Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tur i byen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 5 Icon_minitimeLør 12 Feb 2011, 00:05

" En harer?, mener du det?" Hun var lidt skuffet over at Abby ikke troede hun kunne klare mere.
Da hun hørte at hvis hun var heldig måtte hun måske spise et mennske blev hun glad. " Jeg skal nok fange den harer, men du må lærer mig lidt teknik for ellers aner jeg ikke hvad jeg skal gøre og du siger jo selv at de er hurtige og drilske" Sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 5 Icon_minitimeLør 12 Feb 2011, 00:12

"ja det er de også men vil se hvad du selv kan finde ud af i starten og så kan vi pudse din teknik lidt til og se hvad du gør forkert " sagde abby positivt


hun ville gøre alt for at motivere rosary og den bedste måde at gøre det ved en nyfødt var menneske blod eller bare blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 5 Icon_minitimeLør 12 Feb 2011, 00:31

Okay, så jeg skal bare vente på der kommer en harer forbi eller hvad?" Men lige da hun sagde det kunne hun hører noget. Hun spidsede ører og lyttede, det kom nærmere, men hun kunne ikke se det. ikke engang med hendes vampyr øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 5 Icon_minitimeLør 12 Feb 2011, 00:34

abby rendte ind i skoven og kort tid efter kom hun tilbage det var en harer hun havde den med sig og satte sig i stolen
"er du klar" hun tog haren ned på jorden imens hun holdte fat i den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 5 Icon_minitimeSøn 13 Feb 2011, 13:12

" ehm ja, jeg er altid klar" sagde Rosary .

Men da Abby gav slip på haren og Rosary begyndte at løbe blev hun overrasket over hvo hurtig den var, men hun var hurtigere så hun fik hurtigt halet ind på den og fik fat i den.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i byen  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i byen
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Tur i byen //Fie//
» en tur i byen
» En tur i byen - Kia.
» I byen
» ny i byen..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: