Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mangel på selvskab//Lusia//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 10:42

hun mærkede hans fingerspidser på sin kind. ''er der noget i vejen du ser lidt forviret ud'' spurte hun ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 10:48

"Nej... Undskyld... Jeg tænkte bare" Smiled han, "Ikke noget der er vigtigt".
"Hvordan har du det?" Spurgte han og fjærnet hånden fra hendes kin, og lænede sig tilbage i sofa'en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 10:50

hun kiggede på ham, ''rail du kan ikke skjule det for en vampyr. sig det nu jeg lover dig der sker intet slemt'' sagde hun med et smil på sine læber,
''det går beder tak'' sagde hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:10

"Det var godt" smilede han.
"Og jo, jeg kan godt skjule det for dig" Grinede han så.
"Men jeg er ikke sikker på jeg kan lade vær' med at vise dig hvad jeg tænker på" Smilede han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:13

hun kiggede på ham og smilte. ''pas heller på med hvad du siger unge engel'' sagde hun og grinte hun væltede ham ned i sofaen i sjov, ''hovsa var det mig'' sagde hun med et grin på læben,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:34

Rail lod sig grinene falde ned i sofa'en,men var hurtig nok til at trække hende med ned.
Han slog sine stærke arme om hende "Så! Nu kommer du ikke fri mere" smilede han drilsk, og lagde hovedt tilbage og lukkede øjnene. Men han ventede hele tiden på hun skulle begynde at kæmpe sig fri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:38

lusia så på ham da han havde hevet hende med sig ned, ''hey! slip mig din lille ting'' sagde hun grinene. hun begyndte at kæmpe imod for at komme fri, nok så hun ikke ud af meget men hun var meget stærk da hun jo var vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:46

Rail holdte hende fast nogle sekunder men slap hende så frivilligt.
Han havde stadig lukkede øjne, og hans sorte hår dækkede for lidt af hans ansigt.
"Som du vil" sagde han og smilede et skævt charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:48

Lusia lænede sig ind over ham med et sød smukt smil mod ham, ''er du sulten??'' spurte hun ham, med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:55

"Nej" smilede han "Er du?" Spurgte han så og kiggede hende ind i øjnene.
Da de fik øjen kontakt smilede han bare.
"Du skal endelig sige til hvis du er sulten, jeg har givet blod før"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:59

hun satte sig ordenligt ved siden af ham på sofaen, ''du skal ikke give mig dit blod'' sagde hun, selv om hun faktisk var ret sulten,
hun smillede og legede lidt med ahns hår, ''dit hår er sødt'' sagde hun til ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:07

"Tak.. tror jeg nok" Smilede han og åbnede øjnene så han kunne se hendes hånd.
"Og hvis du ikke vil ha det, så må jeg jo bare bide dig" Drilleded han, og nappede hende i fingeren, uden det gjorde ondt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:10

hun smilede til ham, ''jeg kommer om lidt bliv her'' sagde hun og gik ned i kelder for at hente noget hun kunne drikke mod fra, og fik drukkede det, hun gik op til rail. ''hvis du gerne vil bide mig så kom og gør det'' sagde hun smilende, og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:19

"Njaa, det vil være ondt at bide sådan en smuk pige" Smilede han og kørte en hånd gennem sit hår, så det blev endnu mere pjusket, men det kom væk fra øjnene.
"Men du er velkommen til at bide i mig" Sagde han frækt og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:25

Lusia smilte til ham, hun rystede på hovede af ham, ''jeg bider dig ikk rail'' sagde hun og så på ham, hun ville ikke bide en så sød fyr som ham,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:30

Han grinede lidt, "Det var nu heller ikke helt det jeg mente" sagde han og satte sig op.
Hurtigt lænede han sig frem og kyssede hende blidt på kinden.
"Det var lidt mere i den stil jeg mente" Smilede han så og rejste sig, for at gå hen til vinduet.
Udsigten fra lejligheden var fantastisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:37

lusia så chokerede på ham, hun tog sin hånd op til sin kind da han rejste sig, ''rail'' hviskede hun så man ikke kunne høre det, hun rejste sig og gik over til ham, og tog hans hånd, og gav ham et stille kys på kinden, ''tak'' sagde hun og lænede sit hovede ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:53

Rail lagde sin arm om hende. "Der er intet at sige tak for smukke, jeg gør bare hvad jeg har haft lyst til længe nu" smilede han og kiggede ned på hende. Han bøjede sig igen ned og kyssede hende på kinden. "Du er jo sød" Hviskede han i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:58

hun smilte til hende og lod sin hånd køre hen af hans brystkasse, hun smilede til ham, ''hvor er du sød'' sagde hun og rykkede hovede da hun mærkede han skulle til at kysse hende, så han hyssede hende på munden. ''hehe ups'' sagde hun og kiggede væk hvis han nu ikke syns det var i orden,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 13:03

Han lod sin ene hånd køre om bag hendes nakke og kyssede hende let på munden.
"Undskyld" sagde han så stille og rettede sig op "Skal jeg gå?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 13:07

lusia smilte til ham og kyssede med, da han spurte om han skulle gå, rystede hun på hovede og tog hans hænder, ''nej du må ikke gå'' sagde hun mod hans øre, på en stille måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 13:14

HAn lagde sine hænder på hendes hofter og kyssede hende lidt hårdere, men stadig blidt.
"Så bliver jeg" Sagde han og smilede glad til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 13:17

hun lod ham kysse hende, ''det jeg glad for'' sagde hun og smilede. hun holdte sine hænder på hans skulder og hun smilede bare af ham, ''rail du er en god kysser'' sagde hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 13:30

"Lusia, du er endnu bedre" Smilede han så og slap hende.
Han satte sig tilbage i sofa'en.
"Undskyld jeg var så hurtig til at kysse dig... Du er bare så smuk..." sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 13:32

hun smilede og satte sig ved siden af ham, eller rettelse hun lage sin med hovede i hans skød, og kiggede op på ham, ''det er okay'' sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia//   Mangel på selvskab//Lusia// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mangel på selvskab//Lusia//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» savner selvskab ..!
» sidst på aftenen uden selvskab.
» nåda lidt selvskab? Alexandra privat
» Et møde med en ny person - Lusia.
» Lusia på clubben (dustin)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: