Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvem bed mig??

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 09:30

//HAHA hvad sagde du helt præsict//


"Jeg havde lyst" sagde han og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 09:35

// "Stop forheldved..Jeg sagde det til demetri sidste gang i gjorder det og han kender min store bror og de er ikke sjove når de er sure" xD //


Hun kiggede underne på ham "Du starter med og flirte med mig du kysser min hals og så bider du mig fandme"
hun rystede kort på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 09:38

Han vendte sig og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 09:41

Hun tog fat i ham og vendte ham om mod hende
"Svar mig" hun stirrede på ham


//Logger af vi skrives ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 09:50

Han krammede hende pluselig og hviskede så, "fordi jeg havde lyst og du så så sød ud" han slap hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 20:28

Hayley så overrasket på ham og krammede ham igen
og slap ham ikke helt "Okay,men jeg mit liv, jeg slog bare folk ihjel for at slå ihjel.hvorfor løb du bare" hun kiggede på ham
hun bedsig kort i læben inden hun tog et billede op af lommen og gav det til ham "Her værsog" hun smilede svagt til ham og rakte det frem til ham



https://2img.net/r/ihimizer/i/vxz0ar.jpg/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 20:43

//Krammet var for at provokere dig//


Han kiggede ned på Papiret og sprugte så uden at tag det, "Hvad er det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 20:47

Tag det hun rystede på hovedet og gik lidt væk fra ham
"Men når marcus finder ud af at du har bidt mig. så ja" hun kiggede ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 20:50

Han tog bare imod det uden at kigge på det, "Ja så bliver det først sjovt" sagde han og stirrede bare med sine metalliske grå øjne på hende-.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 20:53

Hun rystede på hovedet
"Måske for jer to" hun bed sig rigtig hårdt i læben
"Men så sjovt bliver det sgu ikke for mig" Hun sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 20:55

"men nu hvor du virkelig hader mig så meget så farvel" han vendte sig om og begynde at gå hvorefter han kiggede på billedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 20:56

Hayley rystede på hovedet
"Jeg hader dig ikke" sagde hun lavt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 20:58

Han stoppede op da hun sagde det og vendte så halvdelen af kroppen mod hende, med et smil.
"Alle hader mig Hayley, eller" han holdte en pause, "det kommer de til" han tog billedet ned i lommen og undrende sig så over hvorfor hun havde lavet den. Men sprugte hende ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 21:01

Hayley sukkede og bed sig lidt i læben inden hun kiggede på ham
"Hvorfor, kommer de til det" spugerte hun og smilede kort over han tog billede i lommen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 23:48

Han svarede hende ikke men gik bare videre og nu var han et godt stykke fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 00:24

Hayley sukkede hun havde allere mest lyst til og slå ham eller
kaste ild efter ham g da han vær noget et godt stykke væk fra hende
løb hun hen bag et træ og kastede to ild kulger efter ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:11

Han vendte sig og hodlte hånden frem, han stoppede dem uden at røre og kiggede så bare på Hayley, "dumt gjordt" sagde ha og begyndte at gå truende over mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:17

Hayey rystede på hovedet og og knyttede kort hænderne
"Så dumt kan det vel heller ikke være "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:29

Han fortsatte mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:30

Hayley rystede bare på hovedet og vendte sig om og gik
*Hvorfor gjorder jeg det* tænkte hun men hendes hænder var knyttede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:33

Han lød nu over imod hende og tog fat i begge hendes overarme, "Hvorfor gjorder du" sagde han imens hans øjne slog gnister og ikke glimt som de normalt gjorder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:41

Hayley stoppede og hendes overarme blev langsomt varme
"Du går, du bed mig og nu slipper du mig" sagde hun hårdt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:44

"Svar" sagde han metallisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:45

"Så slip mig" hun blottede sine tænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:46

"Tror du du kan true den der gjorder dig til vampyr" sagde han hånligt og slap hende med et slags skub.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvem bed mig?? - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvem bed mig??
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: