Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 privat (denice)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 09:32

abby stønnede og bed i den pude der lå ved siden af hende og nussede i denices hår *fuck denice var dejlg hun havde aldrig været sammen med en som hende*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 09:43

Hun fortsatte med at slikke hende, og hun nød at se hun nød det. Langsomt begyndte hun at stikke en finger op mod hendes underliv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 09:45

" bliv ved" stønnede abby

hun var helt rundt på gulvet *mon denice følte det samme og havde det på samme måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 09:47

HUn nød det. Bare hendes stønnenen gjorde hende glad.

Hun fortsatte med at give hende finger, men satte farten op. Hun holdte meget af hende om hun også gjorde det vidste hun ikke, men hun håbede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 09:51

abby trak denice op til sig og vendte hende om så de lavede 69 abby stak sin tunge lang ind i denices underliv og slikkede blidt og legede med denices klitoris på samme tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 21:41

HUn rørte ved Abby's krop, og hun kunne slet ikke holde op igen. Hendes krop var så forførende, at den var det en gang til. Hun stønnedelavt og smilede, så hun kunne se hun nød edt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 23:52

abby kom af at denice slikkede hende hun stønnede et sidste højt støn da hun kom "denice" stønnede abby forsigtigt

hun kunne ikke mere men *gad vide om denice var kommet*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 01:45

Denice kiggede roligt ned på Abby, med et frækt smil på munden.

hun kunne ikke holde hende ud mere, hun tirrede hende op i det højeste gir.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:40

"jeg kan ikke mere" sagde abby "jeg er kommet men jeg har ingen væske i kroppen så du kan ikke mærke det" sagde abby lidt trist

og satte sig op hun gik over og to en blodpose hun havde i et lille køleskab og begyndte at drikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:45

" Du kan bare tage af mit blod " sagde hun og rejste sig og gik hen til hende.

" Jeg vil gøre alt for dig, min yndige vampyr" sagde hun og tog rundt om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 07:06

"du ved godt det er farligt at falde for en vampyr ikk"?? spurgte abby denice

"og det kan også være kedeligt da vi ikke kan gå udenfor i solen"sagde abby
hun viste ikke om denice forstod konsekvensen af at være sammen med hende

" vil hellere have dette menneskeblod det vil holde mig mere mæt og jeg vil ikke kunne stoppe ved dig da jeg er meget sulten lige nu" sagde abby
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 07:13

" Nej, det gør jeg ikke " Sagde hun og holdte fast om hende.

" Det er ligemeget " Sagde hun og klemte fast i hende, hun ville ikke miste hende.

hun forstod det hele med at være sammen med en vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 07:23

"du er så dejlig denice"
"må jeg beholde dig"hviskede hun stille i øret på denice


hun ville heller ikke miste denice men hun blev nød til at fortælle denice at hun havde en søster eller en slags hun havde forvandlet en ung pige fornylig og hun boede hos abby da abby var hendes lærling
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 07:29

" Og du er dejligere end dejligst Abby" Sagde hun og holdte stadigvæk fast i hende.
" Du kan beholde mig så længe du ville " hviskede hun igen.


HUn smilede til hende og ville bare kysse hende nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 04:13

"jeg bliver nød til at fortælle dig noget denice" sagde abby og så lidt ned
"jeg har gjord noget forfærdeligt for nogen dage siden"


hun viste ikke om denice ville blive vred eller om hun ville være ligeglad eller hvad hun ville *men hvordan fortæller man sådan noget* det vidste hun ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 04:34

Hun kiggede på hende, med et smil " Så længe du ikke har slået ihjel " Sagde hun og lagde en hånd på hendes kind.

" Abby lige meget hvad så er du min dejlige vampyr " Sagde hun og kyssede hende nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 04:38

"jeg slår jo ihjel ved at spise "
"men jeg har forvandlet en ung pige og hun vil aldrig kun se sin familie igen" græd abby

hun hadede tanken om at hun havde gjord det bare for at have selvskab om dagen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 04:44

" Ja det ved jeg godt, men vi skal gøre dig vegetar " Sagde hun og kiggede ned på hende.

Hun havde tåre i øjnene " Abby, jeg ville aldrig hade dig" Sagde hun, det var en forfærdelig nyhed, men hun holdte meget af hende og ville ikke miste hende.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 04:51

"vil ikke være vegatar det smager forfærdeligt"

"er jo en dræber slår mennesker, dyr og engle ihjel det er den jeg er smukke det vidte du da godt" sagde abby lidt smilende


"har også et ansvar overfor min lærling "

hun ville da ikke bare lade hendes lærling leve af tofu hele det lange liv hun nu gik i møde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 04:53

" Det er ikke det jeg mener lad vær at spise uskyldige " Sagde hun og nussede hendes kind.
Hun fjernede nogle tåre fra hendes kinder. " Ja du er min dejlige dræber " Sagde hun og kyssede hende lantrukken på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 04:56

hun vidste at dette forhold ikke ville blive ved da hun ikke vil kunne lade være med at slå folk ihjel det var kun et held at hendes lærling ikke var død


men nu måtte hun se hvor lang tid det varede med denice hun var jo van til at være alene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 04:59

Det kom fra hende, hun vidste at hun mente de ord hun sagde " Jeg elsker dig Abby " Hun kyssede hende på håret og håbede også hun elskede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 01:21

abby vist ikke helt hvad hun skulle sige for på den ene side viste hun at hun ville en dag komme til at slå denice ihjel hvis hun blev vred og på den anden side havde hun jo følelser for denice det var svært at holde tingene fra hinanden.


" jeg syntes også du er sød" fik hun stammet ud imellem sine næsten lukkede læber


hun viste det de lige havde gjord var forkert og tænkte at hun skulle nok have slået hende ihjel og leve sit liv alene eller have løbet sin vej hun havde virkelig rodet sig ind i noget lort det viste hun nu men hvordan skulle abby komme ud af det igen det anede hun ikke hun ville ikke til at flygte igen og hun ville ikke fra denice men hun ville heller ikke blive og slå denice ihjel så der var ikke noget nemt hun bare kunne gøre

hun måtte tænke sig godt om for hun viste at hvis hun blev vred så var det ude med denice eller også ville der ihvert fald komme en grim kamp ud af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 02:26

Denice trak Abby op til sig, hun kunne mærke at Abby ikke havde det helt vildt godt, og hun ville gerne hjælpe hende, men det var svært vis det var noget med hende selv.


HUn var også selv bange, men hun kunne godt holde det ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 05:10

abby trak sig væk fra denice " jeg kan ikke det her" stammede hun


abbys tænder kom ud og hun havde lyst til at bide men holdte sig tilbage hun ville ikke gøre denice ondt og denice ville aldrig tilgive lige meget hvad hun gjorde

hun viste hun ikke kunne blive i et forhold med denice det var for farligt for dem begge.


denice fortjente en der ville hende det bedste
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





privat (denice) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (denice)   privat (denice) - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
privat (denice)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» strand tur( Denice-privat)
» Byen (Denice)
» Stilhed - Denice
» Paarty (Denice)
» ikke igen!*Denice,

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: