Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tur i byen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:43

" ja du skal spise det rosary så får du det bedre" sagde hun med et smil



"fra nu af er du min lærling og jeg er din træner, du gør som jeg siger og så vil du overleve" sagde abby bestemt

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:49

Rosary lugtede til blodet. Det lugtede faktisk godt ... hun tog sugerøret til munden og tog en slurk. Det smagte faktisk rigtig godt. " lærling?, jamen jeg skal hjem, mine forældre...." sagde hun. hun var forvirret nu. Hun blev ved med at spise blodet i posen og det smagte bedre og bedre for hver slurk hun tog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:55

"nej du kommer til at slå dem ihjel og det vil vi ikke have" hun tænkte på hvad hun selv havde gjord på grund af hun ikke havde en træner den gang

men den fejl ville hun ikke begå med rosay
"du er min lille søster nu" sagde hun og så ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 02:58

" Jamen.. jeg kan jo ikke bare forsvinde.... " hun rejste sig op og det snurrede rundt i hendes hoved. " lillesøster.... ? jeg... er.....din... lillesøster....? , forklar mig lige hvad der foregår!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 03:02

"jeg har bidt dig og du er en nyfødt vampyr " forklarede abby langsomt

"og jeg er din familie nu jeg bliver nød til at træne dig i at blive vampyr" sagde hun bestemt



hun blev nød til at få hende til at forstå det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 03:09

"jamen..nej...der findes ikke vampyrer..." hun kunne ikke forstå det. "jeg drømmer bare, jeg var i byen og jeg var på vej hjem og nu ligger jeg i min seng.."

men uanset hvor meget hun benægtede det kunne hun ikke lade hver med at indse at det måske kunne være rigtigt, for det var en meget livagtig drøm hun havde....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 03:14

"hør nu prøv at sove lidt du er stadig menneske i nogen få age men sulten og lysten til blod vil stadig være der så sov lidt og så vil du bedre kunne forstå i morgen" sagde abby beroligende

hun havde et værelse hvor hun kunne sove oven på der var et lille køleskab med nogen blosposer og noget forskelliggt beroligene musik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 03:26

hun lagde sig på sengen og gled ligeså stille ind i søvnen. hendes drøm var meget levende. Hun så sig selv bevidstløs og helt slap. En hals hvor der løb blod ud af og glødende røde øjne. Nu gik det op for hende at alt der Abby havde sagt var rigtigt,men hun ville bare ikke indse det. For hvad med hendes familie og Zach? Hun kunne ikke bare forsvinde...og så var Abby ligepludselig hendes storesøster.. sådan en havde hun aldrig haft. Kun en irriterende lillebror. Hun var halvt vågen nu og anede ikke hvad klokken var.. Hendes tanker blev fyldt med spænding over hendes nye liv. og Abby, hun havde pludselig stor respekt for hende, men var stadig en lille smule irriteret på hendes for hvis hun bare havde ladet hende være havde det her aldrig været sket og hun havde fortsat hendes liv.

Hun satte sig op i sengen og følte den brændende fornemmelse i halsen.

" Abby " kaldte hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 03:30

Abby kom ind og satte sig i stolen ved siden af sengen " ja hvad er der" sagde hun smilende og sødt til rosary

hun smilede med hovedet lidt på skrå hun følte sig lettet nu var hun ikke alene mere
hun ved det ikke var sødt gjord men hun ville ikke være alene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 03:41

" Jeg har forstået det nu... , men hvorfor valgte du mig? og skal jeg så bo her?" der var stadig mange ting hun var forvirret over, men hun ville ikke gøre det svære for Abbygail nu.

" og jeg er tørstig" sagde hun lavt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 03:45

"du var ung og sød og syntes om dig manglede en at have selvskab af og knytte bånd med og ja du skal bo hos mig nu og du må ikke kontakte nogen af dem du kendte" sagde abby

hun vist det ville blive svært
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 03:51

Nu gik alvoren op for hende. " og du må ikke kontakte nogen af dem du kendte" de ord blev ved med at køre rundt i hendes hoved. " jeg kan da ikke bare fra det ene øjeblik til det andet forvinde" En tåre trillede ned af hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 03:59

" er bange for at du ikke vil kunne styrer dig og komme til at slå dem ihjel" sagde abby imens hun rakte rosary en blodpose

"eller" fortsatte hun" at du vil blive opdaget og meldt til dusør jægerne og så vil de slå dig ihjel og mig"


hun kunne se det var hårdt for rosary men hun blev nød til det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 04:19

"Jamen jeg vil ikke gøre den fortræd" sagde hun stille. Hele den her nye verden var forvirrende.

" og hvad er en dusør jæger?" der var så mange nye ting.
* jeg vil ikke græde nu* tænkte hun * jeg vil ikke* hun skulle være stærk, men det var svært.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 04:34

"du vil ikke kun styrer din lyst til blod" sagde hun "og en dusør jæger er en der fanger væsener af alle slags og slår den ihjel eller får penge for at udlevere dem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 05:27

" Det hele er så skræmmende, og jeg føler mig så lille" sage hun.
Hun rakte Abby den tømte pose med blod. " Jeg går ikke du fra at jeg skal fortsætte med at spise blod fra poser" grinte hun stille.


Hun kiggede sig omkring " er det her så mit værelse" spurgte hun nysgærrigt. Hun kunne se alt klarer og kiggede på sin hånd. Hun kunne se hver aftryk og hver støvkorn i luften, det opdagede hun først nu, hun havde været for forvirret til at kigge sig ordenlig om med sine nye øjne.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 05:30

" nej vi går på jagt når dt bliver mørkt men jeg må desvæær advarer dig du bliver trænet i at jage og slå dyr ihjel for at træne din fart og styrke og dyrs blod smager ækelt " sagde abby kvalmende " men det er godt til at overleve hvis der ikke er mennesker"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 05:38

"Okay, jeg er klar, men hvis jeg skal bo her, må jeg så ikke hente mine ting? og se min familie for sidste gang?" Hun vidste godt at det ikke kom til at ske, men håbede inderligt. Hun ville komme til at savne dem, selvom at de tit være irriterende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 05:45

"så lad gå men vi skal sørge for at du er helt mæt så du ikke får lyst til at bide"

abby gik ud og tog sin hvide jakke med pelskrage på og sine bil nøgler hun kom op i værelset igen "så kører vi men tag tre poser blod med så du kan drikke i bilen vi skal også have handlet ind til dit værelse"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 05:54

Rosary kunne ikke lade hver med at smile " Tak Abby" sagde hun glad. " okay, jeg er klar nu så" sagde hun glad. Hun begyndte og tænke over hvilke ting hun ville tage med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 05:56

Abby gik ud og sat en trailer på bilen hun vidste ikke hvor meget hun ville have med "er dine forældre hjemme og hvor meget tager du med ?? jeg regner med vi køber møbler til dig i dag så du får dit eget værelse" sagde abby fornøjet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 06:09

Rosary kiggede på da Abby satte traileren på. " Jeg skal kun have et par småting med og mit natbord, hvis jeg må? Det betyder ret meget for mig" sagde hun stille.

Rosary kunne se at Abbygail var glad for at hun var der så hun slappede mere af, hun skulle trods alt bo der, så de blev nød til at blive gode venner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 06:20

"du må tage det med du vil du får et af de store værelser på 2 sal. ved siden af mit og du får dit eget badeværelse men vi skal ud at købe møbler også og alt hvad du nu vil have der" sagde abby glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 06:54

"Tak, men du skal ikke bruge alle dine penge på mig, jeg kan bare tage mine ting med hjemmefra" Sagde Rosary. Hun kunne ikke lide tanken om at bruge alle hendes penge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 07:00

"har masser af penge " smilede abby hun havde arvet fa sin familie og havde aldrig brugt dem de lå bare i et skab og blev ikke brugt og hun tog altid penge og smykker fra sine ofre så penge havde hun nok af
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i byen  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i byen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Tur i byen //Fie//
» en tur i byen
» En tur i byen - Kia.
» I byen
» ny i byen..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: