Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vrede, råb og skænderier

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 02:37

"jaja, jeg prøver først, jeg er en 16 årig dreng, som arbejder i en lille bogbutik" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 02:39

"Okay, jamen så er jeg en 15-årig pige der pjækker fra skole." svarede hun og trk på skuldrene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 02:43

"gjorde jeg ogs engang, det derfor jeg ikk går i skole mere" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 02:45

"Min stedfar holder på at jeg skal have en god uddannelse, så jeg kan lære at klare mig selv... Men det skider jeg på!" svarede hun stille og gik ind ad porten ind til parken som de ny var nået til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 02:57

"der er ikk i retning af kirken, er det?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:02

"Aner det ikke, jeg kom først i går... Jeg ved bare at det her er en park..." svarede hun og trak på skuldrene mens hun gik hen ad parkstien
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:05

"okai" sagde djonn og fulgte usikkert efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:06

"Er du da bange for kirken?" spurgte hun drillende da hun bemærkede hans usikkerhed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:09

"naairjg (nej), jeg ville bare vide det fordi jeg vidst har en bekendt der ligget der" sagde djonn og løj igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:11

Hun nikkede og tav. Hun tænkte på sin søster der også snart ville ligge i den sorte jord på den kirkegård.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:13

"er du ok?" spurgte djonn da han så over på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:15

Hun rystede på hovedet "Det lige meget" svarede hun og så ned på sine fødder mens hun gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:20

"ok" sagde han kort og stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:23

HUn lod sig dumpe ned på en bænk og så tænksomt ud over parken. Hun så kort på ham drengen, men vendte så tilbage til parken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:25

"hvor kommer du fra?, du sagde jo du kun lige var flytted ind" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:28

"Et sted der hedder Albertslund... Har du boet her længe?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:31

"jeg flytter meget, og det er anden gang jeg bor her" sagde djonn for at snakke udenom
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:40

"Men har du boet her længe?" spurgte hun og så nu nysgerrigt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:43

"det kan man godt sige" sagde han og kiggede ned "jeg kender ikk rigtig noget, men området kan jeg squ næsten i hovedet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:47

Hun nikkede stille tilfreds med hans svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:47

"har du nået at møde nogen siden du kom?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:51

Hun nikkede "Nogle få... Det er utroligt hvem man kan møde i en skov, eller ved en sø med en flaske smirnoff i hånden" svarede hun med tanke for de to piger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 03:56

"jaah, det har du nok ret i" sagde han og blev lidt trist over at han ikk ku blive fuld, men vidste det ikk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 04:00

"Drikker du?" spurgte hun og så på ham. Der var mange der blev vildt forærget når hun drak, men hun var lige glad. De skulle jo ikke i gennem det hun skulle i gennem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 04:04

"jah, men jeg bliver næsten aldrig fuld" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vrede, råb og skænderier - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vrede, råb og skænderier   Vrede, råb og skænderier - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vrede, råb og skænderier
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: