Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvem bed mig??

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 13:12

Han rejste sig, "jeg kan bare ikke" sagde han og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 19:36

Hayley rejste sig og gik med "Det er også okay"
hun kiggede på ham og fugtede sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:03

Han stoppede op og vendte sig mod hende, "Hils Marcus fra mig" han smilte et underligt smilmen blev stående og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:21

Hayley nikkede og smilede
"Okay..Det skal jeg nok gøre" sagde hun og fuftede sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:25

Han satte sig direkte ned på skovbunden, "er der noget forandret" sagde han og smilte.

(ikke billed, jeg mener noget andet )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:27

Hun nikkede og tænkte lidt
"Jo..du har fåret en elsker" hun sendte ham et smil
og satte sig på hug
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:30

Han lagde hoved lidt på skrå og kiggede faktisk nu op på hende, "Hvem har så sagt det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:32

Hun trak på skulderne
"Marcus kender hende du er sammen med " hun kiggede ned og satte sig ned
og pillede ved bladene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:35

"Og hun har snakket med ham" han fulgte hende med blikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:39

Hun rystede på hovedet
"Nej da jeg mødte marcus duftede han også af hende men du dufter meget af hende..selv din ånde"
hun kiggede på ham og smilte kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:42

Han grinte, og satte sig så på hug foran hende, "men du kender hende siden du kender hendes duft"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:43

Hun rystede på hovedet
"Nej jeg gør ikke men jeg kender kun det marcus har fortalt om hende" hun kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:44

"Hvad har han da fortalt" sagde han og smilte lidt sygt forførste gang i langtid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:52

Hun trak på skulderne
"At hun har rødt hår.og hvordan hun ser ud" hun kiggede på hans smil og begyndte selv og smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:53

Han nikkede og rejste sig så op, -"Farvel Hayley" sagde han og gik forbi hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:56

Hayley nikkede og kiggede på ham
"Farvel" hun gik over til bænken og satte sig hun tog halskæden frem og pillede ved en
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:57

"Forresten var gammel var du nu i din leve alder" han smilte over at hun stadig havde den halskæde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 01:59

Hun kiggede på ham "18 år og har være en vampyr i 108 år som vampyr"


Skal gå med min hund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 02:02

Han nikkede, og gik så videre.

//okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 02:58

Hayley trykkede hårdt på halsekæden
hun havde øjene lukket hårdt i "Kom nu kom nu"
hun sukkede og billede forsvandt "iiiiiii så noget lort" hun bankede foden ned i jordern
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 03:05

Han hviskede det han havde sagt til hende den nat da han faktisk havde bidt hende, "Jeg vil give dig liv som et af mørkets døtre" hvorefter han dengang havde bidt hende.

Han forsvandt i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 08:07

//Din ged du kan ikke bare folade mig..Helt alene uden at hjælpe hende lidt..ej jeg driller du ved jeg holder af dig xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 01:54

//Jeg har jo ikke skrevet at jeg var ude af samtalen XD Når jeg er ude så skriver jegg altid "Out" så er stadig med// XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 02:43

Det gav et sæt i hayley så hun tabte sin halskæde
"Shit" hun trakede vejert hurtigt "Flash back" hun bed sig i læben
og kiggede ned på halskæden *Hvorfor kan jeg ikke huske hvem der gjorder det,men det enste jeg kan huske var du kyssede min hals satte dine tænder i mig..og had skete der så*tænkte hun og stirrede ned på sin halskæde
Hun trorede hun var alene,Men hun turder ikke og tag halsekæden op,Hun stirrede ned på den
uden at blinke og hun trak eller ikke vejert

//Nårh det var godt så er du ikke en ged alligevel xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 03:07

"Skal du ikke samle den op" lød en stemme op fra træet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvem bed mig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvem bed mig??
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: