Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 privat (denice)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 07:11

hun kiggede på hende, hunså ud til at være tilpas, bedre end før.


" Det var godt nok " Sagde hun og kiggede så lidt på hende igen.
Den kolde hånd på hendes kind. hun synes ikkke hun kunne mærke den " Denice "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 07:16

"du smuk" sagde abby stille med hovedet lidt på skrå og smilende

"hvor bor du"??
"og hvor kommer du fra++" spurgte abby interesseret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 07:19

" Er jeg?" Spurgte hun tvivlende, det var det sødeste der var blevet sagt denne aften.

" Jeg bor i La Sunisha, hvad med dig?" Spurgte hun me der sødt smil å heneds læber.
" Jeg blev født her, men er så opvokset i La Sunisha" Sagde hun og kiggede så ind i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 07:26

"ja det syntes jeg. de må undskylde jeg hvæsede af dem " smilede abby

"jeg bor i den triste skov" svarede hun med et lille skævt smil så man kunne se den ene tand.

*nøj hvor er hun altså smuk* abby var helt væk i denice det var der ingen tvivl om men hun kunne ikke få sig selv tilnoget hun var bange for denices følelser ikke var det samme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:01

" Abby, tro mig jeg synes også du er utrolig smuk" Sagde hun og kiggede lettet på hende.

Hun havde aldrig snakket så tæt med nogle før.

Hun var virkelig sød også var hun smuk. Hun lod hånden køre op på hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 12:42

aaby så på denice *skulle hun måske fortælle hende at hun godt kunne lide hende at hun var tiltrukket af hende* hmm men hvordan kunne abby sige det uden at blive såret over svaret denice var jo nok ikke til piger abby tog hånden til sig og så ned i jorden bedrøvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 12:45

Hun førte sin hånd under hagen af hende og løftede hendes ansigt op.
Der var noget galt, men hvad? Det kunne hun ikke se.
HUn kunne virkelig godt lide Abby, men hun vidste ikke selv hvordan hun skulle får det sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 12:49

abby kikkede med sine klarer røde øjne op på denice *hvad havde hun at miste ved at forsøge* hun tog sin hånd op til denices hår og lod sine fingre glide igennem og tog så blidt fast og førte denices hoved hen til hendes og lod deres læber mødes
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 12:51

Hun fik det bedre da hun nu vidste hvad Abby ville. hun gjorde kysset intenst, hun havde lukket øjne. Og hun lagde langsomt den ene hånd om på narken af Abby.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 12:55

Abby nød det for nu viste hun at denice ikke havde noget imod det hun lod sine hænder glide rundt om denice og holdte nu bare om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 12:57

HUn rykkede sig helt op af hende, hun var selfølgelig en smule mindre end hende, men dog ikke så meget. Hu fortsatte kysset, hendes øjne var stadigvæk lukket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 23:56

Abbygail afsluttede kysset blidt og spurgte " er du sulten ??"
*det kunne jo være at hun ville med ud at jage efter engle eller mennesker* tænkte abby
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 23:57

Hun kiggede på den smukke Abby. " Ja, er du?" Spurgte hun med et nuttet smil.
Hun kiggede lidt rundt, de skulle nok ind til byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 23:59

" ja " svarede abby lidt grinene

" det var jo derfor jeg var her ude " grinede hun stille med et smil på læben

"men jeg er ny så kender ikke de gode steder hvor man ikke vækker opsigt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:01

Hun kærtegnede hende kolde kind.

" Var det?" Spurgte hun med et sødt smil, hun havde fået følser for denne søde vampyr.

" Hmm jeg kender heller ingen gode steder da jeg ikke bor her."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:06

Abby ville ikke bringe denice i farer ved at vække opsigt fordi hun var sulten.

" så må vi nok hellere lade være " sagde abby og tog fat om denices røv og smilede med et stort sødt smil

Abby ville ikke risikere at nogen gjorde denice ondt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:08

HUn satte hænderne på Abby's hofter, hendes forførende hofter.

Hun var sød, og virkelig beskyttende, bare hun også kunne være så beskuttende som hende.

" Du er en fantastisk kvinde " Sagde hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:12

"hvorfor er jeg det" sagde abby lidt spørgende

abby smilede hun viste at det var forkert af hende fordi at denice ikke var så gammel eller det så sådan ud.

" hvor gammel er de. "?? spurgte abby
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:15

" Det ved ud godt selv " Sagde hun med et stort smil.

Alder er bare et tal, og edr var intet galt med det. Hun var en del yngre end hende, sådan så det ud.

" 15, snart 16, hvad med dig?" Spurgte hun og slap hendes hofter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:19

abby gik nogen skridt tilbage " 21 " sagde hun stille "ihvertfald i krops alder"

Abby så ned i jorden og skammede sig hun viste det var forkert men hun kunne så godt lide denice
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:22

Det lignede hun skammede sig, men det skulle hun ikke. " Abby?" Sagde hun og gik hen til hende.

Hun lagde sin hånd på hendes kind, som hun havde gjort meget den aften. Hun løftede hendes ansigt op og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:24

Abby blev lige pludselig stiv og fik et underligt ansigts udstryk.

hun havde lige haft et syn af fremtiden.

*abby og denice ville være sammen meget intimt*

abby viste ikke om hun kunne lade det ske eller om hun skulle gøre alt for at ændre det så det ikke skete
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:25

Denice var nærvøs for hendes ansigts udtryk.

" Hvad er det Abby?" Spurgte hun og fjernede hånden fra hendes kind.

Havde hun gjort noget, hun var bange for at hun ikke ville se hened mere.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:32

"nej denice du vil aldrig kunne gøre noget forkert"
" jeg havde et synom fremtiden " sagde abby og så lidt bedrøvet på denice

hendes ellers så klarer røde øjne blev mere matte røde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:35

Hun kiggede på hendes øjne, de havde fået en anden rødfarve.

" Hvad så du?" Spurgte hun og tog hende i hånden.

Hun kunne ikke lade vær med at kigge på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





privat (denice) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
privat (denice)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» strand tur( Denice-privat)
» Byen (Denice)
» Stilhed - Denice
» Paarty (Denice)
» ikke igen!*Denice,

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: