Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På vej hjem.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 10:20

Pierce blev stående halvt ude af døren og bed sig lidt i læben. Han fik et chok og slap døren som så gik i bag dem. Han lukkede sine øjne og lagde meget forsigtigt sine arme omkring Austin. "Okay" Han bed sig i læben og vidste ikke om det var den rigtige ting han havde gjort, men gjort var gjort og han fortrød det ikke. "H-Hvorfor?" Han så forvirret op på Austin. Hvorfor ville han dog bekymre sig om en som Pierce? Han havde ingen grund til det da de overhovedet ikke kendte hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 10:27

Austin turde ikke slippe ham i skræk for at han bare løb, han så ned på ham "Fordi jeg ikke kan klare tanken om at du går rundt uden hjem og hvert enestre øjeblik kan blive bidt .. Tanken om at du mulighvis kan dø .. det smerter mit hjerte" sagde han så og så ham i øjnene uden at smile, da det gjore ham dårligt tilpas at Pierce havde det som han havde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 10:32

Pierce forblev bare roligt i hans arme og han lagde forsigtigt sit hovede mod hans brystkasse. Han lyttede til hvad han sagde og bed sig i læben. Han kunne ikke forstå hvorfor det gjorde ondt på ham at Pierce havde det sådan. Han havde haft det såden de sidste 5 år og han havde ikke klaget over det "Hvordan ville du så reagere hvis jeg fortalte det jeg har levet sådan i de sidste 5 år?" Han så forsigtigt op på ham og anede ikke hvad han skulle gøre.


Sidst rettet af Pierce Søn 26 Dec 2010, 06:43, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 10:36

Austin så på ham "Jeg ville ikke kunne forstå hvorfor ingen havde taget dig til sig .. Hvordan folk kunne ignorerre at du sad alene på gaden .. " sagde han så i et trist smil "Være glad for at du endnu ikke var blevet pshykisk syg og endnu ikke var død" sagde han så og slap ham stille "Lad os gå ind igen" sagde han så og tog hans hånd. Han trak ham stille med ind i lejligheden og slap ham først da han havde lukket døren og låst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 10:41

Pierce så på ham og bed sig i læben. Han så ned og trak på skulderne. Måske var han sindsyg, måske var det her ikke virkelighed? Han så op på Austin "Jeg er ikke bange for døden. Jeg har været tæt på den for mange gange så den skræmmer mig ikke mere" Han strøg noget hår ud af sine øjne og trådte et lille skridt væk fra ham da han blev sluppet. Han nikkede så stille og blev hevet med ind i hans lejlighed. Han lagde hovedet på skrå "Er du bange for jeg stikker af?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 10:47

Austin så på ham og nikkede "Du har allerede stukket af en gang" sagde han så og så på ham "Jeg vil ikke have det sker igen .." sagde han og smilede svagt "Desuden .. Hvis du stak af og døde, ville jeg nok savne dig" sagde han så og gik ud i køkkenet hvor han havde lagt sit kamera. Han kom tilbage til ham igen "I øvrigt, Må jeg godt tage nogle billeder af dig?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 10:55

Pierce så på ham og rødmede vildt. han så ned på sine fødder og opdagede han stadig havde sko på. Han bøjede sig ned men stivnede da han hørte hvad den anden sagde. Han så forsigtigt op på Austin "Mener du det?" Han tog så sine støvler af og rettede sig op. Han så efter ham da han gik ud i køkkenet men blev stående hvor han var. "H-Hvorfor?" Han rødmede vildt og bed sig i læben. Hvis han sagde det var fordi han var køn vidste han at han løj fordi han var alt andet end køn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:00

Austin smilede og nikkede "Ja da, ellers havde jeg ikke sagt det" sagde han så og tændte kameraet "Du har et rigtig kønt og centererende ansigt" sagde han så og smilede "Lad mig tage nogle billeder af dig i stuen" sagde han så og gik ind i stuen og fjernede lidt rod så den hvide sofa var rydelig. Han synes selv at Pierce var smuk også selvom han var lidt for tynd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:04

Pierce så forvirret på ham og anede ikke hvorfor Austin dog ville komme til at savne ham "Hvorfor?" Han lagde hovedet på skrå og så forvirret op på manden foran ham. Han rødmede vildt og så ned. Han anede ikke hvad han skulle gøre men fulgte efter Austin ind i stuen. Han blågrønne øjne gled over hans stue og han smilede stille. Han anede virkelig ikke hvad han skulle gøre og kunne ikke forstå hvorfor Austin ville have billeder af ham "Jeg er jo ikke køn eller noget så hvorfor vil du dog have billeder af mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:12

Austin så på ham "Fordi du fortjener at leve og smukke mennesker som dig skal leve" sagde han så og så på ham med et smil "Du er køn .. Sæt dig i sofaen" sagde han så og indstillede kameraet til det rigtige. Han vidste godt at lige meget hvor mange gange han fortalte ham at han var køn, ville han nok ikke give ham ret. Men han skiftede altså ikke Austins menneing.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:17

Pierce så på ham og lagde hovedet på skrå før han rødmede vildt. Han så væk og sagde ikke noget. Han anede nemlig ikke hvad han skulle sige. Han rystede på hovedet til kommentaren om han var køn "Det er jeg ikke og det bliver jeg aldrig" Han gjorde dog som han fik besked på og satte sig i hjørnet af sofaen. Han trak sine ben op til sig og lagde armene om dem. Han anede ikke hvad han skulle gøre, "Hvad vil du have jeg skal gøre?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:21

Austin tænkte lidt og overvejde om han kunne tillade sig det, men rystede svagt på hoevdet "Du ville ikke bryde dig om det, Så jeg nøjes bare med at tage nogle rolige billeder, sæt dig lidt mere åbent så man kan se dig" sagde han så og satte kameraet mod sit øje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:29

Pierce så på ham og lagde hovedet på skrå. Han var nysgerrig og han ville gerne vide hvad han mente "Hvad mener du med jeg ikke vil bryde mig om det?" Han lod sine ben glide ned på gulvet og lænte sig så tilbage og smed benene op i sofaen mens han lagde sig mod armstøtten og så op på Austin. Han anede ikke hvordan han skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:40

Austin rystede på hovedet "Det er lige meget .." sagde han så stille og smilede lidt, Han tog et billede og så på ham. Han vidste at Pierce ville blive små skræmt hvis han fik hans tanker af vide. Han betragtede Pierce som han lå der og overvejede hvordan han ville havde ham til at ligge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:44

Pierce så på ham og bed sig i læben før han smilede et stille smil "Jamen... Jeg vil enormt gerne vide det" Han lå stille og ventede på at Austin skulle tage billedet. Han vendte sig om på maven og lå med hans skinneben i vejret. Han stirrede bare på Austin og ventede på at han skulle fortælle ham hvordan han skulle lægge sig denne gang. Han lod sine øjne glide i og han lå bare og slappede af. Det var rart at være indendørs og han følte sig okay tryg her hos Austin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:47

Austin rystede på hovedet "Du stikker bare af igen .." sagde han så og sukkede. Han tog endnu et billede og gjore tegn med hånden at han skulle sætte sig op nu "Jeg vil ikke have du stikker af igen .." sagde han stille og indstillede igen kameraet. Han tænkte lidt og hans hjerne arbejde på fuldkøre da alle ideerne kom frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:51

Pierce så på ham og gav ham et sæt uimodståelige hundeøjne "Please... Hvis jeg lover jeg ikke stikker af" Han holdt stille da han kunne mærke blitzen selvom han havde lukket øjne. Han skubbede sig langsomt op at sidde og anede ikke hvordan han skulle sidde så han sad bare normalt. "Det gør jeg ikke. Underligt nok stoler jeg på dig Austin"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:55

Austin nikkede så og bed sig svagt i læben "Tænkte bare .. " begyndte han så og lod kameraet hænge om hans hals i to sekunder "Om du ville have noget imod .. nøgen billeder? Du ved ikke så man ser noget, Men .. Du behøver ikke, tænkte bare .. " sagde han og fortrød han sagde det, nu lød han sikkert rigtig pervers. Men det var han slet ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:58

Pierce så på ham og et sødt og dejligt smil gled hen over hans læber. Han lyttede til det han sagde og kunne ikke forstå hvorfor han var så nervøs? Han rødmede vildt og bed sig i læben før han så ned på sit skød. Han så forsigtigt op på Austin igen "V-Vil der være andre end dig og mig der kommer til at se billederne?" Han lod endnu engang sin underlæbe blive fanget mellem hans tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:02

Austin rystede svagt på sit hovedet "Nej, Det ville kun være billeder vi to ser" sagde han så og så ham i øjnene. Han fik en svag rød farve i kinderne ved tanken om at han måske fik lov at tage nøgen billeder af ham. Han bed sig i inderlæben og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:09

Pierce så op på ham og bed sig så stille i læben. Han nikkede stille før han rejste sig op og han tog sit tørklæde af, efterfulgt af hans sorte uldhue. Han havde et sort læderhalsbånd omkring hans hals. Han hev så langsomt hans mørkerøde tanktop af og en lille lyseblå navlepiercing kom frem. Han bed sig i læben og så ned. Hans kinder helt røde. Han hev så sine bukser af efterfulgt af hans boksershorts. Han satte sig ned og gjorde sådan at Austin ikke kunne se hans privatere dele. Det eneste han havde på var sine læderhandser og hans læderhalsbånd. Han hev sine handsker af og så op på Austin "V-Vil du have jeg skal smide det her ogsså?" Han lagde fingerne mod sit hunde halsbånd. Han var spinkel og alt for tynd. Hans hud var en mælkehvid, silkeblød porcelænshud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:15

Austin kiggede på ham, men ikke så det virkede perverst, han betragtede ham mere " .. Behold det bare" sagde han så og tog kameraet op til øjet. Han kunne godt mærke at han næsten blev helt tiltrukket af Pierces nøgne krop. Han sank "Du bestemmer selv hvor meget du vil vise og hvordan du vil side eller ligge" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:18

Pierce så på ham og rødmede vildt. Han anede ikke hvorfor han havde smidt tøjet overfor en totalt fremmet. "Okay" Han smilede stille og lagde sig så ned på ryggen dog med ryggen vendt en smule væk fra kameraet så man ikke kunne så noget. Han lagde forsigtigt sin ene arm omkring sin talje og lod sine øjne glide han på Austin. "Jeg vil stadig gerne have dine råd, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre." Han rødmede en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:21

Austin nikkede "Det er godt det der" sagde han så og tog et billede "prøv at ligge dig på siden med benet bøjet så du skjuler .. dig" sagde han så og vidste ikke lige hvad han skulle kalde det. Han prøvede at lade være med at kigge på ham hele tiden og koncentrerre sig om at tage billeder, selvom han rystede lidt i hænderne fordi det gjore ham små nervøs at han var nøgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:26

Pierce lå stille mens Austin tog billede. Han anede ikke hvorfor han gjorde det her men han havde faktisk ikke noget imod det. Han nikkede stille og lagde sig som Austin gerne ville have ham til. Denne gang så han ind i kameraet med et ret sensuelt blik uden han selv lagde mærke til det. Det var ikke et billigt blik, det var et sensuelt men et blik der sgade han ikke var billig og det var han heller ikke. Han lagde sig så ned på maven og skubbede sig op så kun hans overarme hvilede mod sofaen men hans mave og underkrop hvilede dog også mod sofaen men resten af ham kunne sagtens se.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På vej hjem.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.    På vej hjem.  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På vej hjem.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» I fie's hjem
» På vej hjem...
» på vej hjem
» På vej hjem..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: