Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tur i byen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:35

"er det sin eller din familie´s og det jo også det du kan jo ikke gå med den når det er lyst" sagde abby lidt trist

"jeg skulle nok have valgt en anden eller ladet dig dø så var der ingen problemer" sagde abby og så hen på rosary
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 08:07

"nej jeg ved det godt" sagde hun. Hun kunne mærke at Abby var ked af det.

"Nej nej, jeg skal bare vænne mig til det Abby" sagde hun for at muntre hende lidt op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 04:18

"jeg manglede familie" sagde abby

"har ingen familie og nu har jeg taget dig fra din jeg er et monster " sagde abby og satte sig hen på sengen

abbys store python kom glidene hen over abbys ben og op af hendes overkrop så den kunne komme op over skuldern
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 04:37

Rosary ville sætte sig ved siden af hende, ,men slanger var ikke hendes ynglingsdyr.

" Du er ikke et monster, jeg kan godt forstå dig, hvis jeg havde levet alene i 148 år ville jeg have gjort det samme" sagde hun for at opmuntre, men hun kunne se at det ikke rigtig hjalp.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 04:43

"jeg har flået dig fra din familie og du vil aldrig kun gøre noget ved det" græd abby

hun var så ked af hun havde gjord det men hun kunne jo ikke gøre noget forfra som var sket hun blev nød til at leve med det hun havde gjord

"kom og sæt dig hun bider ikke" smilede abby stille

"og hvis hun gør vil du ikke kun mærke det "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 05:32

Rosary grinede stille af det Abby sagde, nu behøvede hun ikke være bange for sådan nogle ting.

Hun satte sig på sengen og tog Abby i hånden " Abby, det er okay, mit liv var altså ikke det bedste"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 00:59

" jeg må til at have trænet dig så ingen anden vampyr kan gøre skade på dig der findes nogen ret skumle typer der ude. man må aldrig holde sig tilbage angrib først og spørg bagefter. en nyfødt skal aldrig prøve at nærme sig en anden vampyr før den er trænet ordenligt"



abby håbede på at rosary ville blive en stærk vampyr og at de kunne lave en klan så man ikke lige kunne slå dem ihjel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 02:08

" Okay, jeg er klar." sagde Rosary, hun blev lidt skræmt af de ting hun sagde.
" vil du ikke forklare mig lidt om alt det der, du har ikke rigtig sagt så meget om alt det der vampyr ting" hun blev lidt forvirret over alle de ting som var nødvendigt hun skulle vide for at kunne overleve som vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 05:23

"vi kan ikke tåle sol lys du brænder op og kirkevand/vievand og træ pæle det er hvad vi kan dø af, vi lever normalt af mennesker men dyr kan vi også leve af selvom at det smager forfærdeligt, noget af det bedste er engle de smager så godt. vi skal aldrig sove eller hvile os det behøver vi ikke da vi aldrig bliver trætte og vi har ikke brug for at blinke eller trække vejret. og " forsatte abby " nu hvor du har indgået forvandlingen så forbliver du den alder du har du bliver aldrig gammel og du vil aldrig svede eller noget da vi ingen væske i kroppen har men det er også en ulempe da vi derfor ikke kan få børn, jo flere år du har været vampyr jo stærker er du" det var vist det hele "og så er der lige det at nogen vampyr voldtager og river lemmer af andre vampyr bare fordi de kan og syntes det er sjovt at have magt"


"så du kan godt se at det er en farlig verden" sagde abby med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 08:25

"hold da op, det er kraftedme mange ting at holde styr på" sagde Rosary

Hun havde læst om vampyrer, men havde aldrig i sin vildeste fantasi forstillet sig at hun selv ville blive det.
"Jeg tror jeg har styr på det" smilede hun til Abby og fortsatte, " og jeg har fundet ud af hvilke møbler jeg mangler"

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 23:17

"så lad os få dem hjem når det bliver nat" sagde hun og tog imod papiret for at se om de kunne få det et sted eller om de skulle kører flere gange


"men inden vi kører skal du på din første jagt. med det samme solen går ned går vi ud i den triste skov og træner din lydløshed og din fart og hvis du er rigtig god får du lov til at smage menneske men så skal du også være positiv og træne hårdt"


abby havde tænkt sig at hvis rosary kunne fange en kanin eller en hjort så ville hun lade hende slå vagten ihjel som var der hvor de skulle stjæle hendes møbler det ville være en sejr for rosary og ikke mindst for abby for så viste hun at hun ville være en god lærer og vide at rosary ville klarer sig godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 01:50

Rosary glædede sig til sin første jagt og kunne næsten ikke vente. " jeg er klar, du skal bare sig hvad jeg skal gøre" hun kunne ikke sidde stille fordi hun var så spændt.
Hun kunne mærke på Abbygail at hun forventede meget af hende og det gjorte hende endnu mere opsat på at gøre der rigtige....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 04:40

"det ved jeg du er, du en stærk vampyr vi skal bare have det frem i dig men du må hjælpe mig " sagde abby og tog fat om rosarys skuldre og så hende dybt ind i øjnene


hun vile have rosary til at være hendes assistent/ leder i klanen sammen med hende selvfølgelig under hende da abby skulle være ledern, men rosary skulle hjælpe med at forvandle mennesker til nyfødte og lærer fra sig de kunne alle bo i huset og derved skulle de aldrig være bange mere og aldrig være alene de kunne jage sammen hver nat og beskytte hinanden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 09:04

" jeg vil gerne hjælpe, selvfølgelig vil jeg hjælpe min søster" sagde hun glad. Hun kiggede længe på Abby for hun kunne se hun sad og tænkte over et eller andet, men hun kunne bare ikke finde ud af hvad. Pludselig var der en stemme i hendes hovede som lød meget som abbys, men hun kunne kun høre få ord " forvandle mennesker,leder og alene" var de eneste ord hun kunne få ud af det hun kunne høre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 10:00

"hvad er der" hun kunne se der var noget galt hmm

" skal vi komme igang med træningen " spurgte abby om og rejste sig op og gik ned for at tage sin hvide jakke med pels i kanten af hætten på så de kunne komme igang med at få rosary til at blive en rigtig vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 00:57

" ikke noget, jeg syntes bare jeg hørte noget " svarede Rosary

Imens Abbygail hentede sin jakke tog hun sin lilla hættetrøje på og gik udenfor. Hun var klar til at blive til en rigtig vampyr og skulle nok vise at hun kunne noget.

" Abby, har du tænkt dig at forvandle andre?" spurgte hun da hun kunne høre at Abby næsten var ved døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 01:03

"selvfølegelig" svarede abby "vi skal have skabe en klan/ en hær så vi kan stå imod ved krigen og beskytte os selv"

"men lad os komme igang" abby tog en stol med og satte sig for at holde øje

"klatre op i det træ"

hun pegede på et enorm stor træ der nåede over alle andre træer hun viste det ville tage en dag eller to før det lykkedes for rosary at komme der op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 01:53

" Hmm, og jeg skal hjælpe dig med det, hvis jeg er god nok? " Rosary kunne godt lide ideen.
Hun kiggede på det store træ som Abby pegede på og tænkte *det kan jeg simpelthen ikke*, men hun ville ikke vise over for Abby at hun var svag så hun gik hen til foden af træet og forsøgte. Hun kom 3 meter op, men kunne ikke finde fodfæste så hun gled halvt ned igen. Hun prøvede 2 gange til. " Kan du ikke give mig lidt hjælp" sagde hun surt , for hun skulle jo vise at hun ikke var svag, men det irriterede hende virkelig at hun ikke kunne komme op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 08:44

abby gik hen mod træet og sprang så op i høj fart hun landede 2 meter oppe i træet og kravlede i vampyr fart op af træet til hun nåede toppen " kommer de lille skvat " grinede hun med et smil på læben hun blev nød til at være hård så rosary kunne blive den bedste
det var som en leg for abby alle de ting hun ville sætte rosary til at lærer men abby havde også lært det på den aller hårdeste måde , nemlig alene, af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 08:55

Rosary blev sur, men mest på sig selv. " Jeg kommer nu" Hun gjorde som Abby og nåede 2 meter op og kravlede så, hun gled lidt ned igen, men kom denne gang lidt højere op. Der var 7 meter op til toppen så der var lang vej igen. Gled lidt ned og opgav. Nu stod hun på jorden og så op i træet, hun var virkelig sur nu, hun ville op i det træ. Hun tog tilløb, og kom ca. 2-3 meter op og hamrede sin hånd ind i træet så hun fik godt fat og kravlede op. Denne gang kom hun længere end hun nogensinde havde været før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 09:05

"kom så bare lige 3-4 meter mere" råbte abby jublende hun vist at rosary kunne hun skulle bare presses hårdt så hun blev sur det var den bedste måde at træne på for så pressede de sig selv mere "når du når her op skal du ud på din første jagt " det skulle nok blive sjovt at se rosary falde over alt i skovbunden for at fange en harer for de var sku hurtige her i skoven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 09:23

"jeg kommer nu, du skal ikke snakke til mig!!!" fik Rosary fremstammet.

Hun gav virkelig alt hvad hun havde og hun blev nød til at tvinge sig selv op, men det hjalp at tænke på den jagt hun skulle på når hun var nået helt op. Nu var der kun ca. 2 meter tilbage så hun pressede sig selv lidt mere for at vise hvor god hun var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 09:36

abby hoppede ned på jorden og rejste sig som var det helt normalt
hun kunne se rosary var kommet helt opå " så hopper du bare ned lige som mig" råbte abby



//sorry det blev lidt kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 18:51

" Hvad ! jeg er lige kommer op!" sagde Rosary surt, men hun hoppede ned alligevel.
Hun landede næsten lige som Rosary syntes hun selv, men der var stadig en del at arbejde på. Det ville tage lang tid.

// Det gør ikke noget, mit blev også kort //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 23:10

"så skal vi på jagt du skal fange og dræbe en harer og lad dig ikke narer de er hurtige her og de er drilske " abby havde alvor i stemmen for dette måtte hun lærer ellers var der ikke mad til hende


"du skal begynde at spise det du fanger men kun de ting jeg siger okay?? vi har nemlig ikke flere blodposer du fik de sidste " smilede abby med stadig alvor i stemmen


"men indtil videre er det kun dyr og hvis du er heldig tager jeg et menneske med hjem som jeg har slået ihjel" abby smilede lumsk og lidt grinene af tanken om at slå folk ihjel og se rosary spise alt hvad hun kan af den livløse krop
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i byen  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen    En tur i byen  - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i byen
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Tur i byen //Fie//
» en tur i byen
» En tur i byen - Kia.
» I byen
» ny i byen..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: