Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 den lille café - Criss

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 04:25

Tid: 15:00
Vejr: Varmt dog med nogle få skyer her og der
Sted: Deepshell's gå gade
Omgivelser: Nogle få mennesker her og der
PÅklædning: http://emoscenequeens.files.wordpress.com/2010/02/izzy-hilton_3.jpg

Det var en dejlig varm dag i Deepshell, dog kom der en kølig vind en gang imellem som gør at det er til at holde at være ude. og det havde fået Danni til at tage til gå gaden efter skole, hans lange hår hang ned fra hver af hans skulder. og han havde sin skole taske over den højre skulder, og hans højre hånd holde fast i den så den ikke ville falde af hans skulder. han kiggede ind af butik's vinduerne, mens et smil var på hans læbe over de fyre han kunne se omkring sig da kiggede på ham. det var stort set hetro folk der så på ham, da Danni jo lignede en pige på en prik og opførte sig også som en pige. ikke engang hans stemme afslørede hans lille hemmelighed, udover når hans tøj kom af. men det var da heller ikke fordi han prøvede at snyde nogen, han følte sig jo bare mere som en pige end som en dreng. han smilte sødt til en fyr som var tæt på at gå ind i en lygtepæl, som fik Danni til at grine lidt han stoppede dog hurtigt da han ikke var glad for at grine. han gik øje på en lille café som han gik hen mod, da han endelig godt kunne bruge sig en sodavand. han så sig lidt omkring i café'en inden han gik op og købte sig en sport og gik derefter hen og satte sig ved et tomt bord, han lag sin taske ved siden af sig og drak lidt af sin sport mens han så ud af vinduet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 04:34

Criss var ved at pakke sine ting sammen i skolen. Klokken havde lige ringet. Han var glad for at han ikke skulle på arbejde idag. Han svag skuldertasken over sin skulder og strejkte sig så kort. Han gik ud på gangen og mod udgangen. Han så på de få elever som var tilbage til eftersidning. Han gik så ud i skolengården og til sidst ud af skolen. Han gik ned mod byen og kom hurtigt ned på gågaden. Han strøg kort noget hår ud af sine øjne men det faldt hurtigt på plads igen. Han stoppede kort for at få en is. Han fik en twister. Han gik ned af gaden mens han spiste sin is. Han smilede skævt da han fik øje på nogle drenge som stod og kiggede på ham på den anden side af gaden. Han slikkede sensuelt sin is og gik så videre. Han gik roligt ned af gaden og så sig rundt. Han smed pinden ud da han var færdi. Han stod kort foran en café og så ind på den. Han stod ved en skraldespand hvor han lige havde smidt ispinden ud. Hans idigoblå øjne kunne skimmes gennem hans hår. Han studerede stille café'en og lod så sit blik glide over vinduet of de folk som sad derinde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 05:16

Danni sad bare og holde omkring sin sport, han's tanker var et helt andet sted i en drømmeverden langt væk inde i sig. en verden som ingen anden kende til, og en verden som han ikke havde lyst til at fortælle nogen om. hvem ville dog også lytte på hans verden? alle troet jo at han var en pige, og der var stort set ingen der kende til han's lille hemmelighed. de fleste var jo hans forældre, og de fyre som han havde været i seng med. ikke engang hans kæreste viste at han var en fyr, og det var ret besværligt at havde en kæreste som troet man var en pige. dog var han sikker på at miste ham hvis han fortalte det, og det havde han jo slet ikke lyst til og derfor havde han aldrig været i seng ham. istedet ville han heller være ham utro, end at miste ham for evigt. han kom dog væk fra sin lille verden igen, da han fik øje på en fyr udenfor vinduet. han smilte sødt og kærligt til ham og fjernede ikke sit blik fra ham, han lag sit hoved på skrå og betragtede ham lidt med sine øjne og kunne godt regne ud at han ikke var et menneske. men han så heller ikke så ond ud som en dæmon eller vampyr *engel eller elver* tænkte han og prøvede at tænke sig til hvad han ville gætte på hvad han var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 05:23

Criss smilede stille. Han så rundt. Hans blik roligt og meget afslappet. Han overvejede lidt at gå ind på cafeén men vidste at han skulle bruge sine penge på noget andet. Han sukkede stille og så tilbage på vinduet. Han fik øje på en person som sad og kiggede på ham og sendte ham et sødt og kærligt smil. Han smilede igen, et dejligt og meget charmerende smil. Han kunne godt se det var en dreng som sad der og det var han sikker på eftersom han kun var til drenge, men dog vidste ingen det. Han bed sig lidt i læben ved tanken om at det kom ud, hvad ville hans bror dog ikke tænke om ham... Han ville ikke skuffe ham. Han kom ud af sine tanker og besluttede sig for at gå ind til drengen. Han gik stille ind på café'en og smilede stille. Han gik hen foran drengen og smilede sødt til ham. "Hej" Hans stemme var silkeblød og meget dejlig at høre på. Han var ikke særlig høj og meget tynd. Hans hud var mælkehvid og så silkeblød ud. Han så drengen i øjnene, hans indigo blå øjne holdt en venlig glød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 05:30

Danni blev bare ved med at se på ham og fik et chok når han åbnede døren, han havde jo ikke ligefrem regnet med at han ville komme ind. selv om han tit snakkede med andre personer, så gjorde det ham alligevel lidt bange at han ligefrem kom ind. han vende sit blik ned mod sin sport, og åbnede sine øjne stort da han hørte hans stemme. han mellem sit lange hår og kunne godt se at han stod lige ved siden af, hans blik røg stille op på ham og han så kort omkring "hej?" sagde han stille med en pigestemme som endelig var hans naturlige stemme, han havde aldrig lært at få sin stemme til at være den drengelige. og havde jo aldrig haft brug for det da hans stemme var som han ville havde det "kan jeg hjælpe dig med nået?" spurgte han lidt usikkert om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 05:35

Criss bed sig i læben og kunne godt mærke at han nok ikke burde være gået herind. Han lod sit blik falde ned på gulvet. Hans hår faldt ned over hans øjne så de var dækket. Han stoppede nervøst hænderne i lommen på de sorte meget tætsidende jean hans havde på. Han bed sig i læben igen og han så så på drengen gen. Han trådte lidt væk og så rundt. Han smilede stille og bed sig i læben. "Nej ikke rigtigt..... J-Jeg tror bare jeg går igen" Det var enmormt pinligt. Hans kinder på en rødlig farve og han vendte rundt og begyndte så at gå ud af café'en. Han kom hurtigt ud og forsatte ned af gaden. Han kunne ikke lade være med at syntes det var pinligt. Det virkede heller ikke ligefrem som om den anden var særlig glad for at snakke med ham eller at han overhovedet var der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 05:44

Danni viste ikke hvad han skulle gøre, han åbnede sine mund for at sige nået. men drengen var allerede gået sin vej, han tog hurtigt sin taske over højre skulder igen. han skynde sig ud af døren og så sig omkring, det var jo ikke ligefrem fordi at han ikke ville snakke med ham. han havde jo bare blevet helt vildt nervøs, han fik øje på drengen et stykke væk og begynde at tøsseløbe efter ham. selv om han ikke var særlig hurtig da han ikke ligefrem var den der dyrkede sport, som kom han et stykke tid efter op ved siden af ham. han gispede lidt efter vejret imens og så over på ham "så slem kan jeg vel heller ikke være?" sagde han stille og så på ham, mens han begynde at gå istedet for
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 05:49

Criss var ikke gået forfærdeligt hurtigt. Han var stoppet foran en kostume butik og stod lidt og så på kostumerne. Han grinte en smule over nogle af de vildt perverse som der var. Han så så frem og forsatte, han måtte nok også hellere se at komme hjem. Crous ville nok snart blive bekymret hvis han ikke snart kom hjem.
Han kunne hører nogle løbe samme vej som han gik men tænkte ikke rigtigt mere over det iverfald ikke før drengen fra før var ved hans side. Han så på ham med forundret øjne, han havde troet han slet ikke vill snakke med ham. Men hvorfor skulle han dog ellers løbe efter ham. "Jeg troede ikke du ville snakke med mig" Hans blik faldt og han så nu nned. Han gik videre ned af gå gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 05:58

Danni gispede lidt efter vejret, selv om drengen ikke var gået særlig hurtigt så havde Danni det som om at han havde løbet flere kilometer. han så over på ham og rystede på hovedet af det han sagde "nej det undrede mig bare lidt at du havde kommet ind.. også smuttede du igen? som om der var nået galt med mig" sagde han og ville ikke havde at nogen skulle tro at der var nået galt med ham, selv om han et eller andet sted viste at der ikke var nået galt med ham. så fik han den følelse når drengen bare havde gået igen, han holde fast i sin taske og bed sig i underlæben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 06:02

Criss kunne hører den anden hive efter vejret og stoppede så op. "Pas på du ikke besvimer" Hans tone var hverken drillende eller hånlig men bekymret. Han så ned og bed sig i læben af det drengen sagde. "Jeg troede du gerne ville have jeg kom ind med den måde du sad og smilede til mig på, og du virkede bare som om du ikke ville have mig der så derfor gik jeg igen" Han så lidt op på drengen som var et lille stykke højre end ham selv. Han smilede stille "Der er intet galt med dig, hvorfor skulle der dog være det?" Han så ham lidt i øjnene og så så væk igen. Han bed sig lidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 06:12

Danni så ned på ham og rystede let på hovedet af det han sagde "jeg klare mig.. jeg er bare ikke sports typen" sagde han med et smil på læben og stoppede selv op, og fjernede nået af sit pandehår væk fra sine øjne. han prøvede at finde på nået at sige til ham "altså jeg havde ikke nået imod at du kom ind.. men jeg blev bare overrakset og viste ikke hvad jeg skulle gøre, det forvirrede mig meget at du kom ind" sagde han og fik et lille skær at lyserød på sine kinder, som passede perfekt til hans hud og fik ham bare til at se sødere ud "jamen det fik du mig til at tro når du bare gik på den måde" sagde han stille og viste ikke hvad han skulle gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 06:15

Criss så op på ham og smilede stille. Han så så rundt og lod så sine øjne falde på drengen igen "Det var godt" Han smilede et lille charmerende smil. Han stod stille og lod sit blik betragte gaden, alle de forskellige væsner som gik rundt. Han så på ham og vidste ikke helt om han var et væsen, han virkede ikke sådan men hvad vidste han. Han trak lidt på skulderne og nikkede så stille. Han så ned og bed sig blidt i den blød læbe. Han sukkede stille og så så op på ham. "Undskyld...." Han så ned igen og rødmede "Jeg må hellere se at komme hjem" Han begyndte igen at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 06:20

Danni så stille på ham og viste ikke hvad han skulle sige, han træk bare blidt på sine skulder og sukkede når han begynde at gå igen. han fik følelsen af at drengen bare ville væk fra ham, og den fornemmelse kunne han bestemt ikke lide "må jeg få dit navn inden du smutter helt ?" spurgte han blidt om og kunne godt forstå ham, hvis han ikke havde lyst til at give sit navn ud. han gik stille efter ham og op ved siden af ham, da han endelig bare gerne ville havde hans navn at vide. så han havde nået at sige hvis de mødte hinanden igen, som han et eller andet sted håbe på. han tog fat i tasken og træk den bedre op på sin skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 06:23

Criss så ned og kunne ikke lide den akavede stemning der var over dettet og ville bare gerne væk fra det. Han vidste ikke helt hvad drengen syntes om ham men han havde det som om han ikke brød sig særlig meget om ham. Han så ned og bed sig i læben. Han vendte sig mod drengen og så ham i øjenen "Criss" Han smilede svagt og vendtede på drengen selv skulle introducere sig. Han strejkte sig en smule og hans trøøje gled op og viste navlepiercingen han havde. Han så på drengen mens han strejkte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 06:30

Danni så på ham med et smil på læben og tænkte lidt over hans navn, for bedre at kunne huske det inden han så ned på ham igen "jeg hedder Danni" sagde han med et smil på læben, da han aldrig brugte sit rigtigt navn. da han jo følte sig som en pige og derfor ikke ville havde nogen kalde ham for hans rigtige navn, han fjernede ikke sit blik fra han's og viste ikke helt hvad han skulle sige "hvor længe har du boet her ?" spurgte han om og tænkte lidt over hvad han ellers skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 06:34

Criss smilede stille og så så ned. Hans kinder en smule røde i det igen. Han vidste ikke helt om han prøvede at skjule han var en dreng men det virkede ikke på Criss. Han vidste hvornår folk var en dreng og hvornår de var en pige. "Hyggeligt at møde dig Danni" Han blev stående hvor han var men vidste han snart skulle gå igen. Han så rundt og lod sit blik falde på ham igen. "Siden jeg blev født" Han smilede stille og så på Danni.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 06:41

Danni så på ham med et smil på læben og stoppede også selv op, han nikkede en enkel gang mens smilet forblev på hans læbe "det er også hyggeligt at møde dig" sagde han og fulgte hans blik omkring, inden han så over på ham igen og begynde at rødme af det han sagde. han lag sine hænder ned i lommerne på sine bukser og synes at det var ret pinligt "oh.. så har jeg bare ikke mødt dig" sagde han og var rigtig god til at huske ansigter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 06:48

Criss smilede stille og stod bare. Han ver nervøs og syntes situationen var vildt pinlig. Han strøg noget hår ud af sine øjne men det faldt hurtigt ned i dem igen. Han smilede stille og så drengen i øjenen. Hans blik blev lidt på kostume butikken og han smilede skævt. Han så igen op på drengen "Jeg går enda på skolen her i byen men det er ikke særlig mange der lægger mærke til mig så det er ikke nogen overraskelse du ikke har mødt mig før" Han smilede svagt og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 06:53

Danni så på ham med et smil på læben, og begynde at pille lidt ved et tot af sit lange hår "når okay.. jeg går selv i en privat skole i Sheria" sagde han da hans forældre ikke ville havde at han skulle gå i en almindelig skole, de ville være sikre på at deres søn lærte det han skulle. men han havde dog heller ikke nået imod det da han jo gik i samme skole som sin kæreste, så alt var som det skulle være "når men jeg vil ikke holde dig tilbage længere når du skulle hjem" sagde han kærligt, og ville ikke havde at han blev skældt ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 07:02

Criss smilede stille og så rundt på gaden endnu engang. Han strøg noget hår ud af sine øjne igen. "Okay" Han smilede stille og fugtede så sine læber med tunge spidsen. Han lagde ikke selv mærke til hvor sensuelt det så ud. Han smilede stille og så så rundt endnu engang. Han bed sig blidt i læben slikkede stille blodet væk der kom frem da han brød huden. Han skar en grimasse ved smagen af blodet. Han så på ham og smilede stille "Måske kan vi mødes senere?" Han rødmede stille og sænkede så sit blik ned på sine sko som ligenu var meget interrassante.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 07:07

Danni så stille på ham og smilte, han fik øje på blodet dog sagde han ikke nået. og hadet selv smagen af blod over alt på jorden, og holde sig derfor fra at bløde. han havde også meget imod at havde nogle sår på sin krop, da han var sikker på at det fik ham til at se grim ud. selv om han jo var en utrolig flot pige. han så på hans ansigt og kunne ikke lade være med at smile over det han sagde "det vil jeg med glæde.. vil du havde mit nummer eller nået ?" spurgte han stille om og viste ikke hvad han ellers skulle sige, da han da med glæde ville mødes med Criss. selv om han ikke lige var hans type, selv om de fleste fyre var det så ville han heller se ham som en ven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 07:21

Criss prøvede at se ned på sin læben men han kunne ikke. Han slikkede det nye blod væk og lavede endnu en grimasse da det stadig smagte af lort til. Han strøg noget hår væk fra sine øjne igen og smielde stille til Danni. Han vidste ikke helt om han skulle fortælle han godt vidste han var en dreng. "Danni, skammer du dig over at være en dreng?" Han hviskede det stille og så ham ind i øjnene. Han bed sgi i læben og nikkede så stille. Han tog sin telefon frem og rakte den til ham så han kunne skrive sit nummer ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 07:27

Danni så stille på ham med et smil, han's smil forsvandt dog hurtigt når han hørte hvad han sagde. han havde aldrig hørt før at der var nogen der havde fundet ud af han var en dreng, uden at havde set ned i hans bukser først "jeg er ikke en dreng" mumlede han bare og tog imod han's mobil, han så kort på hans ansigt igen han vende sit blik ned mod mobil'en og skrev stille sit nummer ind "at være en dreng er nået man er født til og det er jeg ikke" sagde han og rakte ham mobil'en og lod sine fingere på den anden hånd glide igennem sit hår, og hentydet til at han aldrig ville kunne opføre sig på nogen måde som en dreng
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 07:31

Criss så på ham og lagde hovedet på skrå. Han så ned og bed sig i læben. Han var bange for det nu ville blive endnu mere akavet og pinligt at være omkring Danni. Han så op på ham og åbnede munden for at sige noget men lukkede den så igen. Hvis han ikke ville have man kaldte ham en dreng så okay. Hvis han ikke ville være en dreng okay. Han havde ikke nogen problemer med det men vidste at dette her ikke ville blive mere end til vanskab eftersom han selv kun var til drenge, selvom Danni var en dreng var drengens personlighed han blev tiltrukket af og det var jo bare et plus hvis de så så godt ud. Han tog imod sin mobil og kom den i lommen igen. "Danni jeg acceptere dig som du er" Han smilede stille og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 07:39

Danni så på ham og nikkede til det han sagde og viste ikke hvad han skulle sige, han tænkte lidt over det og der kom et smil frem på hans læbe "det bliver du også nød til hvis du vil være min ven" sagde han og så kort efter hans mobil, han viste ikke helt hvad han skulle sige og smilte bare til ham. mens han tænkte sig godt om før han sagde nået dumt "havde endelig aldrig troet at det ville være okay med en fyr" sagde han stille og smilte sødt til ham, selv om det mere var på en storsøster måde end på nogenanden måde. da han jo ikke havde tænkt sig at det skulle blive mere mellem dem, han gik et skridt tilbage "når men du må heller se at komme hjem inden du bliver skældt ud.. det vil jeg helst ikke være skyld i" sagde han og bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





den lille café - Criss Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
den lille café - Criss
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» en lille café
» lille café på gå gaden
» Den lille cafe# privat Jäden
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: