Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hmmmmmmmmm.....-Lelouch

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:45

"man har jo ikke det stor og lave når man nu bare gå rundt unde at tiden sætter mærker på en" sagde han kort mens han svagt kun se taget af der hvor han boede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:49

"Det ville jeg godt give dig ret i.." sagde hun og kiggede ned i jorden
og fortsatte med at gå efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 09:54

Lelouch smilede kort "og her er man så 160 år efter" sagde han kort mens han kiggede frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 22:00

"Mmmmmmmmmmmmmm....." mumlede hun og kiggede ned i jorden.
Hun gik fortsat efter ham, og vidste ikke helt hvad hun skulle sige..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 01:58

Lelouch kiggede sig om og der var ikke så lang en vej tilbage før de ville være ved hans hus, han holdt sig lidt tavs mens han lod sin tanker flyve rundt om ham i stilleheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 03:08

"Nåh men bor du så langt herfra?" spurgte hun og smilede.
Christine blev ved med at smile sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 03:33

"hmm fem minutter i nu" sagde han kort mens han kiggede ned af gaden som de gik på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 08:04

"Oka...." svarede hun så og kiggede ned i jorden.
Hun vidste ikke helt om hun turde gå længere...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 09:12

De kom enlig til Lelouch hus og han gik stille i lomme efter sin nøgle som ikke var helt nem og finde i alt det som han nu havde der ned "øjeblik" sagde han kort mens han gemmen rode lomme og enlig fandt hvad han ledet efter, han sat stille nøglen i låsen og låst op og skubbede så døren op "kom bare ind" sagde han kort mens han kiggede på hende med et roligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 03:53

Christine stod lidt i døren og kiggede ned..
"Oka... tak...." svarede hun så og kiggede på ham med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 06:45

Lelouch holdt stadig dør for hende mens han kiggede på hende med et roligt blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:05

Hun gik ind, og stod der bare lidt og kiggede rundt.
Hun vendte sig om og smilede til Lelouch.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:10

//nu hvor folk er på har man en stor del og se til o,o//

Lelouch med bag hende og han lukkede stille døren efter mens han tændt lyst i gangen "tja her lidt for meget plads" sagde han kort mens han tog sin sko af som han ikke havde haft af sin før han tog på arbejde "er det okay hvis jeg tager mig et ad for det har jeg bruge for lig nu?" sagde han lidt efter mens ha hold blikket på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:13

Christine smilede bare og svarede kort og sødt "Ja det er dit hjem..".
Hun begyndte at tage sine sko af...


//HaHa stakkels dig søde<3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:16

//jeps nu kan jeg ikke følge med mere o,o//

"okay ti minutter" sagde han roligt mens han begynde og gå ned af gang som var lidt lang, hangik kort ind på soveværelset og fandt sin et håndklæde og nået ret tøj som han kun hop i efter badet. Han gik der efter på badværelse og lås stille døren og tændt for det varme vand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:19

Christine gik videre og fandt så stuen, hun vidste ikke helt hvad hun skulle give sig til, så hun tog sin bog op fra sin taske og begyndte bare at læse lidt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:28

Lelouch komme hurtige gemmen badet og han kom nemt i tøjet mens han gik ind til hende "sådan der" sagde han roligt mens han kiggede på hende og på den bog som hun havde gang i "hvad læser du?" sagde han kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:30

"Cassandra Clare: Dæmonernes By...." svarede hun så og smilte stort, og sødt.
"Ryger du?.." spurgte hun så...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:39

"enlig ikke men det ikke nået der kan dræbe mig" sagde han kort mens han kiggede på hende, han havde være vokset op med at det var unormalt og ryger så derfor havde han ikke prøvet det i nu "men jeg har nok heller ikke vokset op med det ikke i det års tal som jeg kommer fra"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:46

"så jeg må godt ryge?" spurgte hun så sødt for at være helt sikker.
Hun stod og kiggede på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:48

"du skal de være velkomme" sagde han mens han kiggede på hende og gik hen og tog plads i en af de bløde stole som han havde haft i lang tid "skal jeg lave te elle nået anden?" sagde han mens han kiggede rundt i stuen, Han havde sat sig håndklæde som halsen da hans hår stadig dryppede ned af ryggen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:51

"Tak..." sagde hun og smilede sødt.
"Har du ikk noget stærkere end te?.." spurgte hun lidt efter og så på ham.
Hun fandt en pakke cigaretter i sin taske og tog en i munden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 19:45

"hmm jo måske jeg kan da lig kigge" sagde han kort mens han gik hen til kassen som skulle i køkkenet, han lukkede en op og begyndte og lede i den "det tager nok et øjeblik" sagde han kort mens han gemmen kiggede kassen og famdt nået som var meget stræket "her er det nået" sagde han med et smile. Det var længe siden han havde drukket og nu hvor han kun ville han nok bare end op med og var fulde hvis han fik for meget "og jeg som havde lovt moig selv ikke óg drikke mig under bordet" sagde han kort mens han gik i en anden kasse efter glas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 09:07

"Det behøver du da heller ikk søde..." sagde hun og kiggede så på ham med et stort smil.
Christine kiggede sig omkring igen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 20:11

"det bare blive en normal ting for en dæmon som mig" sagde han kort mens han kiggede på hende i kort tid før han gik ned i kassen igen of fandt et par glas til dem. Han gik tilbage over til hende med flasken og og glas "til den fede dame synger" sagde han for sjovt mens han hæglet op til dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmmmmmmmm.....-Lelouch   Hmmmmmmmmm.....-Lelouch - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hmmmmmmmmm.....-Lelouch
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Faret vild i gaderne - Lelouch
» Mellem bjergene (Lelouch vi Britannia)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: