Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mangel på selvskab//Lusia//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeMan 17 Jan 2011, 08:38

Han trak langsomt sin finger ud af hende og begyndte lige så stille at gnide sit lem mod hendes mis, men uden at glide op i hende. Han var næsten helt stakåndet, men han elskede bare hende og hendes krop og alt hvad hun gjorde ved ham. Man kunne nemt blive afhængig af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeMan 17 Jan 2011, 08:41

hun kiggede på ham og nød bare at han var der, men hvad ville hun gøre når han ikke var der mere, ''rail'' sagde hun stønnende. hun kiggede på ham, men nænnede ikke at ødelægge det de havde med et dumt spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeMan 17 Jan 2011, 08:49

Rail så tøvende på hende o kyssede hende meget blidt på læberne, stadig helt tæt på hende "Hvad er der min skat?" spurgte han så stille. Han havde så meget lyst til hende, men holdte det tilbage, han kunne ikke gøre noget med hende hvis hun ikke ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeMan 17 Jan 2011, 08:54

hun kiggede på ham hun ville også have ham, men ville deres venskab stadig være det samme efter de havde haft sex sammn, ''vil vores venskab stadig være det samme når du er færdig med det her'' spurte hun ham, og kiggede med sine smarvt grønne øjne ind i hans dejlige blå øjne, hun ville nemmelig ikke ødelægge deres venskab på grund af sex,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeMan 17 Jan 2011, 09:11

"Nej, jeg holder jo af dig, så selvfølglig vil det ikke det!" Udbrød Rail og kiggede skræmt på hende. "Vil du da ikke være venner bagefter?" spurgte han stille, og fik hundehvalpeøjne.
Han ville blive meget ked af det hvis hun ikke ville se ham mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeMan 17 Jan 2011, 19:09

hun så på ham hun holdte af ham som om han var hendes kæreste men det var han ikke, ''jeg vil gerne være mere end venner men jeg viste ikke hvad du ville'' sagde hun og kiggede på ham, og kyssede ham på halsen og lod sine hænder glide ned af hans overkrop. han var dejlig,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeMan 17 Jan 2011, 23:39

Rail så overrasket på hende, men kyssede hende så. Han var lidt skuffet over at han ikke kunne få hende, når han så gerne ville ha' hende, men han respekterede at hun ikke ville ha' ham og han trak sig lidt væk, og kiggede lidt ned i gulvet. "vi har kun kendt hinanden en aften..." sagde han stille og kigged lidt op på hende igen. "Men jo, jeg holder meget af dig allerede..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 00:48

hun så på ham, hun viste jo han var for god til hende, hun så ind i hans øjne, ''jeg ved det'' sagde hun og hoppede ned fra køkkenbordet og gik ind i stuen og satte sig med sine ben op under sig, hun ville gerne have mere med ham, men hun forstod godt et nej. ''jeg holder også meget af dig'' sagde hun så inde fra den mørke stue,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 05:00

Rail fulgte hurtigt efter hende ind i stuen. "Nej min skat, du må ikke blive ked af det" Han fik hurtigt sat sig ved siden af hende og trak hende ind til sig. Selvom hun var vampyr, kunne han alligevel mærke varmen fra hende, og det fik ham til at trække hende tættere ind. "Undskyld, undskyld" Det skulle ikke ha' gjordt hende ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 05:17

hun så stadig ned, ''men du har jo ret, vi har kun kendt hinanden så kort tid jeg er for dum'' sagde hun bare og vendte sit kønne ansigtig ned mod sine knæ. hun var tæt på at græde over det men holdte det tilbage, hun troede han ville forlade hende og aldrig tale til hende igen, men han blev ved hendes side, hun sad stadig nøgen men det havde intet med sagen at gøre, hun skulle aldrig til at starte med have taget rail med hjem for så var hun ikke blevet forelsket i ham,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 05:30

"Skal jeg gå?" Han slap sit greb om hende en lille smule, men ikke ret meget og så spørgede på hende. Han ville ikke bare gå, hvis hun var ked af det og det pinte han at se hende havde sådan. med den ene hånd, løftede han hendes ansigt op, drejede det, og så hende ind i øjnene. "Skal jeg gå?" Spurgte han igen og kyssede hende så blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 05:33

hun hville ikke have han gik, hun tog fat i hans anden hånd og lænte sig helt ind til ham, hun rystede på hovede, ''nej bliv vil ikke være alene igen'' sagde hun mod ham og hulkede, hendes hulken kunne tydeligt høres i hendes stemme, hun holdte fat i hans skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 05:48

Rail trak hende så tæt ind til sig, som han kunne og aede hendes hår. Han var ulykkelig over at hun var ked af det og at det var ham der havde fået hende til at være det. "Undskyld" Blev han ved med at mumle så det næsten kun var ham selv der kunne høre det. En enkelt tåre løb ned af hans kind og slørrede hans blik for et kort sekundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 06:02

hun så op på ham hun satte sig op af ham og fjernede hans tåre. ''du skal ikke være ulykkelig eller ked det er min egen fejl'' sagde hun og lænte sig bare ind til ham, nok var hun ked af de ikke kunne blive mere men hun ville da stadig fordøge at være venner med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 06:27

"Men..." han tøvede, "Undskyld" Sagde han og rejste sig og gik hurtigt ud i køkkenet. Han trak hurtigt sine underbukser på og satte sig ved bordet, hans vejrtrækning var blevet markant hurtigere. Et par enkelte tåre landede på bordplade, men han sagde ikke en lyd. Hun skulle ikke vide at han græd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 06:37

hun gik hen til ham lagde en hånd på hans skulder. ''er du okay Rail'' spurte hun ham, med sin bløde og varme stemme mod ham, selv om hun var knust ville hun ikke ødelægge deres venskab, hun smilte til ham, hvis hun havde været som nogle af de vampyre hun havde mødt havde hun siddet og drukket hans blod lige nu men hun var andreledes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 06:55

Rail havde fået fuldstendig den samme tanke og så lykkeligt op på hende. Han havde fået den perfekte idé. Han kunne være hendes skytsengel. Han skulle bare lige finde ud af hvordan han gjorde det. Så ville han altid væde der for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 06:59

hun så på ham. og smilte. ''er du okay rail'' spurte hun og skyndte sig at tage sin bh og sine trusser på igen og lænede sig ind til ham for at han ikke skulle føle hun var ked selv om hun var det, men det skulle han ikke vide,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 07:05

En smærtefuld trækning gik over hans ansigt og han vendte hovedt væk. "Ja, det er jeg vel..."
Hvis man skulle være skytsengel for en, måtte personen ikke være død. Det var lidt for sent nu...Han så trist op på hende "Jeg burdte gå" Sagde han så stille og rejste sig for at tage sit tøj på igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 07:14

hun så ned gik ind på sit værelse. hentede en box som hun tog noget op der fra det var en helskæde hun ville have givet til en ven for 200 år siden, ''Rail luk øjnene jeg har noget til dig'' sagde hun og holdte sin hånd nede i boxen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 07:18

Rail stod helt stille og lukkede øjnene. Ville hun bide ham nu? I så fald ville det ikke gøre noget, for han havde det forfærdeligt. Stadig med lukkede øjne, vendte han sig i den retning han havde hørt hendes smukke stemme fra. Hans tanker snorrede rundt og han ville mest af alt bare holde om hende og være helt tæt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 07:22

hun rejste sig op og gik hen til ham, han mærkede hendes kolde fingre bag hans nakke og en halskæde faldt ned om hans hals, det var en rundring hvor der stod ''du er en god ven'' hun gik lidt væk fra ham og så ned. ''du må godt kiggede'' sagde hun og så ned hun var trist over han ville forlade hende nu, ''det er vel så farvel'' sagde hun med en trist stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 07:28

Rail kiggede op på hende, med smærten maled i sine dybtblå øjne "Vil du virkelig sige farvel?" spurgte han stille og lukkede øjnene igen, som om smærten ville forsvinde af det. Han følte hun havde misforstået ham. Han ville jo bare gerne lærer hende bedre at kende, han havede aldrig sagt nej. Men han respekterede at hun ikke ville se ham mere og var næsten ferdig med at tage tøj på. Han manglede kun sin tshirt som han stod med i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 07:32

hun stoppede ham og væltede ham ned i sofaen. ''jeg vil ikke have du går Rail, jeg vil ikke sige farvel jeg vil have du bliver bare lidt endnu'' sagde hun og holdte ham fast i sin greb hun ville virkelig ikke miste ham på grund af det der var sket, hun kyssede hans hånd let også rejste hun så for at han kunne gå hvis det var det han ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 07:44

Rail blev liggende og så op på hende. "Kom her" sagde han stille, tog hendes hånd og trak hende ned til sig. Han var ikke ude på noget, han ville bare holde op hende. Hendes hår duftede godt og han kyssede det. Hendes kinder var stadig våde, og han prøvede desparat at tørre dem væk, mere eller mindre uden held.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mangel på selvskab//Lusia//
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» savner selvskab ..!
» sidst på aftenen uden selvskab.
» nåda lidt selvskab? Alexandra privat
» Et møde med en ny person - Lusia.
» Lusia på clubben (dustin)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: