Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 privat (denice)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 6 Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 07:55

Denice vidste hun måtte tænke hurtigt...

" Du har givet mig tåre i øjnene en gang.. Du har fået mig til at le... Du har drukket af mit blod.... Jeg kan klare det smukke " Sagde hun og gik lidt tilbage, var det virkelig hende selv der havde sagt det?. Hun var stolt, men alligevel var hun ked af at hun ikke ville have et forhold med hende.

" Abby, vis du er bange for noget, så bid mig, slå mig ihjel... Jeg ville gøre alt for dig... Fo...r.... Jeg el...sker dig" Sagde hun og havd en tåre ned af kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 6 Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 23:09

"denice tror det bedst du går har meget at tænke over lige nu" sagde abby og bed sig i læben


hun blev nød til at tænke sig godt om hvad hun ville gøre og ikke gøre men hun behøvede tid og det havde abby jo nok af da hun jo levede forevigt men så lang tid ville hun ikke tænke hunn skulle bare bruge lidt tid


abby fulgte denice hen til døren og kyssede hende på kinden
"kan du selv finde ud af den triste skov og hjem " spurgte abby
hun ville jo ikke have at denice for vild godt nok ville hun ikke have problemet længere men så ville hun få det dårligt af skyldfølelse over ikke at have beskyttet hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 6 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 01:15

Hun gik ud af døren " Jeg skal nok finde vej " Sagde hun og var en smule nedeover at hun ville tænke. Hvor længe. Hun havde ikke hele livet, og hvad nu hvis Abby, nu fik en ny. Så måtte Denice vel bare gøre det af med sig selv, da hun kæmpede for hende.

Hun kiggede lidt rundt, hun ville ikke se dig tilbage, for Abby stod i døren og udstrålede skønhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 6 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 01:51

abby løb med vampyr fart hen foran denice og kyssede hende på munden

"jeg skal nok skynde mig smukke" sagde hun og smilede med et sødt glimt i øjet

hun løb tilbage til døren og lukkede den stille hun havde en masse at tænke over men hun vist ikke hvor hun skulle starte *på den ene side ville hun beholde denice men på den anden side ville hun bare være venner med hende det var ikke nemt men det var der intet der havde været i hendes liv efter at hun blev forvandlet*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 6 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 05:58

Denice kiggede på Abby, hun vidste ikke selv om de bare skulle for blive venner, det var godt de ikke var kommet så langt at de havde fået de helt store følser for hinnanden * Jeg har flere følser for hende, end hun har for mig* Tænkte hun. Hun skubbede døren op, og gik langsomt ud. Hun følte kulden om hende, men hun havde bare lyst til at komme væk med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 6 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 06:13

abby satte sig på sengen og kælede med sin python My lady. som ikke lige frem var en lille slange hun tænkte på hvad hun skulle gøre det var svært at blive ved på denne måde fremover
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 6 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 01:07

Denice slog døren op og stod nu ude i den friske natur. Hun gik imod en retning, men kiggede så ind af hendes rude. Hun var en fantastisk kvinde.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





privat (denice) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
privat (denice)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: