Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mangel på selvskab//Lusia//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:01

hun tog fat om ham, nok var hun blodtørstig men hun holdte det tilbage hun ville ikke bide Rail. hun lænede sig ind til ham, ''rail den halskæde betyder meget for mig og derfor jeg ville have du havde den'' sagde hun og kyssede ham på kinden der var stadig tåre i hendes ansigtig men det var ikke så meget. hun holdte virkelig meget af ham og det var nettop derfor han skulle have den halskæde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:18

"Tak" hviskede han i hende øre. "Vil du ha' blod?" Spurgte han langsomt og så hende i øjnene med et spørgende alvorligt blik. Hvis han var, måtte hun æde ham hel hvis det var det hun ville. Han smilede lidt ved tanken og kyssede hende på kinden, men blev så alvorlig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:29

''men hvad hvis jeg ikke kan stoppe igen'' sagde hun og kiggede ind i hans dejlige is blå øjne, hun holdte virkelig af ham det kunne man tydelig se på hendes øjne,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:36

"Så gør det ikke noget" Smilede han stille, han blottede sin overkrop, hals og arme "Hvor vil du helst bide" Spurgte han og aede hende ned af kinden. Hvis hun ikke kunne stoppe var det ligegyldigt, så ville han da dø sammen med en han holdte af, og det var det eneste der talte.
Og det var ikke første gang nogen havde tappet blod fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:41

hun så på ham hun var overrasket over han sagde det. ''nej hvis det sker vil jeg gerne forvandle dig hvis det er okay med dig'' spurte hun ham og så ind i hans øjne, de var de dejligeste blå øjne hun havde set,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:49

"Hvis jeg dør, må du gerne forvandle mig, men jeg håber godt nok at jeg ikke dør" Smilede han og kyssede hende, længere og længere tid. "Kom og bid i mig min skat" grinede han frækt og kyssede hende så endnu engang på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:52

''jeg kan ikke love noget'' sagde hun og kiggede væk hun løftede lidt op så hans hals var nem at komme til, hun bed i hans hals de lang syglige spisse vampur tænder borede sig ned i hans hals, hun sugede den varm blod fra ham. den var dejlig det var engle blod hendes ynglings blod, hendes øjne blev mere normale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:59

Rail lagde bare armene om hende, og lod hende suge hans blod. det var en mærkelig føelse at blive tappet for blod, og en lille smule smærtefuldt, men han ignorerede smærten og nød bare duften af hende bløde hår. Han begyndte at blive svagere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 09:02

hun sugede vider men viste ikke om hun kunne stoppe hun holdte rundt om ham hvis han døde måtte hun skynde sig at frvandle ham til hendes slags. hun tog fat om hans rug og pressede den ind mod sin krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 09:24

Rails øjne begyndte at sortne og hans krop blev mere og mere slap. Det var en mærkelig føelse at mærke ens sind forlade livet på den måde, og han tænkte på hvad han aldrig fik nået at gøre, hvis han blev tømt for blod og Lusia ikke nåede at forvandle ham. Han ville aldrig kunne kysse hende igen. Det måtte ikke ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 19:16

lusia stoppede og sprang væk hun så væk fra ham, ''Rail?'' spurte hun og gik hen til ham hjalp ham hen på sofaen og sad og holdte hans hånd hun ville ikke drikke alt hans blod men noget af det fik hun dog,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 22:19

Rail kiggede sløvt på hende gennem en mørk tåge, og smilede svagt. "Det var slet ikke så slemt" hviskede han og lukkede øjnene. Det var næsten uudholdeligt at føle sig så svag og han lænede sig frem og støttede sig på sine knæ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 22:54

det var hendes skyld hun havde suget for meget blod fra ham, hun lage en hånd på hans kind kyssede hans kind. hun satte sig væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeOns 19 Jan 2011, 02:40

"Nej, du må ikke gå fra mig" hviskede han og hev hende forsigtig over mod sig igen. "Nu har du fået mit blod, er jeg så ikke sjov mere?" Hans læber dannede et lille smil, og han kyssede hende på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeOns 19 Jan 2011, 05:08

hun kiggede på ham og smilte. hun aede ham på kinden. ''jov da søde men vil bare ikke gøre mere skade end jeg har gjordt'' sagde hun og satte sig op og kiggede ned på den dejlige engel som var foran hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeTors 20 Jan 2011, 21:23

"Haha, du kan ikke gøre noget, der ville gøre skade på mig. Det holder jeg for meget af dig til." sagde han stille. Forsigtigt løftede han den ene hånd og lod den løbe gennem det pjuskede hår, så rejste han sig, og gik ud og vaskede sig, der hvor hun havde bit. Det ville heale hurtigere på den måde, men det ville stadig kunne ses tydeligt i lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 19:21

hun kom ud til ham med et smil, hun holdte noget i hånden, hun tog hans hovede ind til sit og kyssede ham og fik sat sat et plaster på hans nals som gik i et med hans hals. og kyssede ham hurtigt på kinden og smilte, hun gik ud igen,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mangel på selvskab//Lusia//
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: