Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene og fortabt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:13

Hun gengældte smilet hun sukkede kort satte sig op gyngen igen " hey skal ikke snakke om mindre dystret end den vampyr?" spurgte hun smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:15

Evelyn smilede skævt, "Jotak"..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:26

" okay" sagde hun tænkende smilede forsigt " hvor længe har du engtlig være her på jorden?" spurgte hun for hun var smule nysrrig men bange for gøre hende ked af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:28

hun smilte svagt, "20 år.."

//Logger nu^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:36

" wow det mange" sagde hun sukkede det ville sige at hun var fem da evelyn blev sendt ned på jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 21:20

"Synes du?.. jeg blev sendt herned som 17-årig.. for når man kommer fra Himmelen og ned på jorden, så kan man ikke ældes, men hvis jeg kommer tilbage til Himmelen, så kan jeg ældes igen..", hun smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 05:33

" Jeg ville sometider ønske jeg ikke kunne bleve ældre men igen" sagde hun trak på skulderne hun smilede bredt lille stykke tid men forsvandt smilet " ja og du ved ikkle hvordan du skal komme tilbage" sagde hun trist hun ville gerne hjælpe men vidste ikke hvordan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:46

"Nej.. men ellers kan jeg vil lære at opføre mig ordenligt, sådan folk ikke hader mig ved første blik.."; svarede hun og blev lidt irriteret - ikke på Sasila, men på dem som hadede hende ved første blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 06:25

"hader dig?" sagde hun mere til sig selv hun vendte forsigt blikket imod evelyn " men hvordan du er så sød.. Jeg er ihvertfald ikke en dem der hader díg" sagde hun og vendte igen blikket væk hun følte sig tryg sammen hende hun vidste ikke hvorfor hun gjorde det men det gjorde hun " jeg føler mig tryg sammen dig" sagde hun trak kort på skulderne " jeg ved det lyder skørt men det gør jeg altså" sagde hun med meget ømhed stemmen hun betroede sig ikke til ret mange og slet ikke hvis hun kunne lide personen eller var tryg ´hun følte begge dele ved evelyn et begyndte danne sig over hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 00:49

Evelyn kiggede Sasila i øjnene og rødmede, "tak..", hun kiggede væk. Hun var meget beskeden og rødmede altid når folk roste hende etc.
"Jeg møder for det meste Vampyrer, og jeg har mødt én dusørjæger, og én dæmon", hun skævede over til Sasila, "Og det hader mig næsten alle sammen.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:01

" jeg har ikk mødt nogen dusørjæger eller dæmoner for den sags skyld" sagde hun en smule flov menhavde hrt om dem hun sukkdekort " men jeg har hørt om dem"sade hun smul spidst ud luften mdat hun havde hørt var ikke særligt godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:03

"Du skal være glad for du ikke har mødt dem..", hun smilte svagt, og kiggede på Sasila's øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:19

de er jeg også men jeg vill gerne" hun tav vendte blikket ned hun kunn ikke få sig til sige det mn hndes håndrøg atomatisk op imod arret igen men ingen den nåede helt der op lagde hun den ned ige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:22

Hun smilte bekymret til Sasila, og føkte at hun snakkede med hende, uden at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:28

" jeg ville godt havde undværet mødet med Demetri"sagd hun fnøs en smule imens hun sagde hans nn men hun prøvde virkelig ikke at tænke på ham men det var svært hun kunne ikk lad være men hun var nu ikke sikk på om de kunne vær Demetri mn Evelyn var sker smilede bredt da hun kom til tænke på evelyn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:33

"Jeg ved ikke.. Der er et eller andet fascinerende ved ham..", sagde hun stille og fraværende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:37

"næe nej" sagde sas meget ferbrilsk men inderst inde gav hun evelyn ret hun vill bare ikkl anerkende det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 05:50

Hun kiggede langsomt over på Sasila, "Jo.."; sagde hun, fraværende, selvom hun kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeFre 13 Nov 2009, 07:51

Hun vill ikke diskuterede det mere hun vendte blikket ned imod jorden hun bed svagt læben vistehvad kunne givei mod svar men vidste at aldrig ville falde i hansfælde igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 02:46

Evelyn smilte bare svagt og kiggede roligt på Sasila.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 07:02

Hun rettede blikket op imod evelyn da hun mærkede at evelyns blik var rettet på hende smilede svagt " du vinder der er nogt ovr ham"sagde trist de pinte hende at sig det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 20:19

Hun smilte triumferende, "Nemlig.."; hun rynkede næsen, "Men det er ikke en særlig god ting.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 06:05

" næe nej han emmer af ondskab" sagde hun og rystede kort på hovdet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 08:30

"Ja..", hun sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 19:13

Sas stirrede kort evelyn smilede så " men det okay jeg har lært passe bedre på nu" sagde hun meget hurtigt ogsnublede næsten over ordene
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene og fortabt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt   Alene og fortabt - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene og fortabt
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Fortabt i ingenting - Duff
» Alene...
» Alene?..
» Alene - Ray
» Ny, og alene.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: