Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vrede, råb og skænderier

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:05

"hva mener du med det?" spurgte djonn og fulgte efter hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:15

Hun trak vejret dybt før hun vendte sig om og så på ham med øjne der skinnede af tåre "At min mor døde for to år siden i en trafikulykke som jeg overlevede, og min lillesøster..." hendes stemme var blevet meget skinger og knækkede. "Min lille søster blev dræbt i går i lufthavnen." Hun vendte sig om og gik med hastige skridt hen af stien. Tårene trillede ned af hendes kinder selv om hun prøvede at stoppe dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:19

"det må du undskylde" sagde djonn og løb efter hende "hvis det kan hjælpe har jeg også midsted min familie på en lignende måde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:24

Hun gad end ikke at se på ham, Men skråede ind over græsset med retning mod en lille park sø der sikkert engang havde været hyggelig, men nu lignede den mest en affalds plads.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:30

djonn som var kommet op foran hende, stilte sig nu også ind foran hende så hun ikke kunne komme videre, og lagde armene om hende (gav hende et kram) "såså" sagde han for at berolige hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:35

Hun hamrede sit knæ op i skridet på ham og veg tilbage. *Hvordan gør han det?* tænkte hun en smule skræmt. Hun kunne ikke lide at han kunne komme op foran hende uden at hun overhovedet lage mærke til det. Hun vendte rundt og begyndte at gå den anden vej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:40

djonn bukkede sammen og humpede et par meter før han havde det normalt igen "pas på med at gøre det igen, ku være jeg engang gerne ville have børn" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:44

"Så skal du lade være med at gå og kramme piger du ikke kender. Ellers kunne det nemt ske igen." svared hun kooldt og vendte sig mod ham og så på ham med et køligt bilk. Det eneste spor på hun lige havde grædt var hendes våde kinder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:45

"nu kommer det vigtigste, er du ok?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:47

"Det var dig der fik et knæ i skridtet og så spørger du om jeg er okay?" spurgte hun vantro, men stadig med den kolde klang ind over
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:50

"jah, for jeg var jo selv lidt ude om det" smilede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:52

Hun rystede på hovedet og forståd ham ikke. En hver anden ville havde slået hende, eller råbt og skreget at hun burde være lukket inde på den lukkede... Det var hun i hvertfald vant til at folk gjorde når hun slog fra sig, hvis de prøvede at trøste hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:54

"men er du ok?, ikk for trist?" spurgte han igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:56

"Jeg skal bare have fat i en flaske smirnoff så skal jeg nok klare mig." svarede hun ligegyldigt og begyndte igen at gå tilbage mod blokken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 09:02

"er det ikk lidt svært med din sted-far deroppe?" spurgte han
//logger skal i seng//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 09:09

"Jeg har mit eget." svarede hun stille. Hvis Henrik vidste hvor meget hun drak vile han blive stik tosset... Og det var hun ikke intreseret i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 03:50

"smart" mumlede han stille, og tænkte at han snart skulle ud og købe ind igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 03:53

Hun nikkede og så lidt på ham, men vendte så blikket ned mod stien
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 03:59

"noget galt?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 04:11

"Meget... Men ikke noget jeg ser nogen grund til at du skal vide" svarede hun afvisende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 04:19

"så siger vi det mopsy" sagde han og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 04:21

Hun vendte sig mod ham og så på ham med et rasene blik "Tro mig! Du ville heller ikke være en humør bombe i min situation!" vislede hun koldt og vredt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 04:29

"som du har nogen ret til at udtale dig om det" sagde han surt og hårdt" du ved INTET om hvad jeg har været igennem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 04:31

"Jamen så står vi jo i samme situation! Vi har ingen ret til at udtale os om hinandens situationer! Da ingen af os ved noget som helst om hvad vi hver i sær har været igennem" svarede hun koldt og vendte sig om og begyndte at gå igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 04:54

djonn satte sig op på muren der omgav parken
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vrede, råb og skænderier - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vrede, råb og skænderier
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: