Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 djonn gennem skoven

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 06:35

"jeg er altså ikke en morder!!" sagde djonn fast
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 08:29

Hun lo hånligt, "Haha, nårh nej..", sagde hun ironisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 03:58

"hvorfor er dhu sådan?" spurgte djonn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 10:19

Hun kiggede irriteret på ham, "Hvorfor skulle jeg ikke være sådan?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeTirs 01 Dec 2009, 09:17

"fordi jeg aldrig har dræbt nogen, og dhet er faktisk en rimelig hektisk beskyldelse at komme med der" sagde djonn som var blevet rimelig stødt over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeTirs 01 Dec 2009, 09:34

Hun kiggede åndsvagt på ham, "Okay.. Og det har du tænkt dig at jeg skal tro på?", spurgte hun irriteret. Hun var i et forfærdeligt humør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 01:19

"selvfølgelig!" sagde han og var ved at blive en smule sur
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 05:28

Han fnøs, "Okay", sagde hun og følte sig egentlig lidt snobbet, *Hvorfor er jeg sådan her? .. Han er jo egentlig en af de første vampyrer der ikke æder mig..* Hun sukkede irriteret over sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 06:06

"tror du mig?" spurte djonn forsigtigt, efter lidt tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 06:22

Hun trak på skuldrene, "Jeg stoler ikke på vampyrer længere.. Jeg har gjort det mange gange, og jeg er træt af alt den smerte - både af bid, men også af tab", hun sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 06:43

"ok så" sagde han let bedrøvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeTors 03 Dec 2009, 04:20

"Undskyld..", sagde hun efter hun havde taget sig sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeTors 03 Dec 2009, 04:48

"dhet går nok" sagde djonn og sparkede forsigtigt til en sten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeTors 03 Dec 2009, 07:07

Hun trak vejret tungt, og sukkede.
Hun tog sit hår over til den ene skulder, og nussede det frosigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeTors 03 Dec 2009, 08:47

Djonn tog endnu en slurk vodka
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeFre 04 Dec 2009, 01:31

Hun kiggede igen på flasken, og løftede et øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeFre 04 Dec 2009, 02:48

"har du lyst til en slurk?" spurgte han forsigtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 01:48

Han rystede på hovedet, "Nej tak.. jeg har set hvad det gør ved folk", sagde hun i en lettere irriteret tone, men alligevel blidt.
Hun havde aldrig i sit liv drukket alkohol, og havde heller ikke intention til at gøre det, da hun havde betragtet mange mennesker, der havde dummet sig og mistede hele deres liv, på én aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 01:52

"dhet er altså ikke alle der bliver fulde" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 01:56

"Det er ikke nødvendigvis dét at blive fuld, men det ødelægger også kroppen og ens sanser.. Det er gift.", sagde hun og holdte stadig den samme tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 02:15

"ikke hvis man er vampyr, bette ven" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 03:03

"du skal ikke bette ven mig!", sagde hun små-irriteret.
"Men det kan jo godt være at det ødelægger min krop - jeg er engel, jeg skal være ren!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 03:29

"undskyld undskyld" sagde djonn med en lille smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 07:22

Hun kneb øjnene sammen og kiggede på ham, "Hvad smiler du af?", hun kunne ikke selv lade være med at smile lidt, men prøvede at være alvorlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 08:06

Djonn stoppede øjeblikkeligt med at smile, og sagde " jeg smiler ikke"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





djonn gennem skoven - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
djonn gennem skoven
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» en tur i skoven ?
» I skoven..
» En tur i skoven
» Gå tur i skoven.
» Her i skoven...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: