Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hmmmmmmmmm.....-Lelouch

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:32

Tid : 02:52
Sted :Den triste skov
Omgivelser : Træer, mørke..
Vejr :Blæsende og trist...

Christine sad og stirede ud over søen, mens hun nød en cigaret.
Hun sad og nynnede en sang hun kendte.
Christine kedede sig meget, og vidste ikke helt hvad hun skulle lave...
Det blæste meget og der var meget mørkt og koldt, hun havde kun en tynd hvid kjole på og nogle convers...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:13

Lelouch var ud i skoven ikke på den normal tid som alle anden men om natten, han havdelig fået fri og nu skulle han bare hjem igen og hvorfor lig tag skoven det gik han og tænkte over mens han fandt vej gemmen skoven som han ikke havde være i før da han lig var flytte der til.
Lelouch hold armene i kors mens han gik da der var ret koldt og stille en af de ting som han hade ved natten var stilleheden da han bare kom til og tænk på da han var lille, hasn kiggede sig stille om og han havde nået søen lidt af vejen hjem var han da kommet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:15

Christine kiggede op og så en skikkelse i mørket.
hun skyndte sig at hoppe op, og begyndte at gå hen imod skikkelsen.
Hun skoede sin cigaret og kiggede frem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:21

Lelouch havde ikke opdaget at han ikke være alene mere og han kiggede sig kort om ved søen mens han var stille, han lukkede grabet mere om sig selv óg gik videre da han enligt bare gerne ville hjem efter en lang efter hvor han havde fået lidt for meget af drikke. Han stoppede kort og og lyttede der var en på vej mod ham og han gjord sig klager til og bruge sin evne som forsvar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:35

"Hej" sagde Christine og stilte sig foran ham.
Hun kiggede på ham og kunne ikk lade være igen.
"Hvad hedder du?" spurgte hun sødt og venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:39

"davs" sagde Lelouch mens han så på hende "navnet er Lelouch" sagde Lelouch men han kiggede på hende, hun havde ikke dem samme duft af dæmon som han selv havde og han kastede sig i gæt med hvad hun var men han kom ikke helt frem til det "er de en vampyr elle nået i den stil?" sagde han lidt efter mens han holdt blikket på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:41

"Jeg hedder Christine, og jeep jeg er vampyr" sagde hun og smilede sødt.
Hun kiggede på hans øjne, og stod nærmest bare og stirede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:46

"hyggeligt og møde dig" sagde Lelouch roligt mens han så på hende "jeg går ud fra du ud og jage elle sådan nået?" sagde han lidt efter da han ikke kun gæt sig til anden elle os var hun bare ud for finde selskab og det havde nu fået af ham selv om han enlig bare var på vej hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:48

"Nej det er klaert, jeg sad bare og kedede mig og havde ikk rigtg noget sted at tage hen..."
Sagde hun og kiggede stadig på ham, som om hun var helt dum...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:50

"okay"sagde Lelouch mens han kiggede på hende "men hvad laver de så her ude?" sagde han lidt efter mens han kom på nye gæt til hvad hun lavede her ud i natten "for jeg var selv på vej hjem" sagde han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:52

Christine prøvede at kigge væk, "Jeg sad bare og tænkte på om jeg bare skulle gå ud og drikke men gad ikk og så endte jeg altså her.." sagde lidt eftertænksom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:56

"det heller ikke så sjovt og drikke hvis man er alene" sagde Lelouch lidt efter da han selv havde bruge en del tid på det her til aften så han var enlig små fuld i øjeblikket men det tog hans sig ikke af da han van til og drikke sig under bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:59

"Næh.. Men må jeg ikk gå med diig lidt af vejen?"... Spurgte Christine så og så på ham.
Hun vidste ikk helt hvor hun skulle sove, men hun fandt nok ud af noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 09:02

"jo hvis de har lyst det og mere hyggeligt" sagde Lelouch mens han stille og roligt gik afsted mod sit hjem, han gik tilbage til sin tanker da han ikke havde mere og sige så han kiggede bere lig frem for sig og gik roligt "hvor bor du så hen?" sagde hankort bare for finde et emne som de kun snakke om mens de gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 04:25

Christine kiggede glad på ham, og gik efter ham.
"Øhhhh.... Jeg har ikk rigtigt noget hjem..." sagde hun og kiggede ned i jorden.
"Hvor bor du så henne?" Spurgte hun sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:07

"i en anden del af byen og jeg er lig flytte ind så der kasser over alt" sagde Lelouch mens han så på hende, hans hjem var ikke helt klager til og få besøge der var stadig en stor del ting og gør og lidt tid og gør dem i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:12

"Oka.." sagde christine glad.
Hun fulgte bare efter ham, og håbede på at de snart var ude af skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:14

"jeg håber lidt at jeg kan få sat lidt mere på plads i aften og måske os få nået af drikke" sagde Lelouch mens han kiggede på hende

//hvis jeg ikke er så hurtige så det fordi jeg laver hjemside til mig selv :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:27

"Hygge..." sagde Christine og kiggede på ham med et stort smil.
Hun fortsat bare med at gå efter..

//Fedt!xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:33

//jeps er ret go til sådan ting//

De kom ud af skoven efter lidt tid og nu gik de bare ned af gaden "meget" sagde han mens han stadig då på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:34

"Du er ret sød.." sagde Christine og kiggede på ham med et meget stort smil.
Hun gik fortsat efter ham, og var glad for at de endelig var kommet ud af skoven...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:37

"tak" sagde han kort mens han kiggede kort rundt da der ikke var den stor vej tilbage "hvad bruger du din fritid på?"sagde han lidt efter da han gerne ville lære hende mere og kende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:46

"Læse og drikke... Hvad med diig?" spurgte hun sødt.
Hun kiggede på ham og smilte et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:49

"tja jeg elsker og læse spille musik og spille skag" sagde han roligt mens han kiggede på hende "men jeg har os bruget tiden på det i lidt over 160 år" sagde han lidt efter mens han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:30

"Lyder sjovt.." Sagde hun og smilede stort og sødt.
Hun gik efter ham og vidste ikke helt hvad hun skulle sige..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hmmmmmmmmm.....-Lelouch
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Faret vild i gaderne - Lelouch
» Mellem bjergene (Lelouch vi Britannia)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: