Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Næsten fyldt.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:07

Han kiggede over på en menneske pige som gik ud på toilettet, "Tja hvis ikke at jeg forvandler mig" sagde han og sukkede roligt dog var det ikke et trist suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:10

Hun så på ham med et løftet øjenbryn. "Hvad mener du med det?" Spurgte hun ham nysgerrigt.
Måske var det hans evne eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:13

Han holdte en finger for munden, "Ingen ting" sadge han og kiggede så ned på hendes ben men derefter hendes hals hvor en halskæde kærtegnede den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:17

Hun bed sig i underlæben.
"Hvorfor ser du sådan på mig?" Spurgte hun og så forvirret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:20

Et roligt og måske lidt lige gyldigt blik kom frem men forsvandt da et smil kom på hans læber, "jeg kigger bare på personen jeg snakker med" sagde han og lagde den ene arm på bardisken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:22

"Du gloede på min hals" Sagde hun roligt og smilede.
Hun rejste sig op og begyndte stille at mase sig igennem de dansende mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:34

Han sukkede og kiggede bare efter hende imens hun gik.
'endnu en* sagde han så lavt at kun ham selv kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:35

Hun så kort på ham og smilede.
Han kunne ikke gøre for det sikkert. Han var jo vampyr og de plejede at spise engle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:38

//Var du ikke gået//?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:40

/Hun gik igennem menneskerne og stoppede op. Fik ikke skrevet det/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:41

/Okay//

Han gik over mod hende i tunge skridt, og begyndte bare at kigge ned på hende, da han var højere end hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:47

Hun så op på ham og smilede svagt.
*Han er ret køn* Tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:49

Han smilte og begyndte at steppe med foden til musikken, imens han sende et smil til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:51

"Hvad vil du?" Spurgte hun og smilede.
Hun skulle tage sig sammen for ikke at grine lidt af han steppede med foden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:54

Han kiggede og kunne mærke hendes grinerie og grinede så lidt selv imens han stoppede med at steppe.
"Tja jeg overvejer at gå" sagde han og kiggede mod udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:55

"Hvorfor det?" Spurgte hun nysgerrigt.
"Har du da været her længe inden jeg kom?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 06:58

Han grinede lidt, "tja er altid her, hvis du mangler at snakke med mig er jeg altid herinde næsten " sadge han og smilede derefter.
Han gik et skridt tilbage og forsvandt i menneske mængden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 07:01

Kala smilede og gik ud af klubben.
Hun stod lidt udenfor og så sig bare omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 07:14

Donnie dukkede op bag hende, "bøh" hviskede han ind i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 07:18

Hun hvinede kort pga. at han forskrækkede hende. Hun fik et lille chok.
"Hvad laver du her ude?" Spurgte hun og så op på himlen. Hun håbede at støvregnen ville holde op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 07:21

Han grinte lidt og kiggede så direkte på hende, "har det sjovt" sagde han og smilede et lumsk smil, imens han begyndte at gå rundt om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 07:23

Hun fulgte ham med blikket.
"Hvordan sjovt?" Spurgte hun og løftede et øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 07:31

Han bøjede sig lidt frem men havde stadig øjnene på hende, "tja det jo så min hemmelighed" sagde han med et lumsk smil og rettede sig lidt efter op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 07:34

Hun så sig omkring for at sikre sig der ikke hvor nogen mennesker omkring dem.
"Vil du ikke fortælle mig den?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 07:37

Han tog hænderne ned i lommerne og rystede så på hoved, "nej ikke rigtig" sagde han med en kølig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Næsten fyldt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Næsten fyldt.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» En aften fyldt med.. - Kellan...
» Som altid fyldt - Akuma
» en skov der er fyldt med skygger - Zoie
» Fyldt op som altid(Arish-privat)
» Øde og næsten tom (Procella)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: