Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 djonn gennem skoven

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 07:59

"Fordi i alle sammen tror i kan hønse rundt med engle og elverer og hvad ved jeg.. I tror i er meget bedere end os.., det er så skide-irriterende!", sagde hun surt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:06

"altså du er en af de første engle jeg møder" sagde han "og du er vidst rimelig fordomsfuld"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:09

"Det kan godt være.. men måske er det fordi at du ikke er en af de første vampyrer jeg møder?", sagde hun irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:11

"og jeg vil lige pointere at jeg ikke syntes jeg er bedre end nogen anden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:12

"Ja, nemlig.. så jeg er ikke fordomsfuld, jeg er bare ærlig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:15

"øhh, jo" sagde han "for det er ikk rigtigt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:16

Evelyn rullede med øjnene, og begyndte at gå..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:17

"hva det galt med dig" spurgte djonn og fulgte efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:20

"Hvad der er galt?!", spurgte hun irriteret, "det der er galt er at alle vampyrer er ens!", nærmest råbte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:24

djonn afvidste hende ved at sige "løgn"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:27

"selvfølgelig er det løgn for dig! Det er jo ikke dig det går ud over vel?! Nej, det er ikke dig der bliver bidt af den samme vampyr 2 gange, fordi i er så fåcking tiltrækkende med jeres dufte og markerede kæber!", råbte hun lige i hovedet på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:29

"hvaaaa, er du stadig forelsked??" spuggte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:32

Evelyn kiggede totalt-forvirret på ham, "Hvad?", hun råbte ikke længere.. tværtimod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:33

"ham der bed dig..." sagde han "der må have været noget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:35

"Hvad mener du?", hun stoppede op, vendte sig om og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:38

"du må da have været forelsked i ham" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:40

Evelyn tabte kæben, og stirrede bare på ham, "Neij?!", *Hvad fanden tror han om mig?!*, "Hvordan kan du tro at jeg kan være forelsket i en.. en.. MORDER?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:43

"Vampyr og morder er ikke det samme" sagde djonn hårdt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:46

"Nå.. jamen hvordan kan det så være at vampyrer dræber?", spurgte hun pissed-off, "Morderer plejer som regel at dræbe?!", sagde hun hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:49

"vampyre dræber ikk nødvendigvis, vi stjæler bare lidt..." sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:50

"Stjæler bare lidt?", fnøs hun, "Man skulle ikke tro at du er blevet bidt!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:53

"men det er jeg, og det gør squ da ikke særlig ondt" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:54

Hun fnøs igen, "Nårhnej..", hun vendte sig om og begyndte at gå igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:57

"og du ved vel godt hvor tit man har lyst til at gøre selvmord?" spurgte djonn " MEN MAN KAN IKKE" fortsatte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:59

"Og det er måske mit problem?!", Evelyn var meget hårdere end hun plejede, *Hvorfor er jeg sådan her..*
Hun tog en dyb indånding, "undskyld.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





djonn gennem skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
djonn gennem skoven
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Her i skoven...
» Ulve i skoven
» en tur i skoven ?
» I skoven..
» En tur i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: