Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Afgangsceremoni - Andy

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 22:53

Dag: Fredag
Dato: 25/6
Tid: 12.30
Vejr: solskin, varmt, få hvidse skyer, omkring 25 grader.
Sted: Markedspladsen, en lille del der er blevet ryddet for studenterne
Omgivelser: Studenter, deres forældre og venner
Påklædning:
Tørklæde, overdel, bukser: http://www.cheapmonday.com/collections/collection-ss-2010/boy/tops/charles-tank-black-f
Skjorte: http://www.cheapmonday.com/collections/collection-ss-2010/boy/shirts/basic-shirt-blue-f
Sko: sine normale slidte originale converse allstar sko
Hår(Bare i brun udgave):
https://2img.net/h/oi49.tinypic.com/2rwtgsj.jpg
https://2img.net/h/oi46.tinypic.com/2rdjgc1.jpg


Adam stod på række med alle de andre studenter der skulle have overrakt deres hue, og deres studenterbevis. Han stod egentlig meget afslappet i forhold til sin klasse af spændte studenter der, ligesom Adam, glædede sig til at det var færdigt. Forskellen var bare at de ville til festen bagefter, hvor Adam helst bare ville undgå de fleste. Han stak sine hænder i lommen, og imens han bed sig lidt i læben og så lidt søgende rundt mod folkemængden, og håbede på at få øje på et kendt ansigt, men hvorfor skulle han også se nogle han kendte? Han havde ikke giden og fortælle sine bedsteforældre det, og faktisk heller ikke sin søster. Den eneste han vidste der kunne finde på at dukke op var Andy, men han vidste jo også at det ikke var sikkert, selvom han håbede at Andy nåede det. Adam så lidt ned af rækken. De var ikke så mange, omkring 14 cirka, så det ville gå rimelig hurtigt, og Adam håbede bare inderligt at Andy nåede det, da det hele var gået igang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 01:25

Påklædning: http://imalbum.aufeminin.com/album/D20080320/406246_BH2JHUIXHFC6P1QE5V3WYET4IPD7B7_strify1_H204107_L.jpg + http://www.sos1.dk/images/52018.jpg
_________________________________________
Andy kom løbende hjemmefra, han havde lige landet og ville hurtigt hjem og smide sine kufferter. selv om han var ligeglad med det og ville bare skynde sig hen til markedspladsen, han fløj næsten forbi alle mennesker som råbte og skrig af ham. men hans tanker var kun hos Adam, og han havde lovet at komme sin han kunne. og selv om de havde sagt til ham at han skulle nå en hel masse ting, så havde han bare taget at fly for at komme hjem. hans mobil var slukket da han viste at de ville ringe, men han glædet sig bare til at være hos Adam igen. han så kort ned på sin mobil og håbede bare han ville nå det, selv om han viste at Adam ikke ville blive sur hvis han ikke gjorde. selv om tanken om han blev skuffet gjorde mere ondt, der kom et smil på hans læbe når han så alle mennesker. og var sikker på at han ikke ville komme forsent, dog var der en chance for at Adam allerede havde været oppe. han løb så hurtigt han kunne der over, og så op på alle studenterne med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 01:54

Adam så stadig rundt og holdte ikke helt øje med den kvinde som uddelte alt det Adam var fuldkommen ligeglad med lige nu. Han bed sig stadig lidt i læben, men hans smil kom med det samme frem da han endelig fik øje på Andy der kom løbende. Han blev bare mere ivrig efter at komme væk fra alle de stirrende øjne, og så bare styrte hen til Andy. Han bed sig igen lidt i læben, men med et bredt smil om sine læber denne gang, og fik næsten et chok da kvinden stod foran ham og sagde nogle ting til ham. Han fik nogle papire i hånden og fik placeret den hvide hue, med det lyseblå bånd, på hovedet, og Adam så kort efter hende og der var kun 2 tilbage der skulle have udleveret deres ting. Adam bed lidt videre i sin læbe og ventede utålmodigt til at han kunne komme ned til Andy. Da de endelig fik lov til at smutte ned til familie og venner, styrtede Adam ned mod Andy, og endte bare med at hoppe op på ham og lægge armene om ham. "Du nåede det!" Udbrød han med en glad tone i stemmen og trykkede sit ansigt mod Andys halst, og bare indåndede hans duft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 02:03

Andy smilte da han fik øje på Adam, og lag bare sine hænder ned i lommerne. han var virkelig glad for at han nået det, selv om det var det mærkeligste han havde set. han grine kort af hue'en og bed sig kort i læben, inden han så at Adam kom løbende mod ham. han kunne ikke lade være med at grine og var tæt på at falde bagover, når han mærkede vægten af Adam på sig. han lag bare sine arme om ham og lukkede sine øjne i "sagde jo at jeg ville gøre alt for at komme.. dog tror jeg ikke en dame fra en kanal bliver særlig glad" hviskede han og gav et grin fra sig, selv om han bare var glad for at være hos Adam igen. han åbnede sine øjne lidt og kyssede ham på skulderen, mens han godt kunne se at nogle folk bare stod og gloet på dem "jeg har savnet dig" hviskede han og kunne huske da han havde kommet til hotellet og blev væk, og det eneste han tænke på var at komme tilbage til Adam
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 02:48

Adam trykkede sin ind mod Andy og trak vejret dybt ind, inden han rettede hovedet lidt op og så Andy i øjnene. Han kom til at grine lidt over det Andy sagde og synes nærmest at han havde ventet flere måneder og ikke bare nogle dage siden han sidst havde set Andy. "Det er jeg også helt utrolig glad for, selvom... Ja selvom det nu har kostet dig en tur i tv, kan jeg forstå." sagde han og bed sig lidt i læben. Han smilede nærmest så bredt han kunne. Han var så glad for at se Andy igen, og vidste at han ikke kunne være sammen med Andy hele dagen, så det trak lidt ned i hans humør. "Jeg har også savnet dig, Andy... Utroligt meget på bare få dage.." sagde han helt stille, uden at det blev helt til en hvisken. Han var ligenu helt ligeglad med at alle bare ville så og kigge så dem, og trykkede bare sine læber mod Andys i et kys, og havde savnet det så grufuldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 02:54

Andy havde virkelig savnet at havde ham tæt på sig, han viste ikke man kunne savne en så meget. og han havde virkelig savnet Adam, selv om han også havde haft en hyggelig tur. så var det bedste han viste at være tæt på den person han elskede, han så ham stille ind i øjnene og smilte imens. han gemte alt og alle omkring sig, og havde kun Adam inde i sit hovedet. han træk på skulderne af det han sagde og tænkte lidt over hvad han skulle sige "jeg er da ligeglad med at komme i tv'et så længe jeg kan være tæt på dig" sagde han og så på ham med et fortabte forelskede øjne, han var virkelig faldet for en anden og det var han et eller andet sted glad for. da han jo ville være glad og lykkelig, og ikke sidde der hjemme og være ked af det "men jeg er tilbage.. og skal ikke rejse nogle steder hen i et stykke tid" sagde han stille og lukkede sine øjne i og kyssede ham tilbage, da han mærkede hans læber mod sine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 03:17

Adam havde virkelig savnet Andy de sidste par dage, at han selv havde haft svært ved at falde i søvn. Han havde prøvet flere ting for at få Andy lidt ud af hovedet de sidste par dage, bare for ikke at gå og savne ham konstant og være søvnløs. Han smilede bredt over det Andy sagde og holdte et lille grin tilbage. "Tjaa, så må jeg jo være vigtig... Meeeget vigtig" sagde han lidt drillende, og vidste jo godt at han var vigtig for Andy. Adam lodt ganske kort sit blik se rundt, om han mødte bare flere øjne, og kunne ikke andet end at smile af det. Andy var kun hans, og det skulle alle omkring ham vide. Han så tilbage på Andy og smilede glad. "Det var godt, og jeg håber du har massere af tid imorgen... Og at du har noget at lave i aften, for.." Adam afbrød sig selv for ikke at bryde kysset og smilede roligt. *Jeg har sagd nej til festen i eftermiddag, men jeg har lovet at være med i aften, så jeg bliver nød til at smutte lidt i otte i aften* tænkte han så istedet, og lagde sin ene hånd på Andys kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 03:31

Andy så ned på ham og kunne ikke beskrive hvor meget Adam betød for ham, han ville gøre alt for ham og det betød også at tage tidligere hjem fra sine job's. selv om han havde brug for de penge, se var han bare glad for at være sammen med ham igen "jeg ville ikke give dig væk for nået andet" sagde han stille og kyssede ham på kinden inden han fulgte ham blik omkring, selv om han ikke kunne andet end at smile til folk. han viste jo ikke hvad han ellers skulle gøre, han vende sit blik tilbage mod ham da han hørte hans stemme. og viste endelig ikke hvad han skulle næste dag, så han nikkede bare og smilte til ham. han's smil forsvandt dog hurtigt og han havde det som om at han fik et stik igennem sit hår, han så stille på ham uden at sige nået. inden han smil kom tilbage, selv om det sårede ham lidt at han ikke kunne være sammen med Adam og aftenen. så var han en voksen mand og havde jo været det i 116år "jamen så må du virkelig havde en god aften" sagde han og trykkede sin kind lidt mod hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 03:52

Adam smilede stille og var bare glad over det Andy sagde. Dog blev han lidt nersøv over at Andys smil forsvandt, og havde et eller andet sted bare lyst til at undeskylde det og så aflyse festen, men det kunne han heller ikke tillade sig. Han havde jo lovet, fordi han sagde nej til eftermiddagens fest. Det berolilgede ham dog alligevel lidt da hans smil kom tilbage, og Adam smilede stadig roligt. "Undskyld, jeg ville gerne have haft dig hele dagen, men... Den fest er jeg tvunget med til fordi jeg sagde nej til i eftermiddag. Vi har hele eftermiddagen og indtil lidt i otte... " sagde han så og håbede på at Andy forstod det. Han var jo virkelig ked af det over at det slog så hårdt på Andy at han ikke kunne være sammen den aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 04:07

Andy så stille på ham og viste ikke hvad han skulle gøre, udover han viste at han måtte opføre sig vokset og ikke som et lille barn. selv om han havde ønsket at havde Adam for sig selv, han havde jo virkelig savnet ham og at de igen skulle væk fra hinanden tog hårdt på ham. selv om det bare var en aften, så var han alligevel ikke glad for det. han rystede bare på hovedet af det han sagde "du skal ikke undskylde.. du skal jo også havde tid til dine venner, og jeg finder nok på nået at lave.. du skal ikke tænke på mig" sagde han og prøvede så godt at lyde overbevisende, han nikkede til det han sagde selv om han viste at tiden ville gå hurtigt. da han følte at det altid gjorde det, når han var tæt på Adam og virkelig hyggede sig. han fjernede nået af hans pandehår væk fra hans øjne og kyssede kort hans læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 04:20

Adam rynkede panden lidt over Andy og holdte fast om ham. "Men..." Han vendte blikket lidt ned af dem og fortsatte. "Du ville jo gerne være sammen med mig. Jeg skal jo lige netop også tænke på dig... Jeg vil ikke miste dig over en dum bummert hvis det sker flere gange," sagde han lidt stille og tænkte ikke over det hans sagde før han sagde. "Men jeg håber du finder på noget at lave... Og ikke bare et eller andet sygt, som du fortryder" sagde han still og vendte blikket op på hans ansigt igen. Han mente det helt særiøst at Andy ikke skulle gøre noget dumt, for hans egen skyld. Adam ville helt sikkert tilgive alt, hvis han lavede et eller andet lort, men han vidste jo at Andy ville have det forfærdeligt. Han gengældte kysset og smilede lidt af det. "Jeg elsker dig virkelig Andy, det må du huske.. Jeg vil være sammen med dig for altid, jeg kan bare ikke i aften som den eneste aften jeg nogensinde vil sige nej til sammen med dig. Den eneste!" sagde han roligt og så Andy i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 04:51

Andy så stille på ham og rystede på hovedet af det han sagde, han træk kort på skulderne og vende sit blik væk fra ham inden så over på ham igen "ja.. selvfølgelig vil jeg gerne være sammen med dig, det vil jeg jo gerne hele tiden.. nej du skal ikke tænke på mig, du er stadig ung og skal havde lov til at gøre hvad du vil.. jeg bestemmer ikke over dig og du mister mig ikke af at du gør hvad du vil" sagde han helt stille også selv om hans ord gjorde så det gjorde ondt inde i hans bryst, men han havde ikke lyst til at bestemme over Adam. og havde heller ikke tænkt sig at prøve på det, og ville jo gerne havde at han gjorde hvad han ville. han så kort ned og træk lidt på skulderne "som om jeg laver syge ting? .. men hvis det er at jeg skal beholde mine bukser på, så skal jeg nok prøve" sagde han og viste at det ville blive svært for ham at holde sig væk fra øllene, han så op på ham når han hørte han's stemme og satte ham fra sig. han gav et grin fra sig af ham "jeg har sagt det er okay... du behøver ikke sige sådan nået til mig, jeg ved jo godt at det ikke bliver den sidste gang du siger nej til at være sammen med mig" sagde han og lag sine hænder ned i lommerne, inden han tog den ene hånd op i lommen med en lille gave i hånden. han rakte den hen til ham og så ned på den imens "den er til dig" sagde han og fandt en smøg frem med den anden hånd, og tænde den inden han lag sin lighter ned i lommen igen og tog et sug af sin smøg

(gaven: http://www.trendhim.dk/media/catalog/product/cache/1/image/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/t/stort_staal_kors_halskaede.png)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 05:17

Adam sukkede dybt og opgav helt at tale for sig. Han vidste jo at det i sidste ende ikke hjalp en pind. Han vendte blikket ned og tænkte det kort igennem. Nej det var ikke det værd, når det helt sikkert ville ordne sig den næste dag. Han så lidt op på Andy igen, og bed sig lidt i læben. "Altså... Helst ja, det vil jeg i hvert fald sætte pris på hvis du gjorde... Ellers så fortryder jeg at jeg tog med til festen" sagde han så og bed lidt til. Han lagde armene lidt om sig selv, da Andy satte ham ned og fulgte Andys bevægelser med blikket. Han så lidt ned mod Andys hånd, da han stak den i lommen og overraskelsen var hel tydelig i hans øjne da han så gaven, og så så op på Andys ansigt igen. Han bed sig stadig i leben og igen en smulde hårdere. "Andy... Det skulle du ikke have gjort, altså.." Sagde han stille og kunne egentlig ikke lade være med at smile lidt over at Andy havde været så betænksom. Han åbnede så gaven forsigtigt, og så på halskæden da han havde fået papiret at. Han bed sig stadig lidt i læben og tænkte lidt over det. "Den var ikke dyr vel?" spurgte han lidt spontan, og sagde allerede dér at han skulle have holdt sin kæft med den kommentar. "nej, jeg mener... Den er smuk Andy, helt fantastisk. Mange, mange tak" sagde han så og så op på Andy og smilede til ham. Han lagde sine arme omkring ham og trykkede sig let ind mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 05:41

Andy så bare stille på ham og svarede ham ikke, da han ikke viste hvad han skulle sige til det. han ville jo ikke havde at Adam fortrød at han tog til festen, selv om han jo selv helst ville havde at han ikke gjorde det og blev sammen med ham. men han viste at han aldrig ville kunne tilgive sig selv hvis han gjorde så Adam blev sammen med ham, og han var næsten sikker på at Adam ikke ville kunne tilgive ham for det. han vende sit blik mod gaven og lag sine hænder ned i lommerne igen "jov jeg skulle.." sagde han og synes ikke han kunne være bekendt at ikke havde købt nået til ham, han betragtede ham når han åbnede den. og vende sit blik op mod hans ansigt og hævede det ene øjebryn af det han sagde "jamen det er jo helt klart det første man siger.." sagde han og rystede på hovedet af ham "jeg er glad for at du kan lide den.. så den i en lille butik og tænkte på dig med det samme" sagde han og stod lidt og så ned på ham, inden han tog sine hænder op af lommerne og lag dem om ham. han tog sin smøg ud mellem to fingere og pustede røgen ud af sin mund, inden han bøjede sig ned og begynde at kysse hans læber ømt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 07:12

Adam smilede stille op til ham og synes helt bestemt at Andy ikke skulle have købt noget til ham, men var alligevel helt fantastisk glad for det. "Det var betænksomt af dig, Andy... Jeg er rigtig glad for den" sagde han stille, og bed sig lidt i læben. Han så op imod Andys ansigt imens han holdte godt fast om ham, som om at han ikke måtte gå fra ham, og lukkede sine øjne halvt i da han mærkede Andys læber og gengældte det lige så ømt. Han fumlede lidt med låsen til kæden, men fik den dog op, forholdsvis hurtigt, og var klar til at tage den på når kysset stoppede, men ligenu havde han ikke lyst til at stoppe det. De sidste dage havde han virkelig savnet Andy, helt ubeskriveligt i forhold til at det kun havde været få dage, så han ville i hvert fald udnytte eftermiddagen for at være sammen med Andy og hygge sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 07:27

Andy lag sine hænder på hans kinder og blev ved med at kysse ham lidt, han havde virkelig savnet at kunne huske ham og var glad for at være hos ham igen. han slap kysset og så ned på ham og tog stille halskæden "lad mig hjælpe dig" sagde han stille og tog den stille på ham, han rettede lidt på den og smilte stort "den er smuk på dig" sagde han og kyssede kort hans overlæbe "skal vi ikke lave nået? istedet min tid går på at stå her?" sagde han stille og så end på ham og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 07:43

Adan åbnede sine øjne helt op da Andy slap kysset og så op på ham. "Mmh." mumlede han kort som svar og så op Andys hænder med halskæden i, og slap så sit tag omkring Andy. Han vendte blikket op mod hans ansigt og bed sig let i læben. Hans smil bredte sig lidt da Andy havde fået den på ham, og han gengældte forsigtigt det korte kys. "Tak. Eller hvad man nu siger" sagde han stille og smilede roligt. Han nikkede så og tog fat i Andys hånd. "Jo, det synes jeg vi skal... Det går ikke at vi ikke udnytter tiden fornuftigt" sagde han og med en drillenden undertone, og flettede sine fingre ind mellem Andys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 07:52

Andy så ned på ham og smilte svagt, selv om han ikke smilte det virkelig store. han vende sit blik ned mod deres hænder og gav hans hånd et klem "hvad skal vi så lave ?" spurgte han stille om og begynde stille at gå, mens han så ned på ham igen og ville endelig bare være tæt på ham "kommer du imorgen ?" spurgte han stille om og bed sig i læben og blev ved med at se ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 08:12

Adam så lidt op på Andy, og smilede roligt. Han trak så på skuldrende og vidste faktisk ikke helt hvad de skulle lave. "Mmh, det ved jeg ikke, er der ikke noget du lige har i tankerne?" spurgte han så igen og rykkede lidt tættere og begyndte bare at gå, uden at vide hvor han ville hen. Han så lidt frem for sig, og så tilbage op på Andu og nikkede så. "Selvfølgelig gør jeg det, smukke. Jeg kommer så tidligt jeg kan" sagde han så og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 08:20

Andy så stille ned på ham og viste ikke helt hvor de gik hen, han så bare ned på ham og mærkede ham tætter på sig. men sagde ikke nået eller gjorde, han gik bare videre og gav et lille suk fra sig "nej intet.. vi kan ikke tage hjem til mig lige nu" sagde han og ville ikke tage ham med hjem når han lejlighed ikke så særlig flot ud, og han var sikker på at Adam ikke ville blive særlig glad over at der stod øldåser og flakser over det hele. da han jo ikke havde fået ryddet op siden han kom hjem "okay" sagde han bare og bed sig kort i læben, inden han slap den og så sig lidt omkring. og vende langsomt sit blik mod ham "jeg har fået mig en hundehvalp" sagde han for at få sig selv til at smile lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 08:36

Adam undrede sig en smule over hvorfor, men trak kort på skuldrende over det, og synes vel at det var fair nok, hvis Andy manglede at rydde op eller sådan noget. Han vidste jo ikke at det var fordi der stod ølfasker over det hele, selvom Adam nok bare mere eller mindre ville så forvirret hvis han så det, og så bede om en forklaring på det, og tage den derfra. "så må du jo få ryddet op til i morgen, hvis der er så slemt at jeg ikke må se det" sagde han med en drillende undertone, og håbede lidt at det ville løfte Andys humør lidt, da han virkede lidt mud i det. Adams blik blev overrasket og det Andy fortalte, med at han havde fået hundehvalp og troede ikke at Andy var så meget for dyr, men hans smil bredte sig lidt over det. "Har du? det havde jeg aldrig forestillet mig at du frivilligt skulle have" sagde han med en overrasket klang i stemmen og smilede over det. "Men så glæder jeg mig da til at se den. Hvilken race er det? Har du fundet et navn?" spurgte han så og virkede egentlig ret interesseret, men han var også dyreelsker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 08:43

Andy så bare ned på ham mens de kig, han havde ikke den store lyst til at fortælle hvorfor han ikke måtte komme der op. og var derfor glad for at han ikke spurgte, han nikkede bare og begynde at nusse hans hånd med sin tommelfinger "det skal jeg nok få gjort" sagde han og viste at det var det første han ville gøre, da han jo hadet at det var ikke var ryddet op. han vende sit blik væk fra ham og lod sin smøg ryge over i den ene mundvig, inden han vende sit blik tilbage til ham. og nikkede stille til det "det er fordi David's hund har fået hvalpe, og regner med at hun er en god mor som hun er sød" sagde han og var stort set ikke så meget for dyr, da han havde det som om de ville angribe ham. men han havde skiftet mening hos nogle hunde, eller stort set så ville han møde hunden før han stolede på den "det gør jeg ikke.. nop ved ikke engang hvordan den ser ud udover den er lille og sort" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 08:53

Adam smilede helt roligt og nød egentlig den lette nussen på sin hånd. Han holdte sig blik på Andy og smilede glad. "Det lyder som om at du får dig en god hund. Hvis moren er sød, så er det jo kun et godt tegn på at hvalpene sikkert har arvet noget af det.." sagde han stille og så lidt frem for at sikre sig at de ikke gik ind i folk. "mmh, når ja okay, hvornår henter du den?" spurgte han stille og så tilbage op på Andy, og smilede roligt. Adam var nærmest spændt på Andys vegne, og synes jo bare at det var fantastisk at han skulle have en hvalp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 09:00

Andy så stille på ham og tog en sug af sin smøg, som fik hans øjne til at lukke i. han åbnede dem lidt efter og pustede røgen ud af sin mund, han træk lidt på skulderne og viste ikke helt hvad han skulle sige. og forblev derfor bare helt stille og tænkte lidt over det "det ved jeg ikke endnu" sagde han og ville først havde styr på nogle af de andre ting inden han smed en hund ind i verden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 09:09

Adam smilede roligt og så op på Andy. Han trak så kort på skuldrende og bed sig lidt i underlæben. "Ja, det er jo sikkert nogen ting der skal kordineres inden" sagde han stille og tænkte lidt. Han synes at det hele havde været så anspændt, og ville bare mest at alt bare ønske at han kunne være sammen med Andy den aften, men var sikker på at hans klassekammerater ville blive sure over at han ikke deltog, da alle jo skulle komme. Han så sig kort omkring på folk og rettede kort på sin skjorte og derefter hatten, og så så lidt hen mod Andy.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afgangsceremoni - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Afgangsceremoni - Andy   Afgangsceremoni - Andy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Afgangsceremoni - Andy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» nothing else to do.. #Andy#
» til Andy.. ^^
» Who's that boy? (Andy)
» Downtown. (Andy)
» Solnedgang - Andy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: