Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvem bed mig??

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:52

//griner som hvem?//


Han forsvandt ud i mørket.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:57

// xD Ved ikke om du har skrevt med ham men, Aubrey, han kan få en karirrer som den sindsygeste på sidden xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:58

//Tro mig jeg kender ham haha, hvad har han da lavet XD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:59

//Okai hehe.. læs i haven, så finder du ud af det xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 05:12

//Han er sku da total nice!!! man det er sådan noget jeg gør med menneskerne WOW han er god man XD og så er det sådan mange piger falder for en i virkeligheden når man er så direkte//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 05:16

//Hahah xD hvor du sød xD Ja han er herre nice jeg har fandme respekt for de måde han kan spille sit skuespil på//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 05:18

//Ja altså jeg jo ikke god til det desværre....:-/ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 05:21

//Jo du er!!! Han er måske lidt beder men du er godt på vej!!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 05:24

//Haha eller så det fordi men er mere den romantiske morder hvor jeg er den der psycho agtige punker ting der bare skider på det hele XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 05:26

//Ja xD punker der skider på det hele argh total hardcore xD haha Demetri den hardcore punker morder xD nyt kælenavn xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 05:36

//Fortrækker mere goth....//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 05:38

Okai hmm Demetri den goht morder xD sådan ??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 05:40

//Nej....syns Demetri the Psycho morder er best//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 05:42

HAHA Okai xD Det lyder også bedst :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 05:44

//Ja//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvem bed mig?? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem bed mig??   Hvem bed mig?? - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvem bed mig??
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: