Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 djonn gennem skoven

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:02

"hvad?" spurgte djonn overrasked over tone skifted
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:02

Evelyn rynkede panden, "Bare..undskyld..", sagde hun og vendte sig om for at gå igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:04

"HEY, hva mener du?" spurgte djonn og flugte efter hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:07

"Ved du ikke hvad undskyld betyder?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:08

"hvad undskylder du?? det ok at sige sin mening" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:14

"Jeg.. men jeg er en engel.. jeg har sagt meget grimme ord, og det må jeg ikke.. ", sagde hun lavt, med et lille snær af irritation.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:16

"altså jeg har ingen grimme ord hørt" sagde djonn for at vise at han ikke ville sige det til nogen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:19

Hun lo kort, "Godt", sagde hun og forstod hentydningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:21

"du jo en engel... ... så må du vel være død" sagde han lidt trist, og tog en slurk af sin vodka som han helt havde glemt han havde, indtil nu altså
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:23

Evelyn spærrede øjnene op.. Sådan havde hun aldrig tænkt på det før..
"ne..-nej..", hun rystede på hovedet, "det er jeg da ikke", hun kiggede mistroisk på ham, og så ned på hans flaske.

//Logger nu^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:26

//fint fint, burde jeg ogs, håber vi kan skrives imorn'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:32

//Så skal du komme på inden 15.00, for ellers så er jeg tager til sønderjylland, og er væk hele weekenden x///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:34

//hva med fredag, får først fri kl 3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 21:24

//Jamen jeg er jo i Sønderjylland?, og jeg kan ikke komme på nettet dernede, fordi vi er i sommerhus i; - vi må jo bare vente til søndag så..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 04:50

//ok så//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 03:00

//Svarer du på det Evelyn skrev?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 07:52

"bliver man ikke først en engle når man dør??" spurgte djonn som altid havde troet det var sådan man gjorde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 00:53

Hun kiggede på hans ansigt, "Nej?", hun lo kort og blidt - ikke hånligt - "eller.. nogen gør, men det er kun hvis de har gjort noget meget specielt i løbet af deres liv", hun smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 01:23

"så blir jeg da i hvert fald ikke en" sagde djonn og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 01:30

"Det ved du da ikke.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 01:50

"jeg drikker blod" sagde han kort og stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 01:53

Hun løftede et øjenbryn, "Det ved jeg da godt..", hun smilte svagt, "Men det er ikke den måde godt/dårlig jeg mener.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 01:59

"udover det tror jeg ikk jeg har gjort noget galt, jo jeg er ikke kommet i kirke siden min familie døde" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 02:00

"Du behøves ikke at gå i kirke, for at komme i Himmelen.."; sagde hun lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 02:07

"men troen er vel vigtig" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





djonn gennem skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
djonn gennem skoven
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» en tur i skoven ?
» I skoven..
» En tur i skoven
» Gå tur i skoven.
» Her i skoven...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: