Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 et møde mellem to Dæmoner... //ray//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 09:24

S: petronia night club
Dag: irl
årstid: irl
dato: irl
kl: 22:15
påklædning: stramme bukser stam trøje og sorte støvler

Isa gik stille og rolig hen mod den club, hun var gået alene som altid hun gad ikke de der fjanta tøser som altid skulle dulles op og kulle bare flirte med en dreng, nej drengskulle komme til hende hvis han ville snakke eller danse eller noget i den stil. alså hun var ikke lige frem typen der gik hen til folk, hun holdte sig selv det mest for sig selv,
''kæft jeg keder mig allerede'' sagde hun og gik ind på clubben og satte sig bare med et stor frisk øl i hånden hun var sku ligeglad med de andre tøser som intet drak. ha hun var dæmon hvis man prøvede på det hun ikke ville, gik det galt for den, men det var længe siden hun havde sluppet sin dæmon løs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 09:35

Ray kom gående ude fra gaden af og kiggede sig omkring og gik så ind på clubben Pentronia night club og kiggede rundt og fik øje på en eller anden kvindelig dæmon syns han at han kunne lugte på en eller anden måde duften der var fra den anden dæmon var anderledes end ved en mandlig dæmon og gik efter lugten og gik hen til hende "hejsa"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 09:40

isa kiggede op og så på ham svarede ikke. hun sad bare og kiggede rundt i lokalet hun kunne straks lugt han var en mandlig dæmon dog var hun ligeglad, hun vile ikke være tæt på nogle hun kunne bare godt lide at være på clubben da hun viste der ville komme en slås kamp det gjorde der altid hun forventede den ca nu, en fyr væltede hendes øl ned over hende, hun rejste sig op. ''hvad har du gang i taber'' sagde hun med en mørk stemme. hun så ondt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 09:46

Han kiggede på hende med et stille smil og gik så hen til baren og slappede af og fik sig en drink eller to og kiggede på dem der kom op og slås og rystede bare på hovedet af dem og slappede helt af for de ville ikke kunne få ham med ind i kampen han sad nemlig i hjørnet af baren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 09:50

isa grinte bare og røte deres pander og de glemte det hele hun gik op til DJ og fik hom til at pille noget emo musik og der gik alle de dullede tøser hen til hende. ''hvad har du gang i nørd taber luder ung'' agde de, isa lod bare som om de ikke var der og gik hen til baren, og fik et par shots, ''hej undskyld jeg ikke svarede før jeg visste bare de tumper kom'' sagde hun og kiggede på ham. hun smilte af det der var sket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 09:54

Han kiggede på hende "det går nok og kunne ikke overhøre det de tøser at du var en nørd taber og luder unge kom så kan vi vise dem om du er det"sagde han og gik hen til disse tøser og stod foran dem og ventede på hende han fandt sig i at der var nogen der kaldte andre for noget når de selv var det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 09:57

isa gik stille med ham, hun så på ham da hun kom op til ham og de stod foran de tøser om havde kaldt hende, en under unge, og en nørd, og en taber, de så Ray stå ved siden af Isa, ''hvem er det taber din nye slave'' sagde en af pigerne, de andre 5 grinede bare af hende, hun lod bare som om de ikke var der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 10:00

Han kiggede på dem "klap dog i snot hvalpe hvis hun var en nørd stod hun ikke her og hvis hun var en luder som i kaldte hende suttede hun nok på min stang lige nu men gør hun det nej det mere jer der gør sådan noget og taber det er hun slet ikke"sagde han og kiggede på dem og var godt sur på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 10:04

hun så op på ham og et lille smil kom frem på hendes læber, ''tak'' sagde hun med et lidt støre smil. en af pigerne gav ray en lussing, og gik forbi ham. ''hold din kæft møg unge'' sagde hun, da hun var det ældre end han var, troede hun, hun var 22 år. isa holdte sig for munden da hun viste at det ville gå galt for hende nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 10:11

Han mærkede den lussing og kiggede på denne kvinde og hans vrede stig i ham for det var ikke så tit det skete men han kunne styre det han slog ikke folk men nu gik han hen tog fat i kvinden og trak hende uden for og rev tøjet af hende og bandt hende fast til en lygtepæl med hendes trusser og den ene mand efter den anden fik sig et knald når de gik forbi men han var gået ind til Isabelle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 10:19

isa kiggede på ham da han kom tilbage, ''hvad gjorde du ved hende'' spurte hun ham, hun var endelig ret ligeglad hun havde jo fortjendt at komme der ud. hun kiggede på ray. ''mange tak for hjælpen'' sagde hun og satte sig hen hvor hun sad før og håbede da lidt at ray ville komme der hen, da hun faktisk syns om ham, det skete ikke tit at hun syns om en dreng/mand når hun var så ung som hun var, men alligevel var han da meget sød at være sammen med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 10:21

Han kiggede på hende med et smil "for du at se når du går her fra"sagde han med et lumsk smil på sine læber og kiggede på hende og gik hen og satte sig ved hende og smilt til hende "men jeg hedder Ray Ray Malonie"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 10:27

hun kiggede på ham og smilte. ''rart at møde dig, jeg hedder Isabelle hale men bare kald mig Isa eler belle du vælger selv'' sagde hun og smilte. hun og sine ben op under hende som om der var mus eller et eller andet på gulvet hun kiggede på ham. ''jeg er dig yderst taknemlig for at du har at dem på pads de har drillet mig de sidste 7 år'' agde hun og kiggede på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 10:31

Han kiggede på hende "det var da så lidt Belle de skal da ikke kalde dig for det"sagde han med et smil på sine læber og kiggede og var glad for at han kunne hjælpe hende med det og han sad bare og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 10:39

hun gengav hans smil. ''ja, men jeg er van til at blive drillet og mishandlet fra da jeg var lille min far mishandlede min mor og mig til jeg fydte 100'' sagde hun og kiggede på ham, hun var trit, hun havde ikke tænkte på at gøre noet ved det nu havde hun levet med det i så lang tid, hun havde næsten tåre i sine øjne men havde det ikke alligevelle.
*hvad er det jeg laver jeg fortæller min liv's historie til en jeg lige har mødt* tænkte hun og prøvede at stoppe sig sev i at snakke men det gik ikke å godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 10:42

Han kiggede på hende og blev lidt trist over det og rykkede hen til hende og lagde en arm om hende og trøstede hende stille og roligt for at se om det ville hjælpe hende at blive trøstet og kiggede på hende og nussede hende skulder og smilte til hende stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 10:48

hun kiggede op på ham, hun viste ikke om hun tur tole på ham. hun lænede ig ind til ham, imens tårene pressede sig på hos isa hun lå bare mod hans brystkasse og græd nærmest. hun kiggede på ham og forsøgte at få øjn kontakt men kunne ikke få noget syn af hans øjne. ''må man ikke sse dine øjne??'' spurte hun ham af ren nyskærighed(staves)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 10:54

han kiggede på hende "jo da"sagde han og fjernede sit hår fra sine øjne og det var et par flotte brune øjne man kunne se "sådan"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og var glad for at hun ville se hans øjne det var der ikke mange der ville sådan ret meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 11:03

hun smilte til ham, og så de mukke brune øjne i hans kønne ansigtig, hun lænede ig ind til ham om om hun var bange eller noget. hun lage en hånd på hans brystkasse og uden at tænke over det var hun ved at kysse den men gjorde det heldigvis ikke. hun så bare på ham g milte.
''hvad skal vi lave??'' spurte hun ham og så på ham med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 11:06

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "var du ved at kysse mig"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og smilte bare til hende "det ved jeg ikke tage hjem til mig eller noget"sagde han med et smil på sine læber og ventede på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 11:11

hun så på ham hvordan kunne han se hun var ved at kysse ham hun gjorde det så diskret. ''ja jeg var'' sagde hun og flyttede ig lidt væk fra ham, fordi hun blev rød i hele hovede, hun så væk da hun svarede på han spørgmål. ''det kan vi godt men hvordan kommer vi der hen orker ikke at gå'' sagde hun og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 11:14

Han kiggede på hende og smilte "så det godt min bil holder to minutter her fra"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil på sine læber "selvom jeg bor i byen gad jeg ikke gå så langt"sagde han med et stille grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 11:18

hun smilte bare, hun rejte sig op. ''jeg skal lige betale for et spejl jeg har ødelagt'' sagde hun og betalte og gik hen til ham, ''kal vi gå??'' spuurte hun ham, hun var lidt urolig over at skulle med en dæmon med hjem, ''skal vi gå ud til din bil??'' spurte hun ham med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 11:21

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og rejste sig op og gik "ja da"sagde han med et smil og gik ud også kunne man se kvinden på 22 stå og havde fået masser af sex og sæd der dryppede ud af hendes underliv og røv "så kan du lære det"sagde han og gik hen til sin bil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 20:15

isabelle så på hende og grinte, ''ren fryd'' sagde hun med et smil på sine læber, hun å sig om og smilede og kiggede på ham, hun gik hen til ham og hans bil og blev der, hun kiggede på ham, da han stod bag hende, hun vendte sig om og mødte hans blik,
''jeg.... ømmm... ja'' sagde hun og smilte hun kiggede ned da han så hun rødmede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et møde mellem to Dæmoner... //ray// Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to Dæmoner... //ray//   et møde mellem to Dæmoner... //ray// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et møde mellem to Dæmoner... //ray//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Dæmoner
» Engle og Dæmoner? - Zolg
» Bare et rygte om dæmoner ?
» Den skumle by - To dæmoner mødes (Mystique)
» Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: