Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tur i byen

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 08:07

Dato : 4 februr - 11
Årstid : Vinter.
Dag : Fredag
Vejr : koldt,men til at holde ud
Sted : The reggie club, deepshell
Tid : 22:00
Omgivelser : Musik, mennesker der danser og snakker.


Bassen var høj og der var mennesker over det hele. *hvor fanden er det skide toilet* tænke Rosary. Hun gik om på den anden side af baren. Der var det, endelig! Hun åbnede døren og der var utroligt mange mennesker derude. Døren til et af toiletterne gik op og hun skulle sådan tisse så hun skubbede til en rødhåret dame foran hende og løb direkte ud på det toilet der lige var blever ledigt. Et par stykker brokkede sig lidt, men så skete der ikke mere. Hun satte sig ned og tissede. Hendes hovede snurrede rundt og man kunne mærke bassen i gulvet. Hun tog sine leggins op og gik ud til håndvasken. Hun rettede på sin kjole og puffede håret lidt og gik så ud igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 10:13

Abbygail var igen taget afsted til en clib for at finde sine ofre hun kikkede lidt rundt og satte sig så ved baren hun bestilte en wodka uden noget og kikkede så rundt igen ud over de mange mennesker der var * hvad skal jeg dog vælge * det var som et tag selv bord for hende hun besluttede sig for at finde en ung pige de var nemmest at tiltrække syntes hun. hun fik øje på en ung pige der lige var kommet ud fra toilettet. Abbygail holdte godt øje med den unge pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 23:20

Rosary kunne mærke der var nogle eller noget, der kikkede på hende, men kunne ikke rigtig se nogle. Hun besluttede sig for at finde sin bedste ven Zach. Hun gik hen til det sted hvor hun havde set ham sidst, men han var der ikke. " er der nogle af jer der har set Zach" spurgte hun nogle piger ved siden af. " han gik for 5 minutter siden" svarede en af dem. *Tak for lort!* tænke hun, hvad skulle hun gøre nu ? Hun kiggede skiftevis på baren og døren. " fuck det" sagde hun og gik op til baren. Hun satte sig ned og bestilte en drink. Ved siden af hende sad en dame eller en pige. Hun så perfekt ud, perfekt hår, make up og perfekt hud. Wow sådan ville hun gerne se ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 23:53

Abbygail sagde stille og sødt til hende " godaften hvad hedder de "
med et lille smil på læben og blev ved at holde øje med hende

*hun var ung og hun så sød ud hmm*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:29

Rosary blev lettere forskrækket, hun forventede ikke at hun ville tale til hende.

"Godaften, jeg hedder Rosary" hun smilede let " hvad hedder du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:35

"mit navn er Abbygail" sagde hun med et lille skævt smil

" de dufter godt her til aften" sagde Abbygail sødt


Abbygail ville virkellig gerne sætte sine tænder i hende hun duftede så godt af sødt blod næsten som en engels blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:55

"Emh tak " hun vidste ikke helt hvad hun skulle svare.
Hun tænke over noget at sige " Abbygail er et flot navn" sagde hun endelig. Da hun fik set hendes ansigt ordenlig så hun hvor flot hun egentlig var. Selv hendes hår var perfekt og hendes tøj matchede perfekt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 00:58

"tak skal du have" svarede abbygail
"er du sulten"?? spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:05

" lidt, men det er ligemeget, jeg skal alligevel snart hjem" svarede hun. hun var faktisk sulten, men vidste ikke hvad der ville ske, hvis hun nu sagde ja, så hun lod det bare ligge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:13

"må jeg invitere dig ud " spurgte abbygail smilende


* hvis bare hun kunne få hende med uden for så kunne hun sætte tænderne i i stedet for at spille så sød hele tiden*

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:23

"Ehm, kan du ikke køre mig hjem i stedet for?" jeg er lidt træt


*Bare hun har en bil* tænkte hun så ville hun være hjemme på ingen tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:27

" kan jeg sagtens min bil holder omme bagved" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:35

" okay , tak" sagde hun. Hun drak det sidste i glasset og hoppede ned fra stolen. Hun fulgte efter Abbygail væk fra baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:43

de gik ud bagved ud til abbygails bil abbygail låste op for bilen og åbnede døren for hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:55

Rosary satte sig ind og spændte sikkerhedsselen. Imens hun ventede på at Abbygail kom ind kiggede hun rundt i bilen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:58

abbygail hev hende ud af bilen og tog fat med begge hænder og bed til i hendes hals
hun kunne mærke det søde blod flyde igennem hendes mund og ned i hendes hals

*årh så sødt årh hun vlle ikke kun stoppe i tide*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:02

Rosary kunne mærke at det brændte på hendes hals. Det var ret mærkelig for for 2 sekunder siden havde hun sidde i bilen og nu, nu vidste hun slet ikke hvad de foregik. Hun vidste bare at det gjorde fandens ond og at hun ville have det til at gå væk med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:06

abbygail sugede lige indtil at pulsen blev lav og pigen blev helt magtesløs og slap.

så bed hun sig selv i armen og åbnede munden på pigen og lod sit blod glide ned i halsen på pigen.


hun lagde hende derefter ind i sin audi og kørte afsted mod sit hus i den triste skov
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:11

Det rystede under hende og hun vidste ikke hvor hun var, det eneste hun vidste var at det gjorte ondt , hendes hals brændte, alle de ting kunne hun kun svagt mærke og fæle bortset fra den brændende hals. Hun vred sig i smerte og pludselig blev alt sort igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:17

abbygail nåede frem til sit hus i den triste skov hun tog pigen ud og løftede hende ind på sofaen abbygail satte sig i stolen ved siden af og ventede på at pigen skulle vågne men der gik nok nogen timer inden så hun satte sig til at læse en bog
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:20

Rosary vågnede og anede ikke hvor hun var. Hun så sig om, men alt var tåget og sløret og det brændte stadig, hun ville tage sig til halsen med hendes arm bevægede sig ikke. Så forsøgte hun at kigge rundt. Hun så en skikkelse i stolen ved siden af, men kunne ikke genkende hvem det var. Hun kunne slet ikke huske noget. Hun prøvede at sige noget, men heller ikke der skete der noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:22

"når du er vågnet kan jeg se" sagde abbygail

hun viste at det ville tage noget tid før hun kunne huske hvad der var sket men hun blev nød til at få hende til at spise noget.

"er du sulten"?? spurgte abby
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:30

" hvor er jeg" sagde Rosary. Hun var skrækslagen.

" og JA, jeg er sulten" det føltes underligt i hendes hals. Hvad var der sket? Hvis bare hun kunne huske det... " Jeg var på vej hjem" fik hun fremstammet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:34

"du er en nyfødt" grinede abby mens hun gik ud i køkkenet hun havde altid noget blod til overs fra hospetalet. hun gav pigen en pose og et sugerør.

"spis " sagde abby fristende
"hvad hedder du egentlig" spurgte abby
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:38

" Hvad?!" sagde Rosary.

Hun kiggede på posen med blod og sugerøret. " Skal jeg spise det dér?" sagde hun foraget. men det duftede faktisk ret godt. *nej jeg spiser det ikke* tænkte hun. *det er simpelthen for klamt*

" jeg hedder ..... Ro...Rosary" sagde hun med en klump i halsen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i byen  Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i byen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Tur i byen //Fie//
» en tur i byen
» En tur i byen - Kia.
» I byen
» ny i byen..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: