Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvem bed mig??

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:49

Hayley rystede på hovedet og vendte sig halvt mod ham
"Hvorfor havde du ikke sagt det" hun valgt og gå igen hendes hænder
gik straks i flamer og hun vendte sig om mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:52

//HUn havde ansigt mod ham...fra starten//


Han tog sig ikke af det.
Han kiggede bare stift ind i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:55

Hayley vendte hurtigt øjene og løftede det ene øjenbryn



//Nej hun vendte sig om og gik men så tog du fat i hende :) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:56

//øh okay//


"HAHA" han begyndte at grine og gik så baglæns.
Hvorefter han vendte sig om og begyndte at løbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:00

Hayley rystede på hovedet af ham
*Det var ikke mig der gav op* smileded hun og vendte sig om og begyndte og gå hendes hænder slukkede langsomt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:01

Han havde væk nogen tid og sad nu som en fugl oppe i træernde og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:04

Hayley gik vider hun kiggede ned
og knyttede og slappede så af i fingere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:06

Han fløj ned foran hende og forvandlede så til sig selv igen, han stod akavet og ret truende tæt på hende, "Du ville ikke have kunnet skade mig" sagde han så imens han kiggede på hende, i sin fulde højde så han så nedad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:09

Hayley kiggede choket på ham og trådte et skridt tilbage
"Ja.farvel" hu bed sig kort i læben og løftede det ene øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:11

Han grinte, "men så beholder jeg bare denher" han holdte pluselig halskæden op foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:13

Hayley kiggede på den og lukked kort øjene
*Shit* tænkte hun, hu rystede kort på hovedet "Og hvad skal du bruge den til"spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:19

"Tja den betyder jo ikke noget for dig" sagde han og gik lidt væk fra hende hvorefter han tog den rundt om håndledet som et slags armbånd.
"Men det er jo ca jo også bare det sidste minde der gør dig menneskelig" han drejede nu kroppen halv imens han så på hende med et ondskabfuld blik og et endnu mere ondskabsfuld smil var kommet frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:22

Hayley kiggede ned og rystede på hovedet
"Du syg" hun smilede et hurtigt smil "Hvad så har du tænkt dig og ødelagge den eller hvad" hun løftede det ene øjenbryn og så på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:25

"Måske men jeg vinder stadig Hayley" han grinte.
"Men fortæl mig en ting" han holdte en pause, "Ville du virkelig have levet som menneske" han stod stadig lidt fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:28

Hayley tænkte lidt og nikkede kort
"På mange punkter ja, demetri jeg har myrted alle fra min familie" hun kiggede kort ned men op på ham igen
"Jeg havde ligesom ikke kun den lorte halskæde på da jeg blev bidt vel, og du vinder aldrig,i mit hovede" hun fugtede kort sin læbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:29

Han grinte endnu mere, "Stakkels dig, du ville hellere havde været død en menneske død og så aldrig mødt Marcus" han rystede på hoved og stod hun helt roligt og højt med kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:33

Hun nikkede "Hold nu kæft" hun kiggede lidt op og ned af ham
"Marcus ville sikkert have det beder uden mig" hun kiggede lidt rundt
og kiggede så på ham, med øjene der næsten far helt røde af vrede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:35

Han smilte, "Hayley, Hayley" han rystede derefter på hoved, "Du forstår virkelig ikke når en elsker dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:38

Hayley sukkede og kiggede ned
"Og det kan du være fuldstændig ligeglad med ik" sagde hun tørt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:38

"Jo det kunne jeg faktisk" sagde han og kiggede på sin hånd og lignte faktisk en der var ret så ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:41

Hun sukkede lydløst,
"Hvorfor blander du dig i mit liv" spugerte hun

//Ej undskyld vis jeg virker herre sur men er selv pisse sur//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:42

Han vendte sig helt om men skævede så til hende, "Jeg kan da også bare gå" sagde han og begyndte så at gå længere end i skoven-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:45

Hayley sukkede og nikkede og stirrede bare på hans håndled
"Det vælger du selv" sagde hun og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:47

han smilte han havde vundet igen!
"Javel" sagde han imens han nu var nået godt stykke væk fra hende.
Det var helt sikkert nu at han ikke skulle komme til hende Bryllup
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:49

Hayley rystede bare på hovedet og begyndte og gå
*Flot, han er sgu da for sindsyg, næsten lige så sindsyg som.hm,ej jeg ved ikke* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvem bed mig?? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvem bed mig??
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: