Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 privat (denice)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:45

" det lige meget ikke noget som ikke kan laves om på" sagde abby lidt tilbage holdene hun tog hånden til sig og vente sig om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:47

Hun kiggede trist på hende " Jeg troede du var anderledes " Sagde hun og kiggede lidt på hende.

I starten var hun det, men nu var hun som alle de andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:52

" det er jeg også" sagde abby og vente sig om
" det er jo netop derfor jeg holder op"
" vi burte ikke det her " sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:54

" Nej du er net op som alle andre " Sagde hun og gik helt hen til hende.
" Er det fordi jeg er 15 år?" Hun hævede stemmen en smule.
" Du har sikkert ret " Sagde hun og kiggede lidt den anden vej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:04

"ja det er fordi de kun er 15 det er jo forkert jeg er 148 for pokker og 21 i krops alder det gammelt i forhold til dem smukke" sagde abbygail stille

hun ville ikke sårer denice men hun ville heller ikke gøre noget forkert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:09

hun vendte sig om og gik hen og satte sig på en af gyngerne.

Hun havde bare lyst til at sige, alder er bare et tal, men hun kunne ikke.

Det føltes forkert, men det var det sikkert ikke.

Hun kiggede hen på hende, og vidste ikke hvad hun skulle sige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:17

abby gik hen og stod foran hende hun løftede hendes hoved op og fik øjrn kontakt

" er du sikker på du vil det her ??"
spurgte hun forsiktigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:20

Denice holdte øjenkontakten.

Hun er spiecel, og hun havde allerede fået følser for hende.
Hun gav et lille nik fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:23

"det kan blive farligt smukke vi burt ikke gøre det" men hvis du er parat til det så lad os forsøge"

sagde hun lidt nervøs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:26

HUn tænkte sig godt om, hvad mente hun virkelig. Hvad ahvde hun selv lyst til.

" HVad synes du selv?" Spurgte hun og sukkede så kort, hun hang lidt med hoveedt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:31

" det er mere op til dig jeg er jo vampyr så du kommer til at se en del blod og død omkring dig"

"jeg vil gerne men vil ikke sætte dig i farer"
sagde abbygail stille med hovedet på skrå


hun kunne se at denice var skuffet og ked af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:34

Hun løftede hovedet op " Hvad så du?" Sagde hun og kiggede roligt på hende.

" Jeg lever med at suge sjæle ud af mennesker og væsner " Sagde hun og kiggede så ned igen.

Denice kunne virkelig godt lide hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:41

"jeg så os to sammen hjemme ved mig intimt" sagde abby og så ned i jorden og smilede et bredt smil


hun kunne godt lide tanken om dem sammen hun havde ikke været sammen med nogen siden hun var et menneske.
og hun var meget glad for denice hun følte sig tryk men også meget beskyttende overfor hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:44

" jeg kan ikke gøre de " Sagde hun og rejste sig fra gyngen.

Hun løb væk, men håbede hun løb efter.

Hun følte ikke at Abby kunne lide hende, men bare udnyttede hende, som alle andre har gjordt.

Hun havde fået tåre i øjnene. Og man kunne se de gled ned af hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:49

Abby løb efter og nåede op til cenice hun væltede hende om så abby lå oven på hende " du må ikke løbe smukke vil dig ikke ondt kan virkelig godt lide dig "


" hvad er det du ikke kan "?? spurgte abby trist



og håbede at denice ville skifte mening hun var vild med hende hun vidste bare ikke hvordan hun skulle vise det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:55

Denice blev væltet og nu sad Abby oven på hende, tårrende trillede endnu, men hun kunne ikke holde op. " Kan du lide mig?" Spurgte hun og tog hånden og fjernede tårene.

" Jeg kan ikke, jeg ved ikk eom du kan lide mig " Sagde hun og kiggede op på den smukke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:02

abbygail så ned på hende og kyssede hende på kinden " selvfølgelig kan jeg lide dig har aldrig kun lide nogen så meget som jeg kan lide dig" svarede abby

hendes øjne havde skiftet farve til den gyldne guld brune farve hun plejede at få når hun havde spist det var underligt for hun havde ikke spist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:06

Denice kiggede op på hende. hun var så sød, men hvad skulle hun sige, " Jeg kan også lide dig, mere end nogen anden " Sagde hun og tog hende i hånden.

Hun lagde mærke til det med hendes øjne " Din naturlige øjenfarve?" Spurgte hunog kiggede ordentligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:08

"ja det er det men det underligt har jo ikke spist noget" svarede abby
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:10

" Jeg kan godt lide din naturlige øjenfarve " Sagde hun og nussede hende hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:20

"har du et sted at sove" ?? spurgte abby i håb om at hun ville med hende hjem ikke for at lave noget men bare for at være i nærheden af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:22

" JEg har en to værelsetlejlighed " Sagde hun og kom op at side på græsset. hun lænede sig forover og kyssede hende blidt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:26

"skal du til at hjem af ??"



hun håbede at hun sagde nej og at hun vil kun overtale hende til at være hos hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:30

" Nej jeg ville heller være sammen med en dejlig person"

Hun ville heller tilbringe tiden sammen med Abby.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:38

"vil du med mig hjem jeg skal hjem og have noget at spise, har noget blod fra hospitalet i kølern" sagde hun

" vi skal ikke lave noget bare nyde hinandens selvskab" sagde hun og håbede hun ville sige ja
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





privat (denice) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
privat (denice)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» strand tur( Denice-privat)
» Byen (Denice)
» Stilhed - Denice
» Paarty (Denice)
» ikke igen!*Denice,

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: