Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hmmmmmmmmm.....-Lelouch

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 09:49

"Haha, kender du en film der hedder The Boondocks Saints?" spurgte hun så sødt, og tog imod glasset.
"For den er virkelig god søde..." sagde hun så fuld af glæde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 09:56

"nej det ikke jeg har set da jeg ikke har gået så meget op i det med film det stadig nye for mig" sagde han mens han kiggede på hende "men jeg tror heller aldrig jeg vil finde det normalt når jeg jo er vokset op i en verden uden de ting som de har i dag" sagde han lidt efter. Siden han kun husk havde ikke være særlig god til alle de nye modens ting som der var i verden selv ikke mobiler var han godt til, det var alt sammen meget nye i hans øjen og han kendt mere til det gammel i den her verden den det nye.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Feb 2011, 22:06

"Nåh du skulle tage at se den den er sku fed...." svarede hun sødt.
Hun vidste ikke helt hvad hun nu skulle sige....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hmmmmmmmmm.....-Lelouch
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Faret vild i gaderne - Lelouch
» Mellem bjergene (Lelouch vi Britannia)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: