Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 18 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 23:55

¤Dato :: Irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: regn
¤Sted :: Deepshell Gå Gaden
¤Tid :: irl
¤Omgivelser :: Masser af mennesker
¤Tøj :: http://www.interweb.in/attachments/pc-wallpapers/15441d1221466402-johnny-depp-s-wallpapers-images-photos-johnny-depp.jpg

Adam gik rundt på gå gaden, han havde sine hænder nede i sine lommer. han så igennem alle vinduerne til butikkerne, hans fødder gik elegant på vejen og mange folk så efter ham. han lag bare ikke mærke til det, han stoppede op og åbnede døren til en lille café han gik langsomt der ind og gik op for at købe sig en kaffe. han betalte hurtigt og gik hen til en tomt bord og satte sig ned, han så sig lidt omkring inden han begynde at drikke sin kaffe og så ud på regnen. hans t-shirt havde blevet våd og havde klistret sig fast til havs veltrænet overkrop, men det var Adam ligeglad med. han tog en smøg frem og tænde den og begynde at ryge, han fik øje på en folk piger der sad et stykke væk fra sig og sad og så på ham. han rystede svagt på hovedet og vende sit ansigt mod regnen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 00:09

mike sad i den lille café og så ud på regnen, han havde det ene ben trukket op til sig og støttede sin hage mod sit knæ, han rørte lidt rundt i en kop kakao som stod foran ham, hans tøj var helt tørt da det var ved at være et godt stykke tid siden han havde været udenfor, han tog en lille tår af kakaoen og et lille smil tegnede sig på han læber, han så en unge fyr kom ind og at pigerne i caféen vendte opmærksomheden mod den unge fyr der lige var kommet ind, han vendte blikket ud på regnen og gav en lille suk fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 00:15

Adam vende sit blik over mod drengen og smilte lidt
"smukt vejr vi har ikke ?" spurgte han om
og så ondt over på pigerne, for at få dem til at vende blikket væk fra sig. han kørte en hånd igennem sit våde hår, og prøvede at få det til at se lidt bedre ud. han tog sin kaffe og drak lidt mere af den, for at få varme i sin krop. han hev lidt i sin t-shirt for at få den lidt væk fra sin overkrop
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 00:20

mike så på den unge fyr og smilte skævt "tja...smukt men vådt" svarede han og lage hovedet lidt på skrå, han vendte kort blikket hen på pigerne og grinte kort da de så lidt fornærmet ud, han drak resten af sin kakao og vendte blikket mod fyren, han satte sig lidt bedre på stolen og rettede sig lidt op så han ikke sad foroverbøjet, han bretragtede ham lidt og studerede alle hans bevægeliser og trak, men ikke sådan at han stirrede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 00:24

Adam nikkede og grinte lidt
"skønt" sagde han
og rejste sig langsomt op og tog sin kaffe i den ene hånd og gik hen og satte sig overfor ham og smilte, han rakte sin hånd frem til ham og smilte
"jeg hedder Adam" sagde han
og lag sit hoved på skrå og smilte til ham, han vende sit blik over mod pigerne og grinte lidt over det. han vende langsomt sit blik over mod ham igen og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 00:32

mike så på ham og nikkede stille, han satte sin fod ned på gulvet da han satte sig over for ham og ahn så lidt på hans hånd før han tog imod den, han klemte venligt hans hånd "okay..jeg hedder mike" sagde han og slap stille han hånd, han smilte mundert og vendte kort blikket mod pigerne, men han flyttede blikket ned på hans tomme kop, han kom med et lille grin igen og så på adam igen, han lage hovedet lidt på skrå og kløede sig lidt på armen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 00:37

"Mike.. Mike sikke et skønt navn" sagde han
og tænkte lidt over hans navn, han tog sin hånd til sig og så på ham og smilte
"vil du havde en kop til, jegkan godt give en" sagde han
og drak lidt af sin kaffe og satte den på bordet igen og smilte til ham, han lag sit hoved lidt mere på skrå og så over på pigerne
"jeg hader når piger glor på en" sagde han
og rullede lidt med øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 00:41

mike så lidt overrasket på ham og vente blikket lidt ned "øh..tak" sagde han stille og smilte svagt for sig selv, han så op på ham igen og lage hovede svagt på skrå "nej..jeg skal ikke have mere ellers tak" sagde han venligt før han så på adams kop med et lille smil, piger havde aldrig rigtig intereserret mike så han var egentlig blevet lidt lige glad med piger gloede, men når han tænkte over det kunne det faktisk godt være ret irriterende "forståeligt...det er ret irriterende" indrømmede han med et lille nik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 00:46

"så lidt" sagde han
og drak det sidste af sin kaffe inden han satte kop'en på bordet igen og nikkede
"så kan jeg jo ikke holde på dig længe" sagde han drillende
og bøjede sig lidt hen over bordet og så på ham, han kørte en hånd igennem sit hår og smilte svagt
"men når det er nogen søde drenge så er det jo nået helt andet" sagde han
og lukkede sine øjne lidt i og grinte lidt for sig selv, inden han åbnede sine øjne igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 00:54

mike lage hovedet svagt på skrå og smilte skævt af han dril "jeg behøver ikke at gå...bare fordi jeg ikke skal have mere" sagde han stille og sad hekt stille selv om adam lænede sig frem, han sank en lille klump og vendte blikket ned "øh..ja det..er rigtigt" sagde han lidt usikkert og knuttede stille sine hænder under bordet, han kunne ikke ikke lade være med at grine lidt igen og smilte mundert, denne adam havde nu fået ham mundret godt op, selvom mike var blevet lidt nervøs, men det blev han tit når han møde nye personer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 01:01

Adam nikkede og tænkte lidt over det
"rigtigt nok, men det betyder det jo for det meste når man ikke vil havde mere" sagde han
og lod sine finger let glide op og ned af hans kop
"du virker nervøs,, jeg bider dig ikke ligefrem, udover hvis du gerne vil havde det" sagde han drillende
han bed sig let i læben, og hadet når han ikke bare kunne holde sine ord for sig selv. han vende sit blik ned mod bordet og kunne ikke lade være med at smile, han kunne høre at pigerne snakke om et eller andet og så over på dem. han vende langsomt sit ansigt op mod ham og slap sin læbe
"du skulle smile hele tiden, du har et flot smil" sagde han
og lo lidt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 01:07

mike nikkede stille "rigtig nok...men jeg kan nu godt lide bare sidde og slappe af" sagde han og åbnede stille sine hænder, ahn lage dem stille op på bordet og så på ham med et venligt blik, "øhm...jeg er..tit nervøs og du behøver virkelig ikke at bide mig" sagde han og grinte kort da han godt vidste det bare var dril, men han mente dog at adam ikke behøvede at bide ham, han så kort hen på pigerne da han gjorde, men vendte blikket hurtigt hen på ham igen "tak...i lige måde..du behøver så ikke at smile hele tiden..for det gør du jo" sagde han med at lille skullder trøk og smilte mundert, han var ikke så nervøs længere da adam virkelig morede ham med sine drilleriger og komplimenter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 01:18

Adam så på ham og lag sit hoved på skrå og prøvede alt for ikke at smile, selv om det ikke gik så godt
"jeg vil helst heller ikke bide dig, er ikke så meget for at gøre nået ondt på nogen" sagde han
og bed sig svagt i læben og så på ham uden at fjerne sit blik fra ham
"du behøver ikke være nervøs overfor mig, jeg gør ikke nået ondt" hviskede han
han så ned på hans hænder og smilte svag, overvejet at tage sin ene hånd hen til hans. men han droppede det da det nok ikke ville være en god idé
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 01:28

mike så på adam og lage hovedet lidt på skrå "godt...det er jo en god instiling til ting" sagde han og så på ham med et venligt blik, han pillede lidt ved sine fingre og sank en lille klump "jeg er heller ikke så nervøs lige nu...du more mig..og det er nu en meget god ting" sagde han venligt og smilte mundert til ham for at få et ordenligt smil frem på adams læber, han kørte stille sin hånd igennem sit hår og tænkte sig lidt om, han vendte blikket lidt ud på regnen, men så så på adam igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 01:39

Adam smilte og begynde at rødme lidt
"lyder mega godt at jeg gør, er jeg glad for at høre" sagde han
han betragtede ham meget og kunne ikke rigtigt få sig selv til at stoppe med at rødme, han vende sit blik ned mod bordet og ikke at vise sine kinder
"hvad laver du endelig her alene ?" spurgte han om
og så sig omkring og smilte imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 01:47

mike så han rødmede og undrede sig lidt over det, for hvorfor skulle han rødme det var der da ingen grund til, synes ´mike hvert fald ikke, men så ned kort efter "mmh...forståeligt" sagde han stille og så hurtigt op på ham igen, han betragtede ham lidt før han vendte blikket ned igen "jeg...er her bare...jeg gider ikke være hjemme så" sagde han med et skulder træk og så lidt op på adam, han smilte stille o vendte blikket ud af vinduet ud på regnen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 01:53

"det er jeg glad for" sagde han
og så efter hans blik og smilte lidt imens, han vende blikket mod ham igen og smilte igen
"hvis ikke så havde jeg aldrig mødt dig" sagde han
og rodet sig lidt i nakken med den ene hånd, og lag sit hoved på skrå og tænkte sig lidt om
"hvor gammel er du endelig ?" spurgte han om
da han ikke var sikker på hans alder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:35

mike smilte stille og lage hovedet lidt på skrå, han vendte blikket mod ham og betragtede ham stille "nej..det havde du ikke...og det har været meget hyggeligt at møde dig.." sagde han venligt og pillede lidt ved sine fingre igen "jeg er..16 år" sagde han stille for han var ikke rigtigt så glad for hans alder, han rystede kort på hovedet og lænede sig lidt tilbage mod stolen "og..hvor gammel er du?" spurgte han nysgerrigt og smilte forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:41

"smuk alder til en smuk dreng" sagde han
og rejste sig op, og gik op med sin kop han smilte til damen bag disken. inden han vende sig om og kunne mærke alle de øjne der var på ham
"jeg er 20" sagde han
og mente mere at hans krop var 20år, han rakte sin hånd ned til ham og smilte
"vil du med" hviskede han
og ville ikke ønsket nået andet end at han gik med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:48

mike blev lidt varm i kinderne over det han sagde og vendte stille hovedet ned uden af kommentere det, han så lidt på dem der kiggede på adam og rystede stille på hovedet "20?...orh det må være en sjov alder" sagde han lidt sammen bidet *endnu en på tyve...og jeg er stadig bare den lille lort på 16* tænkte han og sukkede stille, han så lidt på hans hånd og tog den så, han rejste sig og nikkede "ja..med glæde" sagde han stille og smilte venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:56

Adam rystede på hovedet
"ikke rigtigt" sagde han
og smilte ned til ham og kunne ikke lade være med at smile
"16år er altså ikke en lorte alder" sagde han
da han havde helt glemt at han var et menneske, han bed sig hårdt i læben og begynde at gå uden at slippe hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 03:02

mike lage hovedet på skrå "når okay...hvorfor ikke?" spurgte han lidt nysgerrig og smilte stille, men hans blik blev pludselig overrasket over han brugte lige de ord "hvordan..øhm..øh..." mumlede han kort, men nåede ikke rigtigt at svare før han blev trukket med udenfor, han så undrende på adam, men vendte så blikket ned på deres hænder "hvordan viste du hvad jeg tænkte?" spurgte han undrende og lidt tænkende, han så lidt ned og bed sig en smule i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 03:07

"ville heller være et lille barn for kærlighed var nået man fik fra sine forældre" sagde han
og vende sit blik mod ham og smilte, selv om hans smil forsvandt lidt efter. han stoppede lidt efter op og vende sig om og så ned på ham
"der er nået du ikke ved om mig, nået jeg ikke kan fortælle ikke nu" sagde han
og begynde at smile igen og bed sig let i læben, han slap den lidt efter og tænkte lidt over det
"det var bare nået jeg gættede på du ville sige" sagde han
og begynde elegant at gå videre, han gav hans hånd et lille klem uden at tænke på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 03:15

mike lyttede til hvad han sagde og vendte blikket ned *kærlighed som nogle børn fik* tænkte han, men rystede hurtigt på hovedet, han ville ikke til at tænke på sin familie, han vendte blikket op på ham og stoppede stille op "noget jeg ikke ved,...hvorfor må jeg ikke bare vide det nu?" spurgte han lidt forundret, han ville gerne vide hvorfor, for han troede ikke på det bare var et heldigt gæt, det ville være mærkeligt "det kan da ikke bare være et heldigt gæt..det var jo næsten lige præcis det jeg tænkte?" han undrede siog meget over det, men da han mærkede klemmet gav det et lille sæt i ham og gik hurtigt med, det var utrolig hvor elegant hans bevægelser var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 03:23

Adam så ned på ham og gav et lille suk fra sig
"jeg ved bare hvad folk tænker" hviskede han
og tænkte lidt over hans tanke
"undskyld jeg spørger men din familie, elskede dig ikke eller ?" spurgte han om
og bed sig hårdt i læben, da han hadet at spørge om sådan nået og mest hvis folk blev kede af det. han forsatte bare med at gå, han mærkede vinden mod sit ansigt og smilte lidt over det mens regnen var begynd at stoppe. han var begynd at ikke lægge mærke lidt de folk der så på dem, da han kun tænkte på Mike nu
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lille café på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 35Gå til side : 1, 2, 3 ... 18 ... 35  Næste
 Lignende emner
-
» en lille café
» På en lille café
» den lille café - Criss
» I gå gaden (Akane)
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: