Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 03:45

Dato : 9. November
Årstid : Vinter
Dag : Fredag
Vejr : Overskyet, men enkelte steder skinner solen
Sted : På gaden midt på Markeds pladsen
Tid : 13.00
Omgivelser : En masse mennesker

Varyl kom rolig og elegant gående ned af gaden som førte ind og igennem den lange markeds plads som lå her. Hun så sig nysgerrigt omkring, men takkede dog rolig og pænt nej hvis der var nogle handlere der tilbød hende noget, og endna selvom prisen var blevet dobblet halvt ned, takkede hun stadig pænt nej og sendte dem et blidt smil. Hun så ikke nogen grund til at købe noget, hun ikke havde brug for, hun ignoerede dog igen nogle af menneksernes blikke som kunne fakle på hendes spidse øre og Varyl bevægede sig roligt videre og så kort op på den overskyede himmel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 03:51

Abby stod ved en bod der solgte knive, og vejede en lille sølvkniv i hånden.
Hun lagde ikke mærke til elveren da hun var optaget af overvejelserne,
om hun skulle købe kniven eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 03:57

Pandora gik rundt og kiggede på de forskellige boder.
Hun havde en kappe på for at der ehk' skulle ske noget vis hun nu skulle komme i kontakt med noget sollys.
Noget af hende's røde hår hang ud fra kappen's hætte.


Sidst rettet af Pandora Tors 12 Nov 2009, 03:59, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 03:58

Varyl så kort på pigen som vejede en kniv i hånden, det hende dog ikke til at gå i panik.
Varyl var stadig helt rolig, og så sig kort omkring, var det nomalt at sælge knive og våben til sådan en ung kvinde, hun så tilbage på pigen og kunne godt fornæmme og se at pigen ikkevar et helt normalt menneske, men dog ikk nogen af racerne, Varyl blev stående lidt og så på pigen, men bevægede sig roligt videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:00

Abby kørte langsom en finger over eggen på kniven for at se hvor skarb den var.
Den var meget skarb! Den skar hul på hendes finger og en lille dråpe blod faldt til jorden.
Hun puttede fingeren i munden og suttede blodet væk. Den var så skarb at den skar uden smerte...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:02

Gabriel sad udenforen lille bod med okult ting.
Han havde selv fået den sat op med hjælp fra en af dem på Akadameiet.
Hans ansigt var skjult i skyggen fra den lille persenningen,
Øjne lørte langsomt rundt og så alle så han kunne se hvem der hvem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:05

Pandora gik forbi den bod hvor Gabriel stod.
Hun vendte sig hurtigt og så op på ham.
*Arg Crap endnu en dusørjæger* Tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:05

Varyl mærkede svagt tilstedeværelsen af en vampyr og hun kunne godt mærke at hun ikke følte sig så rolig mere, hun følte sig omringet, af nogen som var besat af at dræbe hvis de kunne komme til det. Hun fik kort øje på en ung mand som sad og kiggede ud på gaden,hun så hurtigt væk fra ham, da han heller ikke så helt almindelig ud og hun strøg håret ned foran ørene for at skjule dem og hun gik videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:07

Abby lagde kniven fra sig da hun i forvejen havde nok. Hun så sig om og fik øje på en anden intresant bod(Gabriels bod), og satte kursen mod den.
Hun mærkede blikket men tog sig ikke af det. Hun fiki mange blikke på grund af den lange jakke hun bar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:09

Gabriels nøddebrune øjne rettede sig hurtigt mod skikkelsen i kappen.
Han klemte hurtigt øjne sammen.
*Forbandet også* Tænkte han og rettede sig lidt op.
Hurtigt høret han skridtene og han vendte hovedet der hen.
Endnu en Dusørjægere... Godt nok...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:09

Pandora kiggede kort til siden, og så at Abby gik mod hende.
*Arg ehk' hende igen. Jeg skulle have dræbt hende da jeg havde chancen* Tænkte hun og kom til at hvæse men meget stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:11

Varyl stoppede med at gå og fik set sig tilbage på de to som hun havde en ide om var dusørjægere(Gabriel og Abby)
Hun bed sig svagt i læben og der kom et svagt vindstød som fik hendes hår til at løfte sig lidt, men man kunne kun se hendes spidse øre hvis man så godt efter og Varyl mærkede at vampyren kom nærmere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:13

Gabriel Drejede hovedet mod den underlige lyd.
*Hvor pokker kom det fra?* Tænkte han og kiggede på skikkelsen i kappen igen.
Damen i boden kiggede også på dem alle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:14

*Ups* Hun kiggede på alle de øjne der var rettet mod hende.
Hun kiggede bare surt på dem, hun kiggede op på Gabriel og spærrede øjnene op.
Hun vidste han var dusørjæger, hun vidste det bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:15

Hun løftede hovedet ved hvæsenen, og genkendte hurtigt vampyren ud af mængten.
*Dig igen?* tænkte hun vantro og kneb vredt øjnene sammen.
Hun lod som om alt var fint, og smilede svagt til ham der sad ved boden. Da hun så på ham fornæmmede hun at han heller ikke bare var et nomalt menneske. *En anden dusørjæger? skønt!* tænkte hun lettere overrasket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:17

Varyl stod helt stille og så skifte vis på dem alle tre, hvis de ville slås ville hun automatisk bryde ind
Hun kunne ikke fordrage at nogen sloges, hun så ikke nogen grund til denne strid som kørte imellem alle racerne, men sådan var det nu og hun sukkede og lagde håret på sine øre igen og så kort over på dusørjægerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:17

Hun kiggede hurtigt over på Abby, og kiggede surt på hende.
*Skønt så er vi alle jo samlet*
Hun smilte let og kiggede på Gabriel igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:18

Damen der var trænet Dusørjægere, kiggede på dem alle og bandede og svovlede at dem på Spansk.
Gabriel sukkede.
"Hun vil ikke have nogle skal slås her" sagde han og kiggede på dem alle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:22

Abby nikkede lidt. Hun kastede et enkelt blik over skuldreren og fik nu øje på elvern.
*Hold da helt kæft!* tænkte hun overrasket over antalet af væsner der fandtes på derher sted.
Hun bannede vred med hænderne(Tegnsporg) og kastede endnu et blik på vampyren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:24

Gabriel tog et bælte hvor der hang et sværd.
Han sagde til damen noget på spansk og tog noget mere udstyr frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:25

//Skal spis//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:25

Hun kiggede hen på Abby og smilte et kort smil.
''Hyggeligt at møde diiq igen''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:28

Varyl gik lidt tættere på og bed sig tænkende i læben før hun sagde noget
"Jeg kunne også godt blive fri for at i skulle begynde at slås, ellers vil jeg automatisk blande mig, selvom det ikke ligger til min natur at slås" sagde Varyl roligt, når man tænkte på at hun stod ved tre af sine fjender, nemlig en vampyr og to dusørjægere og hun så kort over på vampyren

//Skal også spise//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:30

"Så i kender hinanden?" Spurgte han med et lille grin.
Han stoppede en underlig pistol i lommen og nogle magasiner i den anden.
Damen nikkede til det Waryl sagde og smilte bare lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 04:33

Hun så over på Varyl og smilte svagt.
Hun kiggede så over på Gabriel, og smilte lidt.
''Jep, jeg kom til at bide hende fordi hun ville dræbe miiq''
Hun nikkede over til Abby.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til   En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En helt almindelig dag, men dog intet at tage mig til
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En helt almindelig dag - Cornelius
» Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D
» En helt almindelig tur i skoven. [Åbent Emne]
» En hel almindelig dag. - Tortilla
» En Almindelig Overnaturlig Dag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: