Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene og fortabt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 03:24

"Nøij, de habde da nogle pæne navne..", hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 03:52

Hun smilede kort " hmm det havde de vel" sagde hun smilede en smule stolt hun stirrede på hende hun gav sig til tage hætten af lod sine hænder glide en smule op og ned af de lange øre for at få varmen i dem de var begyndt blive kolde men det hjalp ikke så meget så hun trak en smule skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 03:56

Evelyn gloede på hendes øre, de var meget specielle, og hun havde aldrig set elver-øre før..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 04:04

Sas kiggede på hende " hvad?" spurgte hun smule flovt da hun troede at der var noget i vejen med hendes tøj eller at hun havde noget imellem tænderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 04:05

Evelyn rystede på hovedet og kiggede på Sasila's ansigt, "Undskyld.. det er bare.. du har nogle meget specielle ør", hun smilte flovt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 04:40

" jaer de er lange" sagde hun kunne ikke holde sin latter tilbage det var der mange der havde sagt hendes latter blev sidst til en fnisen " det er der mange der siger men det er nu bare elverøre" sagde hun men alligevel var hun meget beæret over hun synes de var specielle " men tak alligevel" sagde hun smilede " jeg synes også du speciel" sagde hun lod hånd glide´ned over arret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 04:43

Evelyn rødmede, "Tak.."
Evelyn kiggede på det ar Silvia have fået. Hun stoppede gyngen og stak hovedet helt hen til hende, "du er blevet bidt..", sagde hun og tog sig selv til halsen, der hvor hun var blevet bidt 2 gange..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 04:56

Sas trak sig smule sammen på gyngen nikkede " ja jeg kunne ikke forsvare mig selv" sagde hun en smule trist hun lod den hånd havde på arret lod hun falde slapt ned til siden " jeg er for svag" sagde hun trist og vendte blikket ned imod sandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 05:37

Evelyn kiggede sorgmodigt på pigen, "Sådan noget må du ikke sige.. Jeg er blev bidt 2 gange..", hun satte sig tilbage og kiggede ned på sine fødder, "..af samme person..". Hun kom til at tænke. *Hvor er jeg egentlig dum? Jeg kunne jo regne ud at han ville gøre det igen...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 06:11

" virkelig?" spurgte hun og gøs en smule hun håbede ikke at ham vampyren kom efter hende igen hun smilede meget svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 06:13

"ja.."; sagde hun forlegent, "og jeg håber ikke der er andre der bliver narret af hans lege.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 06:39

" hvem er han?" spurgte hun forsigt hun vendte langsomt blikket imod Evelyn hun bed sig svagt læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 06:49

Evelyn kiggede stadig ned på hendes fødder.."Demetri..", sagde hun, og kiggede langsomt op på Sasila, for at studerer hendes reaktion..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 06:55

Sydney sad stille hun vidste ikke hvad hun skulle sige hun kendte ikke navnet på vampyren der havde bidt hende så stille som statue " jeg ved ik" sagde hun trak kort på skulderen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 06:59

"Hvordan så han ud.. ham der bed dig?", spurgte hun, og kiggede bekymret på Sasila.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 07:02

Hun tænkede så det knagede " han var mørk håret, hans øjene var uhyggelige og tror nok hans evne var kunne forvandle sig til dyr" sagde hun stille hun lukkede kort øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 07:06

Evelyn gispede lavmælt, "Demetri..", sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 07:25

Sas fór forskrækket op da hun nævnte ham ikke fordi hun råbte eller noget men bare fordi hun vidste at han måtte være vampyr hun faldte af gyngen blev liggende på sandet hun havde ikke slået sig satte sig op " så det kan altså være ham?" spurgte hun med en meget lille stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 07:29

Evelyn kiggede roligt, men bekymret på Sasila.."ja.. han passer i hvert fald til din beskrivelse.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 07:47

" jeg tror det er ham han var så uhyggelig og jeg kunne ikke komme fri" sagde hun bed sig hårdt læben for ikke komme til græde hun syntes hun havde været dum nok til stole på ham hun skulle være bleven under det grantræ hun havde gemt sig under hun lukkede øjene hårdt i for at holde tårene tilbage hun havde ikke haft tiden til tænke på det før nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 07:52

"Det er vampyrer.. de har en tiltrækningskræft, der gør at man bliver tiltrukket af dem lige meget hvad, og på en eller anden måde, kommer man til at stole på dem.."..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:16

"det vidste jeg men problemet var at jeg var gået" sagde hun sukkede hun kiggede over på evelyn " at jeg var gået men kom tilbage" peb hun sukkede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:18

Evelyn kiggede undrende på Sasila, "du kan ikke gøre for det..", sagde hun lavt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:41

hun sukkede bare og hendes hånd gled op til arret igen hun kiggede tænktsom op Evelyn uden sige noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:41

Evelyn kiggede også på Sasila, hun smilte venligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene og fortabt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene og fortabt
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: