Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Næsten fyldt.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:51

Han grinede, "det er dig der føljer efter mig" sagde han roligt, "men jeg må gå" sagde han og løb længere ind i skoven og forsvandt.

//skal logge :( //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:52

Hun så efter ham og trak på skulderne.

/Skal oss logge. Skrives senere xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 08:06

Han kom underligt kom tilbage efter lidt tid, med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 19:20

Hun så forvirret på ham.
"Hvad laver du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 22:37

"Jeg ved det faktisk ikke" sagde han og grinte lidt af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 03:24

Hun smilede.
"Sikker på du ikke følger efter mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 03:39

Han gik hen mod hende så han stod tæt op af hende, og tog så hendes hage, "Jeg er helt sikker" sagde han bestemt og slap så hendes hage igen med et ligegyldigt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 03:41

Hun så op på ham og smilede bare blidt.
"Yeah, right" Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 04:09

Han smilede og kiggede så lidt på hende, "du leger med skæbnen Kala" sagde han roligt men med en glød i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 04:11

"Det gør du skam også selv, Donnie" Sagde hun og smilede blidt.
Hun så ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 04:34

Han smilte stort, "det ved jeg" sagde han bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 05:21

"Hvordan leger man med skæbenen?" Spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 01:36

Han grinte højt og så så på hende, "Tja" han gik rundt om hende, og stoppede så bag hende, "din aura i baren var bange men nu er den mere rolig" han holdte en pause, "hvis jeg var dig eller en engel ville det her være her jeg ville være mest bange" hviskede han i hendes øre imens han stod 4 cm fra hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 01:40

Hun smilede blidt.
"Måske, men jeg er god til at berolige mig selv" Mumlede hun lavt. "Desuden kan jeg hurtigt flygte"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 01:47

Han grinte lidt og duftede så til hende, "Tja det nemt at følge med" sagde han og pustede roligt ud, hans ånde var kold, koldere end nattens vind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 01:49

Hun fik lidt gåsehud, men den forsvandt hurtigt.
"Ville du løbe eller flyve?" Spurgte hun hviskende. Det var ret usandsynligt han kunne lfyve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 01:51

"Hm hvorfor skulle jeg nogen af delene" sagde han med en hvislende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 01:52

"Hvad mener du med det?" Spurgte hun lavt. Det var lige før hun ikke selv kunne høre hun sagde noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 01:53

Han var gået lidt væk fra hende, "Hvor spørger du om vi skal flyve eller løbe" sagde han sprøgernde for at gentag sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 01:55

"Jeg sagde jeg nemt ville kunne flygte og så sagde du at du nemt kunne følge med" Sagde hun.
Hun turde ikke rigtig kigge på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 01:57

Smilte bag hende, "Tja" sagde han og gik langsomt op siden af hende imens han kiggede roligt på hendes hals, "Jeg kan følge med hvis du flyver svømmer eller løber" sagde han og lod en finger køre ned af hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 01:59

"Hvordan det?" Spurgte hun. Hun var nødt til at vide det. Det virkede bare så usandsynligt at han kunne det. Han var jo ikke lige så let, som hende det vidste hun godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 02:03

Han havde lagt hoved på skrå imens han havde set fantaseret på hans hals, dog rettede han blikket mod hendes øjne og kiggede på hende, "Det jo min lille hemmelighed" sagde han og smilte stort så hans tænder kom til syne forførste gang i lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 02:04

Det gøs i hende da hun så hans tænder. De så ret skarpe ud.
"Og du vil ikke fortælle mig den?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 02:09

Han smilede og sagde så, "har jeg en grund" han smilte sådan et umenneskeligt smil som om at satan var i hans blik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Næsten fyldt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten fyldt.   Næsten fyldt. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Næsten fyldt.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» En aften fyldt med.. - Kellan...
» Som altid fyldt - Akuma
» en skov der er fyldt med skygger - Zoie
» Fyldt op som altid(Arish-privat)
» Øde og næsten tom (Procella)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: