Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I en gyde.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 09:33

HUn smed sig bagover i sengen, "Kalder du det en blød side, det for min egen gavns skuld"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 09:37

Varyl rystede bare på hovedet og rejste sig fra stolen
"Hvis du ikke selv vil se din bløde side, så for du meget svært ved at finde dig til rette, for de fleste som bor her tager ikk særlig godt imod folk som ikk er venlige og jeg har set hvor det ender henne" sagde hun og så tænkende ned på pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 09:40

Demetri stod pluselig i døren og kiggede ind på de to piger/kvinder der jo der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 09:41

Hun kiggede op i loftet, da hun sagde det, men vendte så blikekt da en slags aura kom til syne, en dreng eller mand stod i dørkarmen og kiggede på¨dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 09:44

Varyl stivnede kort da hun godt mærkede hvad der var kommet tæt på og hun vendte roligt hovedet imod drengen og tænkte kort, " kan vi hjælpe dig med noget?" spurgte Varyl roligt og gik lidt hen til stolen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 09:45

Hun kiggede over mod sine knive, hun kendte ham kun alt for godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 09:46

Han skævede over til elver pigen med et smil, "Jeg skal snakke lidt med hende" han nikkede over mod mennesket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 09:48

Varyl lagde armene over kors og tænkte kort, " har du overhovedet fået lov til at komme herind, jeg mener ikke at der er besøgstid lige nu" sagde hun og gik lidt ind foran sengen, hun kunne ikke lide at en vampyr lige var trådt ind i rummet det gjorde Varyl lidt nervøs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 09:50

Han smilte og gik lidt længere ind i rummet, og lukkede døren, "Derfor skal jeg stadig snakke med hende"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 09:51

Hun kiggede ned i sengen, og nikkede så op til Varyl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 09:55

Varyl rystede på hovedet og så tænkende på vampyren
"Nej du skal ikke, jeg ved ikke hvad det går ud på, men alligevel må du vente til hun er rask" sagde hun og gik lidt tilbage da han kom længere ind i rummet og lukkede døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 09:57

Hun kiggede over på elveren og sagde, "Jeg bliver nød til det" hendes blik var dødt imens hun lignte en der var ved at flippe ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 09:58

Han grinte stort og så så over på mennesket, han gik derefter der over og stod lige foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 10:01

Varyl vendte sig imod pigen og lod mærke til hendes døde blik som også så ud til at være fulde af frygt
Det gjorde Varyl lidt nervøs og hun holdte øje med vampyrens bevægelser og var klar til at bryde ind hvis der skulle ske noget uventet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 10:03

Hun rettede ikke hoved op mod ham kun hendes øjne, hun sagde intet men lingte en der så ´døden i øjnene med et dystert blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 10:04

Han tog under hendes hage og sagde så, "du vokset noget siden sidst" han drejede hendes hoved lidt for at se det rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 10:07

Varyl brød sig ikk om at han rørte ved hende, men der var ikk så meget hun kunne gøre lige nu
Hun så tænkende til, men mumlede alligevel noget utydeligt og holdte øje med hans bevægelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 10:11

Lidt efter han havde sagt dette bed hun ud efter hånden.
"Jeg tror du skal gå nu" sagde hun og og lavede en underlig ansigts udtryk der lignte et dyr der knurrede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 10:11

Han grinte lidt da hun bed ud efter han, "Ja vi mødes jo igen" sagde han og begyndte at gå baglæns.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 10:13

Varyl rykkede lidt på sig da han begyndte at gå baglæns og fulgte ham med øjnene
Hun gik lidt tættere på sengens side og holdte godt øje med ham, hun lod ikke en af hans bevægelser slippe fra hende og hun mumlede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 10:15

Han nikkede til elveren og smilte så, hvorefter han åbnede døren.
Inden han gik ud så han på Stephanie og sagde, "Vi mødes igen" hvorefter han gik.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 10:17

Hun kiggede bare på ham uden at sige eller gøre andet.
Hun rejste sig i det samme døren var lukket og gik over med vaklende skridt mod sit tøj og begyndte at tage sine sokker på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 10:19

Varyl gik over og tog fat i hendes hånd for at stoppe hende
"Du er endnu ikke rask til at jagte ham, hvis det er det du tænker på lige nu" sagde Varyl tænkende og så nærmest bedende på hende, men holdte ikke særlig stramt om pigens håndled
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 10:21

Hun kiggede på elveren, "jage" sagde hun med ldit undrende om, "du må snakke om min mor og far" hun rev sig løs og begyndte at tage den anden på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitimeLør 14 Nov 2009, 10:22

Varyl rystede på hovedet og sukkede
"Jeg snakker ikke om din mor og far, jeg snakker om dig, der må da være en grund til at du går rundt med de knive" sagde Varyl undrende og rettede lidt på sig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I en gyde. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en gyde.   I en gyde. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I en gyde.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Stille gyde
» Mørk Gyde
» Den Mørke Gyde....
» Bare ned af den mørke gyde, så til højre, så er du der//Zane

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: