Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vrede, råb og skænderier

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 04:17

"ka du ikk ringe og spørge om du kan blive ude lidt længere, eller noget??" spugte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 04:21

"Hvorfor er du så ivrig efter at jeg skal blive?" spurgte hun og så undrende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 04:24

"jeg er så ensom for tiden" sagde djonn og kigede ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 04:27

"Men... Måske ses vi en anden gang så? Jeg kan virkelig ikke være ude meget længere..." svarede hun trøstene og vendte sig igen for at gå. Hun gik med hurtige skridt, og håbede på han Henrik ikke var alt for urolig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 04:29

//ur really making it hard for me//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 04:32

//Sry... Jeg ville have gjordt det samme... Hun vil helst undgå politiet... Besides hvis du vil have et længere emne kan du jo bare følge efter hende... Så har du også mere selvskab... Gotta log off now... Cya//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 04:49

//ok, god idé//

"må jeg gå med så??" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 08:05

"Ja... Jeg bestemmer jo ikke over dig" svarede hun og var egentlig glad for at han ville gå med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 04:48

"tak" sagde djonn lavt og fulgte efter hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 06:11

Hun ventede med at gå til han var oppe ved siden af hende. Hun bed sig kort i læben før hun kastede et blik op i himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 07:04

"den er smuk, er den ikke?" spurgte djonn da han så hvor tanya kiggede hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 11:24

"Meget" nikkede hun samtyggende, og vendte sit blik mod ham. Hun havde efterhånden fundet ud af at hun faktisk godt kunne lide hans selvskab... Han kunne få hende til at slappe af. Hvilket var lidt af en præstation hvis man skulle tro alle de profesionelle, kloge hoveder der praktisk talt havde erklæret hende sindsyg... Hun havde ikke meget til overs for regeingen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 21:15

Djonn kiggede kort over på tanya og tænkte *godt jeg lige har 'spist' for ellers havde jeg helt sikkert bidt hende* derefter kiggede han igen på månen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:16

Hun bed sig næsten umærkeligt i læben, og så ned på sine fødder. Hun sparkede til en sten der lå på gaden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:21

"hva tænker du på?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:24

Hun trak på skuldrene "Ikke rigtig noget..." svarede hun og så på ham. "Dig?" spurgte hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:28

"dig" sagde han kort og så ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:33

"Hvad tænker du så om mmig?" spurgte hun stille men intreserret. Mon det kunne mærkes på hende? At hendes hoved var så fordrejet at selv de mest proffesionelle psykologer i Danmark havde opgivet hende?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:34

"altså jeg tænker ogs lidt på min lillesøster" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:36

"Minder jeg så meget om hende?" spurgte hun og så ned igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:37

"du ligner hende næsten på en prik" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:38

"Wauw... Wierd..." sagde hun og tænkte stille på sine to brødre. Ingen af dem mindede på nogen måde ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:42

"jeg savner hende sådan" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:45

Hun nikkede stille, og fik en klump i halsen. Han fik hende til at tænke på hendes egne tab, et emne hun helst gemte så langt væk som muligt. "Jeg forstår dig godt" hviskede hun stille og blev hæs, af indetrængt gråd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:47

"ska vi ikke helere snakke om noget andet?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vrede, råb og skænderier - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vrede, råb og skænderier
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: