Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mangel på selvskab//Lusia//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 10:15

Tid:K Kl 22
Sted:The Reggie Club
Vejr:Køligt men ellers intet
Omgivelser:En bar, et dansegulv, og store og borde alle andre steder...


Rail tog en tår af sin øl. Han sad alene på en af de høje barstole i baren. Dansegulvet var fyldt og andre sad rundt omkring bordene.
Han besilte 4 øl.
Lokalet var fyldt med flotte piger, og Rail kiggede sig om efter en han ville bruge lidt på. Han fandt ikke noget og vente sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 10:24

dørene til clubben gik op og den smukke unge vampyr pige ved navn lusia ind hun gik langsomt forbi alle drengen og de fleste kiggede efter hende og hun kom hen til danse gulvet og dansede for sig selv, måske ville hun møde en der, som ville snakke med hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 21:57

Rail bunede sin anden øl.
Han kiggede uintresseret på den tomme flaske.
Så vendte han sig om på stolen med albuerne på baren og en ny øl i hånden.
En utroligt smuk pige var netop gået ud på dansegulvet og han kiggede et par minutter på hende, før han igen vendte sig om.
Når han havde drukket den sidste øl, ville han måske gå hen og snakke med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 02:16

lusia havde godt set den unge fyr kigge på en, der kom en høj bredskuldret mand hen til hende, ''heey smukke du min i aften'' sagde han og tog hende på røven, hun gav ham en lussing, ''glem det du er uhøflig irreternde og ikke til at være i rum med'' sagde hun og skubbede ham væk, hun gik hen til den unge fyr som havde kigget på hende, ''hej... vil du danse??'' spurte lusia ham med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 05:01

Rail så sig over skulderen, og så det var den kønne pige fra dansegulvet.
Han bundede sin tredije øl og vente sig om på barstolen.
"Hvorfor ikke" Smilede han, lod den sidste øl stå og hoppede af stolen.
Hans hånd fandt hendes og han trak hende med ud på gulvet.
DJ'en spillede en techno sang der var let at danse til og alle discolysene kørte frem og tilbage over alle de dansene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 05:04

Lusia smilte til ham
hun tog også hans hånd da de kom der hen,
lusia dansede smukt som om hun var profesionel, hun dansede lidt tid også stoppede musikken og hun tog hans hånd og gik hen til hans plads, ''hvad er dit navn endelig mit er Lusia'' sagde hun og præsenterede sig selv, på en høflig måde.
hun smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 05:14

"Rail" smilede han stille.
"Dejligt at møde dig, Lusia" Smilede han, bukkede for hende og kyssede hendes hånd.
Han satte sig tilbage på sin stol, og så så på hende "Vil du ha' noget? Jeg gir'"
spurgte han, med et charmerende glimt i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 05:18

Lusia smilte til ham, ''rart at møde dig rail'' sagde hun og smilte til ham.
hun så på ham, ''hmm... en øl tak'' sagde hun og så på ham
''hvor gamel er du rail??'' spurte hun ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 05:29

"To øl tak!" Råbte Rail tol bartenderen, og vendte sig igen mod Lusia.
"Gammel" Smilede han drillene, og så på hende med sine blå øjne.
"Men er alder ikke ligemeget for en vampyr?" spugte han, og de blå øjne blev straks mere mørke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 05:40

lusia kiggede væk da han sagde vampyr, ''jov, det er det'' sagde hun og forsøgte at smile med det gik ligesom ikke så godt,
hvorfor var hun så trist, var det noget med hendes søster eller havd var det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 09:09

Rail rakte ud og løftede hendes hoved op så han kunne se hendes ansigt, "Undskyld jeg gjorde dig ked af det, med noget jeg sagde. Lad os tale om noget andet, så gir' jeg en øl mere"
Så smilede han sit mest charmerende og glade smil og slap hende.
"Hvor bor du henne?" smilede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 09:17

Lusia så på ham og forsøgte at smil.
''i en to værelset lejlighed'' sagde hun med et smil.
''hvad med dig??'' spurte hun ham med et stort smil. hun sad og tænkte på sin søster.
''rail, du må undskyld jeg er lidt ked af det, jeg tænker bare på min afdøde søster'' forklarede hun ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 09:20

"Oh... Undskyld... Det gør mig ondt..." sagde han stille og var virkelig ked af det på hendes vegne.
Han vendte sig mod baren og kørte den halv tomme ølflaske rundt på bordpladen, mens han tænkte på hvad han kunne sige for at gøre det godt igen, men han kunne ikke rigtig komme på noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 09:33

lusia så på ham, hun kunne se han ville gøre det godt igen, ''du behøver ikke gøre noget jeg klare den nok'' sagde hun med et sødt smil mod ham, selv om hun grad inden i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 09:37

Rail lagde en arm om hende og gav hende et lille klem. "Sig til hvis jeg kan gøre noget, for at du bliver glad igen" Smilede han stille.
Han strøg hende engang over håret, og bestilte så et par øl til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 09:43

lusia smilte til ham og krammede ham igen, ''det jeg glad for, hvor er du sød'' sagde hun og kiggede ham ind i øjnene, hendes hår var faldet lidt foran hendes hovede,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 09:48

Rail strøg hendes hår væk fra hendes pande og om bag hendes øret.
"Sig til hvis jeg skal følge dig et andet sted hen" smilede han igen til hende.
En bar var ikke ligefrem et hyggeligt sted at være ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 10:00

hun så på rail da han støøg hendes hår væk fra hendes pande,
''det må du godt, vi kan gå hjem til mig hvis det er??'' spurte hun ham med et smil på sine tynde læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 10:07

"Okay" Smilede han og rejste sig.
Han lagde en arm om hende og førte hende ud af det overfyldte lokale.
Det var koldt ude på gaden, så han tog hans jakke af og lagde den om hende.
"Du fører an" Smilede han venligt, og så sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 10:10

hun smilte mod ham, ''okay denne vej'' sagde hun og gik en vej hvor de kom hen til en opgang, det var hendes, hun låste døren op og gik der ind, hun gik op af to trapper og låste døren der op og kom ind og stod og kiggede rundt, der inde hun satte sig i sofaen, ''kom bare ind jeg bider ikke'' sagde hun med et med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 10:13

Rail fulgte efter hende og stod lidt i døren.
"Skal jeg blive, eller skal jeg bare gå igen?" Spurgte han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 10:17

hun kiggede på ham, ''det ville være rart hvis du blev lidt'' sagde hun og kiggede på ham og håbede han blev.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 10:21

Rail gik ind, lukkede døren og satte sig så ved siden af hende.
Han så på hende. "Du er meget smuk" Sagde han, og så hende ind i øjnene.
"Selv når du er ked af det" sagde han, og så væk med et smil på læben.
Hendes lejlighed var pæn, og passede til hende, med en pæn udsigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 10:31

hun smilede til ham, ''tak'' sagde hun med et smil. ''du er rigtig sød'' sagde hun med ety smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 10:35

Han så på hende, med et charmerende smil, "Jeg siger bare sandhenden"
Han rakte ud og rørte let ved hendes kind med fingerspidserne, han havde lyst til at kysse hende, men gjorde det ikke, eftersom han ikke vidste om hun ville bryde sig om det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mangel på selvskab//Lusia// Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mangel på selvskab//Lusia//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» savner selvskab ..!
» sidst på aftenen uden selvskab.
» nåda lidt selvskab? Alexandra privat
» Et møde med en ny person - Lusia.
» Lusia på clubben (dustin)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: