Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vrede, råb og skænderier

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 04:06

"Drikker du dig aldrig fuld?" spurgte hun og så undersøgende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 04:09

"nej, men jeg har skam prøvet" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 04:10

"Hvad mener du?" spurgte hun undrende og så nærmere på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 04:12

"at jeg har drukket utrolig meget uden at blive fuld" sagde han undret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 04:15

"Det må sgu da kræve en overmensklig hurtig forbrændig... Jeg ved at jeg selv har en hurtig forbrændig, men når jeg drikker smirnoff bliver jeg hurtigt stangstiv." sagde hun og sturdere nu hans ansigt med nysgerrige øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 04:19

"nogen mennesker er bare mere heldige end andre" sagde han og satte sig nu også ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 04:24

Hun var ikke helt tilfreds med hans svar, men sagde ikke noget. "Hvad laver du ellers?... Når du ikke arbejder?" spurgte hun for at skifte emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 04:27

"jeg plejer at sidde i min lejlighed og lede efter bøget jeg kan læse, eller surfer på nettet, mega stened" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 04:30

Hun nikkede og sagde: "Det lyder kedeligt..." Hun havde ikke kunne finde ro til at læse i lang tid nu, det var også derfor hun pjækkede fra skole. Hun kunne ikke finde roen til at koncentrere sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 04:32

"det er super kedeligt" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 04:34

En lille lyd der godt kunne lyde som et lille grin, undslap hendes mund. Hun sænkede blikket til sit håndled og pillede ved korset der hang i hendes armbånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 04:55

djonn rykkede sig lidt væk da han så korset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 05:15

Hun så bevægelsen ud af øjenkrogen "Hvad er der?" spurgte hun nysgerrigt over hans opførsel


//Logger nu skal til spejder og terorisere nogle småbørn^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 05:50

"øhhm, ikk noget" sagde han og rystede på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 07:16

"Hold op... Hvorfor rykkede du væk?" blev hun ved, hendes øjne lyste nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 07:37

Djonn kiggede ned i jorden "din halskæde" mumlede han så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 07:42

Hun kiggede ned af sig selv, og opdagede til sin overraskelse at hendes halskæde hang uden for blusen. Hun slap korset i armbåndet og puttede det lille gyldne T ind hvor det normalt hang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 07:44

//sowie mente dit armbånd...//
"hvad er det lavet af?" spurgte djonn og så om han kunne finde ud af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 07:47

//Okay^^//

Hun så igen på korset. "Båndet er kinesisk silke, men jeg tror korset bare er lavet at et eller andet fake jern... Hvorfor?" svarede hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 07:48

"nåårh ikk for noget" sagde djonn og prøvede at få det til at lyde ligemeget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 07:51

"Surt for dig at jeg rent faktisk er ædru... Hvis jeg havde været fuld var jeg nok hoppet på den der." sagde hun og så på ham, med et lettere drillende blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 07:54

"hva mener du?" spurgte han uforstående
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 07:57

"At... Glem det..." svarede hun og rystede på hovedet og rejste sig og begyndte at gå tilbage mod blokken. Mon ikke Henrik var faldet ned nu?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:00

"går du allerede?" spurgte han og blev sidende lidt endnu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:03

"Min halvfar bliver bare bange for at det er sket mig noget... Min familie har det med at komme galt afsted..." svarede hun uden at vende sig om. Hun bed sig hårdt i læben og kunne havde kvælt sig selv for at have sagt det sidste... Nu blev han sikkert nysgerrig...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vrede, råb og skænderier - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vrede, råb og skænderier
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: