde. Han lod dæmpnen hive ham med sig og fulgte jo derved frivilligt med. Han vidste ikke helt hvad der skulle ske når da kom hjem til Andy men han havde en idé om det. han rødmede stille og så ned mens han blidt bed sin læbe. Han fulgte roligt efter ham med et lille smil på hans læber han nød stadig at Andy nussede hans hånd. "Jeg er ikke bange nej. Jeg tror ikke du kunne finde på at skade mig eller gøre noget jeg ikke vil have" Han så Andy i øjnene mens han sagde det. han smilte stille og fulgte stadig roligt med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 07:00

Andy så ned på ham og kunne ikke lade være med at smile, da han synes at det var meget sjovt at engel ikke troet at han kunne finde på nået "så du er altså ikke bange for hvad jeg kan finde på" sagde han bare drillende og kunne ikke holde et grin tilbage, han rystede bare på hovedet og så ned på jorden imens han gik. han tog sin anden hånd ned i lommen og fandt sine nøgler frem, og gik ned af en gade inden de nået til centeret "ikke fordi du ikke skal stole på mig, men måske skulle du passe bedre på hos fremmede mennesker" sagde han og gik hen til sin opgang og låste døren op, han holde den lidt og træk englen ind inden han selv gik ind og begynde at gå op af trapperne. han sagde ikke nået og stoppet op på 2sal og gik hen til sin dør og låste den op, han vende sit blik mod ham "her bor jeg så" sagde han og åbnede døren og gik ind mens han slap hans hånd, han tog sine sko og jakke af og gik videre ud i køkkenet og tømte sine lommer på køkkenbordet "vil du havde nået at drikke?" spurgte han om højt nok til at han var sikker på at han ville høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 07:10

Adrien så på ham og smilede stille. Han så rundt og betragtede byen mens de gik gennem den. Hans øjne lyste i skæret fra gadelygterne og så så op på Andy igen. "Nej ikke rigtigt, normalt er jeg men ikke med dig.. Jeg ved ikke helt hvorfor" Han så rundt og nussede stille Andy's hånd som han havde gjort før. Han så på ham og fulgte med ham og så rundt. Han strøg noget hår ud af sine øjne og gravede så sin telefon ud af sine lomme og slukkede den hvorefter han lagde den i lommen igen. "Jeg ved godt jeg ikke bare skal gå med hvem som helst, men jeg føler mig tryg ved dig." Han smilede stille og så op på ham og lod ham trække ham ind i opangen hvor han fulgte efter ham op af trapperne og ind af døren. "Hyggeligt sted" Han smilte stille og sine sko af han havde ikke nogen jakke på. Han stilte sine sko mod væggen og lukkede så døren. "Ja tak, hvilket som helst er fint" Han smilede stille og gik ud i køkkenet.


//Skal lige i bad//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 07:15

Andy kunne ikke helt forstå ham, hvad var der så særligt ved ham selv som fik folk til at stole på ham? han rystede let på hovedet og havde et eller andet sted ikke lyst til at vide det. han så over på ham når han kom ind i køkkenet og smilte kærligt til ham "jamen så lad mig se hvad jeg kan byde på" sagde han og viste at han ikke havde det store, han havde ikke nået vin da han ikke kunne finde ud af at åbne dem. og hans køleskab var der jo næsten intet mad i, han gik dog hen til det og åbnede det. det eneste der kom til syne var en masse øl og nogle sodavande, han tog en cola og gik hen og rakte den hen til ham "håber dette er godt nok" sagde han og træk ham cola'en til sig igen, mens han lag sin anden hånd på hans kind og bøjede sig ned og kyssede blidt hans læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 07:45

Adrien så lidt rundt. Han kunne godt lide stedet. Han smilede stille og så stadig rundt. Hans øjne endte dog til sidst på Andy da han kom ind i køkkenet. Han strøg igen noget hår ud af sine øjne og gik hen til ham med rolige elegante skridt. Han smilte stille igen med en svag rødmen i sine kinder. Han havde aldrig troet at en person ville have ham på den måde som Andy ville men han havde dog tilgengæld heller ikke troet at han ville finde en som han ville have på den måde men det havde han jo så fundet. Han smilede stille og så på cola'en "Tak" Han tog stille fat om den og fik et chok men blev jo derved hevet helt tæt på Andy. Han rødmede vildt og så op på ham.
Han så kort på cola'en også op på Andy. Han så ham i øjnene og rødmede endnu mere. Hans øjne gled i med det samme da Andy's læber ramte hans. Han kyssede forsigtigt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 08:00

Andy kunne godt mærke på ham at han fik et chok, og det fik ham bare til at smile lidt mere af det. han lag sin hånd op i nakken på ham og forsatte med at kysse ham, mens han træk ham over til køkkenbordet for at stille satte cola'en ned. inden han stille og forsigtigt lag sine begge på hans kinder, hans øjne var lukke lidt i eller helt da han gerne ville se på hans ansigt imens. han tommelfinger begynde at bevæge sig på hans kinder, mens han forsatte med at kysse hans læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 08:06

Adrien kunne godt mærke at han smilede men vidste ikke helt hvorfor. Hans øjne var stadig lukket og var helt afslappet. Adriens begge hænder fandt vej op til Andy's skuldre hvor han stille lagde dem. Han kyssede stadig med og nyd hver eneste skeund af det. Han fulgte roligt med ham over til køkkenbordet. Hans hænder stadig på aAndy's skuldre, han hænder lukkede sig lidt ind i hans trøje og holdt nu også fast i den samtidig med hans skuldre. Han lænte sig en smule længere ind mod ham. Hans ene hånd slap hans skulder og han placerede den forsigtigt over Andy's ene hånd,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 08:14

Andy smilte lidt af at han mærkede hans hænder, han blev bare ved med at kysse ham og kunne ikke lade være med at smile. han træk sit hoved lidt tilbage og lod sin tungespids glide hen over sine læber, den søde smag af engel var på dem og han kunne ikke lade være med at smile lidt større. han lod sin hånd som var fri til at fange cola'en og rakte den stille mod ham "nu skal jeg nok stoppede med at tage dig fra cola'en" sagde han stille og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 08:19

Adriens øjne var stadig lukket. Han vidste ikke helt om det var et godt tegn at han smilte eller ej men valgte ikke at tænke mere over det. Han nød virkelig kysset og tog en dyb indåning da Andy trak ud af kysset. Han slap ham stille og åbnede så sine øjne og så på ham med et lidt slørret blik. Han rystede kort på hovedet og da han så på Andy igen var han blik normalt. han smilede stille og tog imod cola'en. "Tak, men jeg har ikke noget imod den måde du tager opmærksomheden på" Han smilede stille og så på hans læber da han bed i dem. Han fugtede hans egen læber med et lille smil. Han så så Andy i øjnene igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 08:27

Andy så stille på ham og elskede jo at tage sin opmærksomhed, han så stille på ham og kyssede hans panden inden han gik forbi ham og gik ind og satte sig i sofa'en. eller han lag sig lidt mere ned, da han var træt i det. hans krop havde ikke så godt af at drikke så meget som han gjorde, men han kunne ikke stoppe sig selv når han virkelig bare ville blive elsket. han lyttede efter ham og træk vejret lidt tungt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 08:32

Adrien smilede stille og åbnede sodavanden hvorefter han drak noget af indholdet. Han så op på ham med et smil og så ham direkte i øjnene. Han strøg noget hår ud af sine øjne og gik ind og satte sodavanden på bordet hvorefter han satte sig på kanten af sofan'en ved Andy. Han strøg ham blidt på kinden og lod så sine finger spidser glide ned af hans hals. Han smilede stille og så ham i øjnene mens han stille flyttede sin hånd. Han smilte stille mens han betragtede dæmonen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 08:51

Andy så stille over på ham og kunne ikke holde sine øjne åbne når han mærkede hans hånd med sin kind, han åbnede langsomt sine øjne og bed sig i læben og strakte langsomt sin hals. han nød det virkelig meget og det fik ham også til at slippe sin læbe "du er en mærkelig engel.. kan stole på en dæmon så hurtigt" sagde han og rystede på hovedet af ham, mens han lag sin hånd på hans lår og havde et smil på sin læbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 08:54

Adrien smilede stille og så på ham, han lagde sig så stille ned ved siden af ham. Han lagde hans hovede på Andy's brystkasse og så ham i øjnene. Han smilede lidt af hans reaktion på det han gjorde ved ham og lod igen sine fingerspidser løbe over hans hud ved halsen og kravebenene. Han grinte en smule. "Det ved jeg. Men jeg har aldrig sagt jeg var normal" Han så ham i øjnene og lagde så et let kys på hans kraveben. han lod Andy's hånd ligge på hans lår men en lille rødme steg dog i hans kinder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 09:01

Andy fulgte ham med blikket og kunne ikke lade være med at smile af ham, han lag sin arm omkring ham. og gav en lille lyd fra sig af nydelse, da han virkelig nød det meget. og viste ikke helt hvad han skulle gøre ellers, han prøvede at se ned på ham og kunne falde søvn sådan. men det havde han virkelig ikke lyst til, da han endelig var glad for at han havde fundet denne engel "nej.. men regnede ikke med at nogen ville stole på en så hurtigt" sagde han selv om han allerede havde venner som han stolede på fra det øjeblik han snakkede med dem første gang
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Exploring the nightlife//Andy.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» nothing else to do.. #Andy#
» til Andy.. ^^
» Who's that boy? (Andy)
» Andy's fødselsdag
» Ofret ( Andy ^^ )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: