Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Næsten fyldt.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 07:45

"Hvorfor ikke det?" Spurgte hun bedende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 07:46

Han kiggede forbavset på hende, "tja for ellers ville jeg miste min...min øhm" han tav.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 07:51

"Din hvad?" Spurgte hun og smilede stort.
Det virkede ret interessant det han ville miste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 07:55

Han smilte lidt og gik så ind i en skygge, for at der var mere mørkt.
"Du kunne lide at vide det var" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 07:56

Hun nikkede og slog sine vinger ud.
"men hvis du ikke vil fortælle mig det flyver jeg da bare min vej" grinede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:01

Han nikkede, og sagde så, "HVis du tillader må du da" sagde han og kiggede overrasked på hendes vinger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:02

Hun grinede lidt af hans overraskede blik.
"Hvad er det? Har du aldrig set vinger før?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:05

Han smilte men nikkede så, han begyndte igen at gå rundt om hende med et studerende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:07

"Hvad er det med dig? Hvorfor ser du sådan på mig" Spurgte hun.
Hun spændte ubevidst sine muskler og gjorde klar til at lette hvis det blev nødvendigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:10

Han smilte svagt og begyndte at løbe ud i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:12

Hun så efter ham. Forvirret over at han løb. Hvorfor i al verden gjorde han dog det. Hun begyndte at få bange anelser og så sig omkring for at sikre sig at der ingen mennesker var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:15

Han blev ved med at løbe og stoppede og ude ved udkanten af parken i byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:17

Hun sukkede og fik vinden til at blæse lidt hurtigere, da det ville gøre det nemmere for hende at flyve så.
Hurtigt og elegang fløj hun længere og længere op i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:19

Han kiggede op i luften efter Kala.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:22

Hun fløj lidt rundt oppe i luften og gjorde vinden kraftigere for at kunne flyve hurtigere. Hun var nødt til att øve sig tit. Også selvom hun var i sit festtøj, som i aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:28

En due kom flyvende ved siden af hende den var hvid og havde en glans over sig, den dykkede ned og satte sig ved det træ Donnie lige havde stået ved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:31

Hun havde kun kort set duen og det var ikke ualmindeligt at hun stødte på fugle. Snare tvært imod. Nogen gange kunne det ske at hun var lige ved at flyve ind i nogen, men hun prøvede at undgå det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:34

Duen var pluselig væk og det sted den sad kom Donnie til syne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:36

Hun landede et stykke fra Donnie uden at have set ham. Hun så sig lidt omrking og trak vingerne ind til sig, så de forsvandt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:39

Han gik hen mod hende og smilede så svagt uden at hun så på hende, han gik tættere op af hende så han virkelig kunne dufte hendes smukke duft, "her" hviskede han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:40

Hun fik et lille chok og så overrasket på Donnie. Hun havde overhovedte ikke lagt mærke til hans lugt. Bandede sig selv væk inden i sig selv. Hun krydsede fingre for at han ikke gjorde hende noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:44

"Overraskelse" sagde han med et lumsk blik og kig så tættere endnu på hende, imens han kiggede hende i øjnene.
Hans øjne lyste i natten og det ville kunne ses med det samme at de var Metalgrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:45

Hun bed sig blidt i undrlæben og så ham i øjnene. Hendes grønne øjne var helt klare og blev næsten fremhævet af mørket.
"Hvad vil du mig?" Spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:47

Han fjernede noget hår fra hendes ansigt, og smilede så.
"Tja hvad vil du mig" sagde han sprøgernde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:49

"Det er dig som overrasker mig hele tiden, så det må være dig der vil mig noget" Sagde hun en smule irriteret og slog sine vinger vredt ud.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Næsten fyldt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Næsten fyldt.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» En aften fyldt med.. - Kellan...
» Som altid fyldt - Akuma
» en skov der er fyldt med skygger - Zoie
» Fyldt op som altid(Arish-privat)
» Øde og næsten tom (Procella)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: